فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از تم 3کتاب ریاضی با مفاهیم شمارش،جدول شگفت انگیز،اضافه کردن و الگو انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 22,23کتاب کار ریاضی علوی را با دقت انجام بده و جدول شگفت انگیز را به صورت پنجره ای جدا کن و انجام بده.متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: مفهوم سایه به صورت عینی و با حضور عزیزانم در حیاط مدرسه تدریس شد و دخترانه اندازه سایه خود را هنگام ظهر که سایه کوچک میشود دیدند.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ح)با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و لوحه های قبل مرور و تمرین شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش انجام شد. شعر لوحه:یه کوه زیبا،اینجا نشسته،خسته شده یواشکی رو خط نشسته.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران رضایت نامه اردو داخل پوشه دکمه ای به عزیزانم تحویل داده شد لطفا با امضا و اثر انگشت فردا به کلاس تحویل داده شود.متشکرم.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر گزارش کلاس رایانه مورخ 16 مهر: مروری بر مبانی کامپیوتر / نحوه ایجاد فولدر/ نحوه تغییر نام فولدر/نحوه ذخیره کردن نقاشی در مکانهای مختلف/ آشنایی با خطوط منحنی و صاف/کشیدن نقاشی با موضوع دلخواه با استفاده از خطوط منحنی و صاف
تکلیف: دختر قشنگم در کامپیوتر خود یک پوشه به اسم دلخواه بساز و یک نقاشی دلخواه با استفاده از خطوط صاف و منحنی بکش و در پوشه ای که ساخته ای ذخیره کن

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 3 کتاب ریاضی با مفاهیم اضافه کردن،شمارش با دو دست و الگو انجام شد و اعداد 0تا5با شعر تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان لطفا عزیزانی که دفتر های املا و ارمغان های هفته را تحویل ندادند تا فردا سیمی شده تحویل دهند.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 5 با موضوع از کلاس ما چه خبر؟به صورت تصویری تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و هم آغاز و هم پایان آنها گفته شد. کلمات جدید درس(امام،پرچم،مداد،میز،نیمکت،ابی)
تکلیف: دختر گلم لطفاً کلمات زیر را بخش کن و صدای اول و آخر کلمات را بگو. امام,پرچم،مداد،میز،نمیکت،آبی.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (س)با شعر و فاصله گذاری مناسب تدریس شدو سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی انجام شد. شعر لوحه:مثال موج دریا بالا و پایین دارم،دندونه های کوتاه،آخرشم دم دارم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 10کتاب نگارشت را خوش خط و با فاصله مناسب بنویس تا تیک اول را بگیری.متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: درس دوم با موضوع رفتار مودبانه بود . درباره رفتارهایی که سر سفره ، در فروشگاه ،هنگام خرید وسایل انجام میدهیم صحبت کردیم و کارت مهارت ها رو با موضوع جمع کردن اشغال بعد از کارهایمان و لجبازی نکردن در فروشگاه و تشکر از دیگران برای هدیه و خرید وسایل صحبت کردیم .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/7/15خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *بازی با کاغذ اهداف: 1)مهارت حرکتی دستکاری ،جابه جای 2)حس دهلیزی 3)سرعت و عمل 4)هماهنگی کارگروهی 5)ارتباط بایکدیگر 6)حرکات یه سویه

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام مبحث صفت قبل از اسم تدریس شد. Big apple, small apple, medium apple. جمله It is a big box, it is a small box, it is a medium box تدریس و تمرین شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور درسهای داده شده ،آموزش وزیر را داشتیم. وزیر قویترین مهره شطرنج است، که می تواند مثل رخ و فیل حرکت کند ، در واقع مجموع حرکت رخ و فیل ،حرکت وزیر را تشکیل می دهد. امروز ما ارزشیابی مهره ها را نیز داشتیم . ما تمامی مهره ها را با پیاده می سنجیم ارزش پیاده برابر 1 است ارزش فیل برابر3 پیاده است ارزش اسب برابر3 پیاده است ارزش رخ برابر5 پیاده است . ارزش وزیر برابر9 پیاده است ارزش شاه برابر تمامی مهره های صفحه شطرنج محسوب می شود.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات 17,18,19کتاب کار ریاضی مربوط به تم 2 و با مفاهیم شمارش,الگو،کم کردن و اضافه کردن انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ر)مجدد آموزش داده شد و سرمشق آن در کتاب نگارش انجام شد. لوحه(د)با شعر و فاصله گذاری انگشتی بالای خط زمینه تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی و کتاب نگارش انجام شد. شعر لوحه(د):بالای خط نشستم،مثل دهان ماهی،با کمری خمیده،چشم نخورم الهی.
تکلیف: دختر نازم لطفاً ارمغان هفته شماره 2را با دقت انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش(سوال 4 ارمغان هفته انجام نشود فقط صدای اول شکل ها گفته شود).متشکرم. استیکر های مربوط به ارمغان هفته در پوشه دکمه ای به عزیزانم تحویل داده شد لطفا در منزل نگه داری شود.متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 13,14کتاب ریاضی مربوط به شمارش،جدول شگفت انگیز،کم کردن و اضافه کردن و الگو انجام شد و تم 2به پایان رسید.
تکلیف: دختر گلم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 4با عنوان به مدرسه رسیدیم به صورت تصویری و با پرسش و پاسخ تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و هم آغاز و هم پایان آن گفته شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً ارمغان هفته شماره 1 که چهار صفحه می باشد را انجام بده و روز چهارشنبه به همراه داشته باش. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان لطفا عزیزانی که ارمغان های هفته را سیمی نکردند و به کلاس نفرستاده اندحتما سیمی کنند و روز چهارشنبه به کلاس بیاورند.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه (ر)روی خط زمینه و با فاصله مناسب تدریس شد و عزیزانم سرمشق داخل کتاب کار فارسی علوی را انجام دادند. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان،لوحه (ر )به صورت تحریری و نوشتن آن بالای خط زمینه آموزش داده شد لطفا عزیزانم برای نوشتن لوحه(ر)آن را بالای خط زمینه بنویسند.(آموزش داده شده)
تکلیف: شعر لوحه (ر):جونمی جون سرسره،مشقاتو یادت نره،صاف بکشی سرسره,بچه زمین میخوره

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران دفترهای املا به دختران گلم تحویل داده شد لطفا تا روز یکشنبه سیمی شود و به کلاس فرستاده شود متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش نقاشی کفش دوزک با شکل های هندسی و تصویرسازی

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: کارتون پلنگ صورتی دیده شد با موضوع پول، صحبت راجع به پول و حل تمرین در کلاس، پول کاغذی و سکه ای لمس شد
تکلیف: تمرین درس اول حل شود

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر گزارش فعالیت کلاس رایانه مورخ یکشنبه 9 مهر به شرح زیر می باشد: ((آشنایی دانش آموزان با انواع کامپیوتر و کاربرد های آن آشنایی دانش آموزان با سخت افزار و نرم افزار معرفی برخی از سخت افزار ها و کاربرد های آن ها معرفی برخی از نرم افزار ها و کاربرد های آن ها آشنایی با پردازنده (cpu)کامپیوتر و نوع عملکرد آن آشنایی با نرم افزار paint و نحوه باز کردن و بستن نرم افزار ایجاد یک فایل جدید)) ((آشنایی با محیط نرم افزار (صفحه نقاشی / نوار عنوان / سربرگ ها / صفحه نقاشی/ابزار بزرگنمایی) )) ((یادگیری نحوه انجام : تغییر ضخامت قلم/ تغییر مدل قلم/تغییر رنگ قلم/ پیدا کردن و اضافه کردن رنگ جدید به پالت رنگ / استفاده از شکلک های آماده و رنگ آمیزی آن ها /استفاده از سطل رنگ))
تکلیف: دختر قشنگم لطفا با استفاده از ابزار هایی که داخل نرم افزار paint یاد گرفتی برای من یک نقاشی زیبا بکش و ارسال کن

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 8کتاب ریاضی و هوش مربوط به شمارش و افزایش دقت و تمرکز انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام مفهوم کلمات living thing و non-living thing ،تدریس شد.صفحه 7 کتاب تدریس و تمرینات مرتبط با آن حل شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 11,12کتاب ریاضی مربوط به تم 2 و با مفاهیم شمارش،چپ و راست و الگویابی و جدول شگفت انگیز انجام و تکرار و تمرین شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً صفحه 15,16کتاب کار ریاضی علوی را با دقت و تمیز و مرتب انجام بده و فردا به کلاس بیاور.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه جدید با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار علوی انجام شد و صفحه 7کتاب نگارش انجام شد. شعر لوحه:مثل یه بشقاب هستم، که روی خط نشستم،میخوام که زیبا باشم،اخ نزنی به دستم.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد.

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن تمرینات آمادگی جسمانی دو رفت و برگشت
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: