فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز حرف Nn و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. حروف قبلی دوره شد. ارزیابی کتبی و شفاهی برگزار شدند.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: Pat,tap,tip,tas,sas,sat,pit 3.سرمشق و کاربرگ اعداد انجام شود. 4.کاربرگ Nn برای روز شنبه میباشد.لطفا کامل *نشود*.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز حروف تدریس شده و لغات مرتبط با آن ها و tricky a و tricky I مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: Sas,Tas,Tis,Sit,Tit,Sat,ta,as,at,sa,pa,tap 3. از روی tricky های زیر 3 بار (در ابر) خوانده و نوشته شود. a I

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. حرف Ppو لغات مرتبط با آن مرور شد. کلمه tricky I تدریس شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: Pit,tip,pi,sip,sit 3. یک ویدئو در حالی که دختر عزیزم کلمات مربوطه را می گوید ارسال کنید. (برای کلمات مربوطه می توانید از فایل ارسالی استفاده کنید.) 4. سه بار tricky a ,tricky I داخل ابر در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز حرف Pp و لغات مرتبط با آن تدریس و تمرین شد. حروف قبلی مرور شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار تماشا شود و حتما تمام موارد مانند فیلم تمرین شود. 2. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود. Sas,Tas,Tis,Sit,Tit,Sat,ta,as,at,sa,Pp 3.سرمشق و کاربرگ داده شده نوشته شود. 4.tricky a سه بار داخل ابر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز حرف Iiو لغات مرتبط با آن مرور شد. کلمه tricky a تدریس شد.
تکلیف: 1. یک فیلم یا ویس از دختر عزیزم درحالی که blend های زیر را می خواند ارسال شود: Sas,Tas,Tis,Sit,Tit,Sat,ta,as,at,sa 3. یک ویدئو در حالی که دختر عزیزم کلمات مربوطه را می گوید ارسال کنید. (برای کلمات مربوطه می توانید از فایل صدادار شده استفاده کنید.) 4. سه بار "tricky a"داخل ابر در دفتر خوانده و نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: