1404/08/20
ریاضی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
عدد نه (9) در کلاس تدریس شد.
تکلیف:
از عدد 0 تا 9،یکبار از کوچک به بزرگ و یکبار از بزرگ به کوچک نوشته شود.برای اعداد 4 تا 9 جدول اعداد کشیده شود.
علوم اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
آزمون استعداد فضایی برگزار شد .
فارسی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
روانخوانی در کلاس با بازی پرسیده شد.
نشانه جدید (او،و) در کلاس تدریس شد. روانخوانی صفحه 9 و 10 کتاب کلمات کوچک در کلاس تدریس و تمرین شد.
تکلیف:
یک جدول دوستی برای نشانه های (ب،د،م،س)با نشانه های بالا جدولی (آ،أ،او) کشیده شود.
برای فردا حتما تا پایان صفحه 8 کتاب کلمات کوچک املا تمرین شود.
قرآن اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
کتاب قرآن صفحه 22 تا 26 در کلاس تدریس شد.
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
درس همراه بانک، با نمایش کلیپ کوتاه برای معرفی همراه بانک در موبایل و موارد استفاده آن تدریس شد.
فعالیت در کلاس درس حل شد.
1404/08/19
ریاضی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحه 32 تا38 در کلاس حل شد.
تکلیف:
سوال زیر به بچه ها سرمشق داده شود:اعداد زیر را از بزرگ به کوچک مرتب کن:
5-8-1-0-7-6-3-4-2
فارسی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
آزمون فارسی مداد قرمز 1 برگزار شد.روانخوانی تمرین شد.
تکلیف:
برای فردا روانخوانی صفحه 6 و 8 کتاب کلمات کوچک پرسیده می شود.
نگارش اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 42 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
از روی جملات صفحه 8 کتاب کلمات کوچک، یکبار داخل خود کتاب نوشته شود.
یک املای شب نوشته شود.برای فردا املا تا پایان نشانه (س) خواهیم داشت.
هنر اول
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
مسابقه ی دوسالانه هنر علوی امروز به پایان رسید و تمامی نقاشی ها با موضوع ( آلودگی هوا) تکمیل شد. آفرین و خداقوت به تمام دختران هنرمندم
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه وسایل مختلف میز غذا و چینش آنها روی میز را آموختیم و یک دستمال سفره تزئین کردیم.
همچنین با رفتارهای صحیح و ناصحیح سرمیز غذاخوری آشنا شدیم.
1404/08/18
ریاضی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
.
فارسی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
روانخوانی صفحه 7 و 8 کتاب کلمات کوچک تمرین و سپس پرسیده شد.کتاب کار فارسی صفحه 55 تا 58 در کلاس حل شد.
تکلیف:
کتاب کار فارسی به بچه ها امروز تحویل داده شد تا برای فردا مطالعه کنند.
نگارش اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 40 و 41 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
برای کلمه های (آدامس،سَبَد و اَسب)خانه کلمات کشیده شود .حتما یک املای شب نوشته شود.
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز با دخترای قشنگم یاد گرفتیم خودمان و
احساساتمان را بشناسیم ، علاقهها و فعالیتهای مورد علاقه خود را بیان کردیم و همینطور روشهای ساده مراقبت از خود را یاد گرفتیم .
تکلیف:
از شما والدین گرامی میخواهم روزانه در مورد احساسات کودک با او گفتوگو کرده و آنها را تشویق کنید تا بتوانند بیشتر از نیازهای خود حرف بزنند.
1404/08/17
ریاضی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
کتاب درسی ریاضی صفحه 43 تا 45 و 47 تا 49 در کلاس تدریس و فعالیت عملی آن انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
نشانه دو شکلی (س) در کلاس تدریس شد.روانخوانی صفحه 35 کتاب درسی فارسی و صفحه های 7 و 8 کتاب کلمات کوچک در کلاس تدریس شد.
تکلیف:
از تمام کلمات صفحه 7 کتاب کلمات کوچک تنها دوعدد از هر کدام نوشته شود.یک جدول دوستی برای نشانه های (س،م،د،ب)کشیده شود.
املا اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
املا گفته شد.
تکلیف:
یک املای شب نوشته شود.
آزمایشگاه
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
سنجش علوم برگزار شد.
1404/08/14
ریاضی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
مسابقه خانم و آقای ریاضی برگزار شد.
علوم اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
فصل اول تا سوم مرور شد.فصل 4 کامل تدریس شد(کتاب درسی علوم صفحه 26 تا 33).کتاب کار علوم صفحه 38 و 39 در کلاس حل شد.
تکلیف:
برای روز شنبه حتما علوم فصل 1 تا 3 کامل مطالعه شود.
فارسی اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
روانخوانی تمرین و پرسیده شد.
تکلیف:
ارمغان شماره 6 کامل حل شود.
املا اول
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
املا گفته شد.
تکلیف:
یک املای شب نوشته شود و برای شنبه تمرین شود.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دخترهای عزیزم با ابزار پاک کن و نحوه کار با آن آشنا شدند؛ همچنین نحوه پاک کردن همه ی تصویر و مفهوم پاک کن رنگی نیز در این جلسه آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیهی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارتهای حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعتعمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانشآموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچهها دربارهی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد
هوش و ریاضی
مدرس:
معاشر، مژگان
فعالیت:
کتاب هوش و ریاضی صفحه 11 در کلاس انجام شد .