فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز 1. علوم به زبان انگلیسی(non-living things) تدریس و تمرین شد. 2. امروز حرف Ii ،لغات مرتبط و نحوه ی خواندن در کلاس دوره و تمرین شد. توجه:کتاب jolly 1و دفتر سه خط زبان انگلیسی هر روز در مدرسه به همراه داشته باشید.
تکلیف: 1. تمرین اول صفحه 19 کتاب علوم به زبان انگلیسی (science) انجام داده شود. 2.صفحه Ii از کتاب jolly انجام شود. 3. یک فیلم از دختر عزیزم درحالی که حرف Ii را می خواند و می نویسد، ارسال شود تا شیوه گرفتن خودکار و نوشتن حرف چک شود. 4.سرمشق های نوشته شده در دفتر حتما باید به مدرسه آورده تا چک شود. 5. فایل صدادار حرف Ii حتما مشاهده و لغات با جمله کامل تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات پیش مجددا دوره و تمرین شد.
تکلیف: فایل صدا دار شده را بادقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. لغت های مربوط به سه حرف تدریس شده، با جمله کامل تمرین شوند. blend های زیر خوانده و ویس یا ویدئو آن ارسال شود. Sat Tas Tat At Sa sas

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Tt ،لغات مرتبط و نحوه ی خواندن در کلاس دوره و تمرین شد. توجه:کتاب jolly 1و دفتر سه خط زبان انگلیسی هر روز در مدرسه به همراه داشته باشید.
تکلیف: سرمشق های نوشته شده در دفتر حتما باید به مدرسه آورده تا چک شود. فایل صدادار حتما در منزل تکرار و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز حرف Tt ، لغات مرتبط و نحوه ی نوشتن آن در کلاس دوره و تمرین شد. توجه:کتاب jolly 1و دفتر سه خط زبان انگلیسی هر روز به همراه دختر عزیزم باشد.
تکلیف: فایل صدادار این حرف مشاهده و کلمات به صورت جمله کامل تمرین شوند. کتاب jolly 1 حرف Tt کامل شود. سرمشق های نوشته شده در دفتر حتما در دفتر "نوشته و خوانده" شوند و همراه دختر عزیزم باشد تا چک شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز حرف Aa (اسم، صدا و اکشن) مرور شد. تمرین خواندن blend ها انجام شد.
تکلیف: 1.فایل صدادار را تماشا کنید. 2.کلمات مربوط به حرف Aa را با جمله کامل تمرین کنید. 3.روخوانی ترکیب های زیر (blend) تمرین شود. sa sas 4.کاربرگ حرف Aa انجام شود و آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: