فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: دانشمندان 1

ریاضی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: عدد نه (9) در کلاس تدریس شد.
تکلیف: از عدد 0 تا 9،یکبار از کوچک به بزرگ و یکبار از بزرگ به کوچک نوشته شود.برای اعداد 4 تا 9 جدول اعداد کشیده شود.

علوم اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: آزمون استعداد فضایی برگزار شد .

فارسی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: روانخوانی در کلاس با بازی پرسیده شد. نشانه جدید (او،و) در کلاس تدریس شد. روانخوانی صفحه 9 و 10 کتاب کلمات کوچک در کلاس تدریس و تمرین شد.
تکلیف: یک جدول دوستی برای نشانه های (ب،د،م،س)با نشانه های بالا جدولی (آ،أ،او) کشیده شود. برای فردا حتما تا پایان صفحه 8 کتاب کلمات کوچک املا تمرین شود.

قرآن اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: کتاب قرآن صفحه 22 تا 26 در کلاس تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: درس همراه بانک، با نمایش کلیپ کوتاه برای معرفی همراه بانک در موبایل و موارد استفاده آن تدریس شد. فعالیت در کلاس درس حل شد.

ریاضی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 32 تا38 در کلاس حل شد.
تکلیف: سوال زیر به بچه ها سرمشق داده شود:اعداد زیر را از بزرگ به کوچک مرتب کن: 5-8-1-0-7-6-3-4-2

فارسی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: آزمون فارسی مداد قرمز 1 برگزار شد.روانخوانی تمرین شد.
تکلیف: برای فردا روانخوانی صفحه 6 و 8 کتاب کلمات کوچک پرسیده می شود.

نگارش اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 42 در کلاس انجام شد.
تکلیف: از روی جملات صفحه 8 کتاب کلمات کوچک، یکبار داخل خود کتاب نوشته شود. یک املای شب نوشته شود.برای فردا املا تا پایان نشانه (س) خواهیم داشت.

هنر اول

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: مسابقه ی دوسالانه هنر علوی امروز به پایان رسید و تمامی نقاشی ها با موضوع ( آلودگی هوا) تکمیل شد. آفرین و خداقوت به تمام دختران هنرمندم

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: در این جلسه وسایل مختلف میز غذا و چینش آنها روی میز را آموختیم و یک دستمال سفره تزئین کردیم. همچنین با رفتارهای صحیح و ناصحیح سرمیز غذاخوری آشنا شدیم.

ریاضی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: .

فارسی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: روانخوانی صفحه 7 و 8 کتاب کلمات کوچک تمرین و سپس پرسیده شد.کتاب کار فارسی صفحه 55 تا 58 در کلاس حل شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی به بچه ها امروز تحویل داده شد تا برای فردا مطالعه کنند.

نگارش اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 40 و 41 در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای کلمه های (آدامس،سَبَد و اَسب)خانه کلمات کشیده شود .حتما یک املای شب نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز با دخترای قشنگم یاد گرفتیم خودمان و احساساتمان را بشناسیم ، علاقه‌ها و فعالیت‌های مورد علاقه خود را بیان کردیم و همینطور روش‌های ساده مراقبت از خود را یاد گرفتیم .
تکلیف: از شما والدین گرامی میخواهم روزانه در مورد احساسات کودک با او گفت‌و‌گو کرده و آنها را تشویق کنید تا بتوانند بیشتر از نیازهای خود حرف بزنند.

ریاضی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: کتاب درسی ریاضی صفحه 43 تا 45 و 47 تا 49 در کلاس تدریس و فعالیت عملی آن انجام شد.

فارسی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: نشانه دو شکلی (س) در کلاس تدریس شد.روانخوانی صفحه 35 کتاب درسی فارسی و صفحه های 7 و 8 کتاب کلمات کوچک در کلاس تدریس شد.
تکلیف: از تمام کلمات صفحه 7 کتاب کلمات کوچک تنها دوعدد از هر کدام نوشته شود.یک جدول دوستی برای نشانه های (س،م،د،ب)کشیده شود.

املا اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: املا گفته شد.
تکلیف: یک املای شب نوشته شود.

ورزش اول

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: به پهلو دویدن و سر خوردن آموزش داده شد.

آزمایشگاه

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: سنجش علوم برگزار شد.

ریاضی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: مسابقه خانم و آقای ریاضی برگزار شد.

علوم اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: فصل اول تا سوم مرور شد.فصل 4 کامل تدریس شد(کتاب درسی علوم صفحه 26 تا 33).کتاب کار علوم صفحه 38 و 39 در کلاس حل شد.
تکلیف: برای روز شنبه حتما علوم فصل 1 تا 3 کامل مطالعه شود.

فارسی اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: روانخوانی تمرین و پرسیده شد.
تکلیف: ارمغان شماره 6 کامل حل شود.

املا اول

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: املا گفته شد.
تکلیف: یک املای شب نوشته شود و برای شنبه تمرین شود.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دخترهای عزیزم با ابزار پاک کن و نحوه کار با آن آشنا شدند؛ همچنین نحوه پاک کردن همه ی تصویر و مفهوم پاک کن رنگی نیز در این جلسه آموزش داده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد

هوش و ریاضی

مدرس: معاشر، مژگان
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحه 11 در کلاس انجام شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: