فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه اول تم 2مربوط به شمارش و جدول شگفت انگیز و الگو انجام و تدریس شد.
تکلیف: دخترم لطفا اعداد 0تا 5را با شعری که یاد گرفتی بشمار.متشکرم. 0(یه کله گنده)،1(یه خط راسته)،2(سرش به راسته)،3(دندونه داره)،4(مثل آچاره)،5(یه قلب برعکس)

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 3با عنوان یک و دو و سه راه مدرسه به صورت تصویری تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و هم آغاز و هم پایان آن گفته شد.
تکلیف: دخترگلم کلمات (آب،آزاده،مسجد،مدرسه)را بخش کن و صداهای اول و اخر هر کلمه را بگو.متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما اولیای عزیز،لطفا ظرف غذای دختران گلم با برچسب نام و نام خانوادگی و اسم کلاس و داخل کیسه ی پارچه ای باشد تا هنگام بردن و آوردن لوازم داخل کیف کثیف نشود و حتما عزیزانم قاشق و چنگال و قمقمه آب به همراه داشته باشند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه از پایین به بالا با شعر تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار علوی انجام شد. شعر لوحه:از روی خط میکشم بالا،میخوام که بپرم هوا،تیرهای برق اینطورین،نگاه بکن به جاده ها،کوتاه و بلند که نیستن،روی زمین می ایستن.
تکلیف: گل نازم لطفا صفحه 6کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا و با فاصله مناسب بنویس تا تیک اول را بگیری.ممنونم.

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام گزارش 8مهرتقدیم حضورتان می گردد: *آشنایی باکلاس ریتم و گیم *بازی تقلیدی و کد گذاری(بادی پرکاشن) *وارم آپ هدف: 1)مهارت حرکتی جابه جای و مهارت حرکتی استوای 2)تقویت حافظه 3)تقویت دیداری 3)سرعت عمل 4)تقویت دقت و تمرکز

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 6,7کتاب ریاضی مربوط به مفاهیم شمارش و الگوی منظم انجام و تم 1به پایان رسید.
تکلیف: گل نازم لطفاً صفحه 10,11,12کتاب ریاضی علویت را در تعطیلات پایان هفته انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 2با عنوان بچه هاآماده! به صورت تصویری و پرسش و پاسخ تدریس شد و کلمات آبی،کتاب،کفش،کیف،آزاده،بخش شد و صدای اول و آخر کلمات تمرین و از عزیزانم پرسش شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً کلمات(ابی،کتاب،کیف،کفش،آزاده)بخش کن و صدای اول و آخر آنها را بگو.متشکرم. توضیحی در مورد بخش کردن و صدای اول و آخر کلمات به ویس در قسمت پایین قرار داده شده لطفا مانند مثال از دخترانه پرسش شود.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه جدید با شعر تدریس شد و تمرینات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و صفحه 2,3,4کتاب نگارش انجام شد. شعر لوحه(L):نشسته ام روی خط با گوشه ای خمیده،هر دوتا خط من صاف،بالا و پایین کشیده.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 5کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و شنبه به همراه داشته باش.متشکرم. سلام و عرض ادب توضیحی در مورد کتاب نگارش در قسمت پایین به صورت ویس ارسال شده لطفا رعایت شود متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 2,3,4,5تم 1کتاب ریاضی مربوط به مفاهیم شمارش و الگوی منظم انجام شد و شمارش 1تا5 با شعر تدریس شد. (صفر یه کله گنده،یک یه خط راسته،دو سرش به راسته،سه دندونه داره،چهار مثل آچاره،پنج یه قلب برعکس)
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 8,9کتاب کار ریاضی علویت را با دقت و تمیز و مرتب انجام بده و فردا به کلاس بیاور.متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران برگه رضایت نامه باشگاه داخل پوشه دکمه ای و داخل کیف عزیزانم قرار داده شد لطفا امضا و به کلاس فرستاده شود و پوشه دکمه ای همیشه داخل کیف دخترانه باشد.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه خط صاف از روی خط زمینه به سمت پایین با شعرو فاصله انگشتی تدریس شد(شعر:از روی خط میارم پایین،تو قد صافمو ببین،انگار از سقف آویزونم،پام نرسیده به زمین) لوحه خط و نقطه با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد(یه خط دارم یه نقطه،از سمت راست درسته،خوابیده ام روی خط،نقطه جلوم نشسته) و صفحه 9,10,11کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: هدف از اموزش دراین جلسه درک مفهوم اتیکت استفاده از فیلم و عکس استفاده از پاپت میس
تکلیف: چند عکس جدید برای بچه‌ها نمایش داده شد و از انها خواسته شد درمنزل با والدین درباره انها صحبت کنند.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: به نام خداوند بخشنده و مهربان فارسی:نگاره یک به صورت تصویری و با پرسش و پاسخ از عزیزانم تدریس شد و دخترانه با کلمات (بابا،مادر،امین،ازاده)به صورت تصویری آشنا شدند و کلمات را بخش کردند.
تکلیف: گل نازم لطفاً در منزل کلمات(بابا،مادر،امین،آزاده)را بخش کن.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا دختران گلم برای فردا کتاب های آموزش و پرورش و کتاب های علوی را به صورت سیمی شده و با برچسب نام و نام خانوادگی تحویل دهند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: خط زمینه و لوحه از بالا به پایین با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و صفحه 8کتاب کار علوی انجام شد. شعر لوحه:از اون بالا میارم پایین،پامو نکنی توی زمین،نه خم به چپ،نه خم به راست،یه خط راسته راسته راست.

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما عزیزان لطفا دفتر مشق،جامدادی(مداد رنگی،مداد قرمز و مشکی مشق،چسب،قلمو, پاکن و تراش)همیشه داخل کیف دختران گلم باشد.متشکرم.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام حضور والدین گرامی امروز ما در مورد طرز درست گذاشتن صفحه شطرنج و شناخت خطوط اصلی ،ستون ،عرض قطر با بچه ها کار کرده همچنین با گفتن یک داستان طرز درست چیدن مهره ها را به بچه ها نشان دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: