فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل سوم علوم با عنوان سالم باش،شاداب باش با انمیشن آموزشی فندوق تدریس شد و از عزیزانم پرسش شد و کتاب کار علوم علوی انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(أ)اول و (ء)غیر اول با داستان شهر نشانه ها تدریس شد و از روی درس ابر خوانده شد و کلمات جدید درس بخش و صدای(أ)در کلمات پیدا شد و در جدول الفبا به عنوان صدای بلند قرار گرفت و سه صفحه کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (أ)انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً به کمک پدر یا مادر عزیزت از روی درس 2که در کتاب بخوانیم می باشد و به منزل بردی بخوان و کلمات جدید را بخش کن و بگو در کجا صدای أ وجود دارد. عکس عزیزانم در قسمت پایین قرار داده شده.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب نگارش مربوط به نشانه جدید انجام شد و نشانه های قبل تکرار و تمرین شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم کوهدار بابت تهیه گیفت های نشانه جدید و تزیین زیباشون.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً کاربرگ أ که در دفتر مشقت چسبانده شده را رنگ کن و در کلمات انار،اسب،برگ نشانه( أء)را رنگ کن و سرمشق های دفتر مشقت را بخوان و بنویس و حتما نوشتن املا با تاریخ و امضا را فراموش نکن متشکرم. دخترم دو کاربرگ برای روانخوانی درقسمت پایین قرار داده شده لطفا از روی آنها با دقت بخوان.متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: آموزش درست و صحیح نشستن برروی صندلی دیدن فیلم و عکسهای مرتب با نشستن سالم و درست
تکلیف: تمرین نشستن صحیح در منزل و صحبت درباره فواید آن در منزل

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی انجام شد و تم 6به پایان رسید.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 45,46کتاب کار ریاضیت را با دقت انجام بده.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ب انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً حتما املا با تاریخ و امضای مامان جون مهربون بنویس و فردا به کلاس بیاور.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران فردا تدریس نشانه (أ)را خواهیم داشت و روز شنبه تدریس نشانه (د)لطفاً عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه پایانی کتاب نگارش مربوط به نشانه ب انجام شد و نشانه آ و ب تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً سرمشق های داخل دفتر مشقت را خوش خط و زیبا و بدون خط فاصله بنویس و فردا به کلاس بیاور.متشکرم.

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اولین املای کلاسی به عزیزانم گفته شد لطفا دفترهای املا که به منزل فرستاده شده امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود و فردا به کلاس تحویل داده شود. متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: ادامه کار نقاشی برای قصه و اجرای آن روی مقوا

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس پس انداز داده شد تمرین حل شد کارتون دیده شد

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 17کتاب ریاضی و هوش مربوط به دور و نزدیک،بالا و پایین و شمارش انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی و هوش ندارد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه،41,42 39,40کتاب ریاضی مربوط به تم 6و با مفاهیم الگویابی و الگوی تکرار شونده و چوب خط انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 43,44کتاب کار ریاضی علوی را با دقت انجام بده.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 28,29کتاب نگارش مربوط به نشانه ب انجام شد و کلمات آن خوانده و از عزیزانم پرسش شد و نشانه آ و ب تکرار و تمرین شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً سرمشق های دفتر مشقت را خوش خط و زیبا و بدون خط فاصله بنویس.متشکرم. با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران لطفا امروز به عزیزانم از کلمات زیر املا گفته شود و در پایان املا با یک جمله بازخورد داده شود و تاریخ امروز نیز حتما زده شود.متشکرم. کلمات املا:(آ)اول-(ا)غیر اول-ب غیر اخر-ب آخر-با-آب-بابا-باب-بابا آب-

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن_ حرکت توپ بین مانع ها همراه با راکت بدمینتون تقویت تمرکز ، دقت در حرکت حرکت دو رفت و برگشت حرکت پروانه داخل فضای مشخص شده

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر: مرور نحوه ذخیره کردن مرور نحوه ایحاد صفحه جدید مرور نحوه بدست گرفتن ماوس مرور استفاده از ابزار select مرور نحوه استفاده از ابزار rotate آموزش بزرگنمایی یک بخش انتخاب شده آموزش بزرگنمایی صفحه آموزش undo redo

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از تم 6با مفاهیم اضافه کردن،چوب خط،کم کردن تدریس شد و اعداد تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ب)غیر آخر و (ب)آخر با داستان شهر نشانه ها و باد و باران تدریس شد و در جدول دوستی ترکیب شد و کلمات جدید درس بخش و صدای اول و آخر آن گفته شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً سرمشق ها را در دفتر مشقت با مداد مشکی مشق بخوان و بنویس و اصلا از خط فاصله استفاده نکن و خودت فاصله گذاری را انجام بده متشکرم. دخترم لطفاً صفحه28کتاب فارسی بخوانیم را که به منزل بردی به کمک مادر و پدر عزیزت بخوان و بخش کن و بگو در کجای کلمه نشانه ب وجود دارد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه ب انجام شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران لطفا امروز نشانه ب تکرار و تمرین شود از فردا عزیزانم هر روز داخل منزل باید املا بنویسند و به کلاس تحویل دهند. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است با تشکر فراوان از خانم نصیری عزیز بابت تهیه هدایای نشانه ب و تزیین زیباشون.متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: درس امروز مربوط به خوردنی های مقوی که برای صبحانه لازم است ،بود . از طریق نقاشی کشیدن و صحبت درباره آنها درباره این مطلب یادگیری صورت گرفت .

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/8/6خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *مسابقه سرعتی و شنیداری اهداف: 1)مهارت حرکتی دستکاری،استوای 2)سرعت و عمل 3)دقت شنیداری 4)تعادل 5(هماهنگی چشم ودست شنیداری

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر حرکت مهره های آموزش داده شده،رخ ،فیل،وزیر و اسب داشتیم و عزیزانمان جزوه گرفته و همچنین بازی کردند

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 39,40کتاب کار ریاضی علوی مربوط به مفهوم کم کردن،چوب خط،الگو و جدول شگفت انگیز انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان روز شنبه تدریس نشانه (ب)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند و عزیزی که زحمت تهیه گیفت نشانه (ب)را می کشد روز شنبه اول وقت به همراه دخترم به کلاس بفرستد.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه آ اول و ا غیر اول مجدد تکرار و تمرین شد و دو صفحه کتاب نگارش و یک صفحه از کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً در تعطیلات پایان هفته سرمشق های دفتر مشقت را با دقت انجام بده و ارمغان هفته شماره 5را انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش متشکرم.

قرآن اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران،در ماه مهرهر روز تمرین سوره توحید را داشتیم و از ماه آبان هر روز سوره کوثر در کلاس خوانده می شود. تا صفحه 20کتاب قرآن تدریس شد و پیام های قرآنی و شعر و سوره های آن خوانده شد.
تکلیف: دخترم تکلیف قرآن ندارد‌.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: