فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه میدان امامت تهران
کلاس: زبان سطح 0

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام. امروز کاردستی حرف Pp در کلاس تدریس و لغات مرتبط با این حرف، تمرین شدند.
تکلیف: فیلم های u و v مربوط به روزهای قبل مشاهده شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 56 کتاب تدریس شد. حرف Vv و لغات مربوطه تدریس و تمرین شد. در ارتباط با شب یلدا جمله ای در کلاس تدریس و تمرین شد. Yalda is the longest night of the year. جملات زبان کلاسی در کلاس تدریس و تمرین شد. Can I go out? Can I come in? Can I drink water?
تکلیف: لطفا فایل صدادار شده را در منزل با دقت مشاهده و تمرین کنید. جملات تدریس شده (زبان کلاسی،یلدا)در منزل تمرین شود. کاربرگ مربوط به حرف جدید تحویل داده شد. لطفا در منزل رنگ آمیزی و فردا به مدرسه آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز صفحه 53 کتاب تدریس شد. حرف Uu و لغات مربوطه تدریس و تمرین شد. در ارتباط با شب یلدا جمله ای در کلاس تدریس و تمرین شد. Yalda is the longest night of the year. جملات زبان کلاسی (Classroom Language) در کلاس به زبان انگلیسی تدریس و تمرین شد. Can I go out? Can I come in? Can I drink water?
تکلیف: لطفا فایل صدا دار شده را در منزل با دقت مشاهده و تمرین کنید. جملات تدریس شده (زبان کلاسی،یلدا)لطفا در منزل تمرین شود. کاربرگ تحویل شده مربوط به حرف جدید لطفا در منزل رنگ آمیزی و فردا به مدرسه آورده شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: باسلام. امروز با توجه به روزجهانی معلولین، در ارتباط با ناتوانایی های مختلف در کلاس صحبت و تدریس انجام شد.
تکلیف: لطفا فایل صدا دار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید.به صورت نمادین، معلولیت های تدریس شده را انجام داده و جمله کامل گفته و بصورت فیلم ارسال شود.

زبان انگلیسی

مدرس: جواد اصفهانی، مبینا
فعالیت: با سلام امروز مطالب تدریس شده جلسات پیش دوره و تمرین شد. ریاضی به انگلیسی در ارتباط با "preposition of place""behind-in front of"تدریس و در کلاس تمرین شد.
تکلیف: لطفا فایل صدادار شده را با دقت در منزل مشاهده و تمرین کنید. در ارتباط با درس ریاضی ویدیوی درست کرده و ارسال شود.جملات به صورت کامل گفته شود.مثال: Teddy is behind the door. فیلم حتما با پوشش مدرسه و بصورت افقی باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: