فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی، کتاب درسی ریاضی صفحه 67 (ضرب عددهای یک رقمی) و صفحه 68 کار در کلاس در کلاس حل شد و تدریس شد. کتاب کار ریاضی اگر در منزل می باشد فردا حتما به مدرسه آورده شود.
تکلیف: دختران نازنین تمرین صفحه 69 کتاب درسی ریاضی در منزل حل نمایند.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم قبل از برگزاری سنجش علوم با دانش آموزان (فصل اول تا ششم) مرور شد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی واژه آموزی، بیاموز و بگو درس نهم (بوی نرگس) و حوض فیروزه ای و مثل تدریس شد. کلمات مهم املایی و هم معنی حوض فیروزه ای و مثل نیز گفته شد. دختران نازنین فردا از درس اول تا هفتم کتاب درسی فارسی املا خواهم گفت دفتر املا همراهتان باشد.
تکلیف: دختران نازنین فردا از درس اول تا هفتم کتاب درسی فارسی املا خواهم گفت دفتر املا همراهتان باشد.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز مطالعات اجتماعی درس سیزدهم (بازیافت) تدریس شد‌.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: ازمون علوم انگلیسی و ریاضی انگلیسی در تاریخ 18 و 19 دی برگذار میگردد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و عرض ادب. در این جلسه اتیکت مکالمه آموزش داده شد. عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال اجرای رفتارهای صحیح شنونده هستند .

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در اردوی هیجان انگیز هلیوم پارک شرکت داشته. دختران نازنین روز شنبه حتما کتاب قرآن و کتاب کار ریاضی و فارسی و کتاب نگارش همراهتان باشد. دختران نازنین روز شنبه سنجش علوم (درس اول تا ششم) را خواهید داشت لطفا با دقت کتاب درسی و کتاب کار علوم خود را مطالعه نمایید سپس نمونه سوالات ارسالی را هم پاسخ دهید. دختران نازنین ارمغان شماره 14 را تکمیل نموده و شنبه به همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی با نوشتار ضرب 2 و جمع، الگو و خاصیت جا بجایی در ضرب آشنا شده و توضیحات داده شد. کاربرگ ضرب شماره 2 که توسط دانش آموزان در منزل حل شده بود امروز در کلاس حل و رفع اشکال شد.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم کتاب درسی و کتاب کار فصل هشتم (ساخت آینه) مطالعه شد.
تکلیف: دختران نازنین طبق توضیحات فصل هشتم صفحه 78 کتاب کار علوم برای روز شنبه یک پریسکوپ ساخته و به عنوان فعالیت کلاسی با خود به مدرسه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت فارسی کلمات مخالف و هم خانواده درس نهم کتاب درسی فارسی (بوی نرگس) در دفترواژه نامه وارد شد. روخوانی و روانخوانی درس 7،8 و 9 پرسیده شد. درست و نادرست، درک مطلب و واژه آموزی درس نهم کتاب درسی فارسی (بوی نرگس) گفته شد.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس نهم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس نهم کتاب خطاط شو را کامل کردید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز،امروز با یک آهنگ 4ضربی با کاپ گیم(لیوان) و چوبک و بادی پرکاشن در دو گروه مختلف و هر گروه با 4 حرکت مختلف برای تمرکز و دقت و تقویت عصب و عضله و هماهنگی دو نیمکره مغز با دانش آموزان تمرین و تکرار شد.
فعالیت: با سلام و احترام باتوجه به اهمیت ارزشیابی نیمسال اول تحصیلی ، دانش آموزان بر اساس برنامه ی مطالعاتی به صورت روزانه لازم است مطالعه و تمرین داشته باشند. در کلاس پرسش و پاسخ و تمرین و تکرار انجام خواهد شد. یادآور می گردد ارزشیابی نیمسال اول از 9 دی ماه لغایت 16 دی ماه ی باشد. براساس مصوبه ی آموزش و پرورش به علت ارزشیابی توصیفی ، مدرسه به هیچ عنوان اجازه ی دادن برنامه ی آزمون ها را به صورت مکتوب نداشته و در صورت سوال با واحد آموزش در تماس باشید.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
تکلیف: دختران نازنین کاربرگ آموزشی ضرب 2 که امروز تحویل داده شد به عنوان تکلیف می باشد تکمیل نموده و فردا به همراه خود بیاورید. دانش آموزانی که تکلیف های ریاضی و فارسی خود را نیاوردن لطفا حتما تا فردا بیاورید.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین علوم مطابق با برنامه مطالعاتی (فصل چهارم، پنجم و ششم) مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی مطابق با برنامه مطالعاتی ارزشیابی از درس (5 و 6 و 7) انجام شد. درس نهم (بوی نرگس) کتاب درسی فارسی روخوانی شد و کلمات هم معنی و کلمات مهم املایی گفته شد. دختران نازنین کتاب کار فارسی، کتاب کار ریاضی، کتاب نگارش و دفتر املای خود را اگر در منزل هست حتما فردا به مدرسه بیاورید.
تکلیف: دختران نازنین حتما کلمات هم معنی خود را در دفترواژه نامه کامل نموده و کلمات مخالف درس نهم (بوی نرگس) را پیدا کرده و در دفتر واژه نامه خود بنویسند. دختران نازنین املا از درس 8 نوشته شود.

نگارش سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز کتاب نگارش درس ششم (فداکاران)، درس هفتم (کار نیک) را در کلاس حل شد. و در هشتم (پیراهن بهشتی) توسط خود دانش آموزان بخشی از آن پاسخ داده شد. کتاب نگارش جهت ملاحظه بنده در کلاس می باشد.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلم: مرور حرکات گذشته را انجام دادند.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کار با ماشین حساب صفحه 65 کتاب درسب در کلاس حل شد. فعالیت صفحه 66 کتاب درسی تدریس شد. کتاب کار ریاضی صفحه 82 و 83 و 84 و فصل 4 صفحه 86 تا 88 در کلاس حل شد. ارزشیابی ریاضی را تعدادی از دانش آموزان کامل گرفته شد. کاربرگ تصحیح شده مطالعات اجتماعی جهت ملاحظه و امضا شما اولیای عزیز به منزل اورده شده فردا حتما به همراه داشته باشید. نمونه کاربرگ فارسی (درس 4 و 5 و 6) جهت مرور و حل به منزل اورده شده.
تکلیف: دختران نازنین کاربرگ فصل 2 ریاضی که دیروز تحویل داده شد را تکمیل نموده و فردا به همراه خود بیاورید.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم با استفاده از ابزاری که دانش آموزان به همراه داشتند(کلاس بدون دیوار) آینه تخت و فرورفته و برآمده را ساختند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین درس فارسی را با توجه به برنامه مطالعاتی تمرین و مطالعه داشته باشید. بیدپا در کلاس اجرا شد.
تکلیف: کتاب نگارش درس هفتم (کارنیک) صفحه 42 و 43 را تکمیل نمایید. فردا تکالیف مربوط به پیشوند خوش و داستان مربوط به بیاموز و بگو درس هشتم ملاحظه می شود.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس یازدهم تدریس شد. بچه ها با مشاغل تولیدی و خدماتی آشنا شدند.
تکلیف: به قصه صوتی زیر گوش دهید: https://aparat.com/v/oYQCd

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: آموزش ابزار Remove Background و همچنین Picture Styles در سربرگ Picture Format انجام شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش مهره اسب
تکلیف: شعر اسب از حفظ شود ، صفحه 9 و 10 کتاب حل شود، اسب مهره پرنده، نه گاز میخواد نه دنده، راه رفتنش قشنگه، مثل ببر و پلنگه، اول میره دو خونه ، بعد می پیچه یه دونه
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: