1404/08/20
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
آزمون مداد قرمز استعداد فضایی برگزار شد.
تکلیف:
از عدد 1 تا 8 یک بار به صورت مستقیم و یک بار به صورت معکوس نوشته شود. برای اعداد 4 تا 8 جدول عدد کشیده شود.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه ها و جدول ترکیب در دفتر مشق مرور و تمرین شد. روانخوانی صفحه 8 کتاب کلمه های کوچک مرور شد. کتاب کار فارسی صفحات 55 تا 58 انجام شد.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 42 انجام شد.
تکلیف:
از روی جملات کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحه 8 هر جمله یک بار نوشته شود.
هنر اول
مدرس:
موسوی، راضیه سادات
فعالیت:
نقاشی خلاق قصه ( داستان گوسفند رنگین کمانی) با تکنیک مدادرنگی انجام شد .
مهارت زندگی
مدرس:
محمودی، شبنم
فعالیت:
امروز با دخترای قشنگم یاد گرفتیم خودمان و
احساساتمان را بشناسیم ، علاقهها و فعالیتهای مورد علاقه خود را بیان کردیم و همینطور روشهای ساده مراقبت از خود را یاد گرفتیم .
تکلیف:
از شما والدین عزیز میخواهم روزانه در مورد احساسات کودک با او گفتوگو کرده و آنها را تشویق کنید تا بتوانند بیشتر از نیازهای خود حرف بزنند.
1404/08/19
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 46 و 47 انجام شد.
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
فصل چهارم علوم تا صفحه 29 تدریس شد.
تکلیف:
لطفا دخترها یک نقاشی از موجود زنده و غیر زنده بکشند با خود به مدرسه بیاورند.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
آزمون مداد قرمز 1 فارسی برگزار شد.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 41 انجام شد.
تکلیف:
لطفا روانخوانی صفحه 8 کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ تمرین شود. کاربرگ ارسال شده به منزل مطابق دستورالعمل انجام شود. دو خط املا نوشته شود.
1404/08/18
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحات 44 و 45 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کلمه های کوچک داستان های بزرگ صفحات 7 و 8 روانخوانی شد. همه ی نشانه های آموخته شد و جدول ترکیب آنها مرور و تمرین شد. روانخوانی کلمات مرور شد. کتاب فارسی صفحه 35 و 36 در کلاس روانخوانی شد.
تکلیف:
دانش آموزان امروز کتاب کار فارسی را همراه خود به منزل می آورند لطفا از ابتدا تا پایان صفحه 46 برای فردا مرور و تمرین شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب نگارش صفحه 40 انجام شد.
تکلیف:
تمرین های داده شده در دفتر مشق انجام شود.
قرآن اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب قرآن صفحات 22، 23، 24 تدریس شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب هوش و ریاضی صفحه 9 انجام شد.
1404/08/17
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحه 41 و 42 انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحه 40 انجام شد.
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
سنجش علوم برگزار شد.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
نشانه س معرفی شد. جدول ترکیب آن آموزش داده شد.
تکلیف:
سرمشق های داده شده در دفتر مشق نوشته شود. دو خط املا نوشته شود.
املا اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
املا کلاسی گفته شد.
سواد مالی
مدرس:
علی آقایی، مریم سادات
فعالیت:
درس «دستگاه کارتخوان و ATM » با اجرای نمایش گفته شد.
فعالیت ها حل شد.
پرسش و پاسخ در رابطه نحوه کار کردن با دستگاه انجام شد.
کلیپ کوتاه در رابطه با موضوع نمایش داده شد.
پاورپینت برای اشنایی بیشتر با دستگاه نمایش داده شد.
تکلیف:
فعالیت در منزل درس کارتخوان حل شود.
1404/08/14
ریاضی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار ریاضی صفحات 35 تا 39 در کلاس انجام شد.
علوم اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کارهای علوم همراه دخترها به منزل فرستاده شد. لطفا برای روز شنبه فصل های 1،2،3 مرور و تمرین شود.
فارسی اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
شکل خوانداری و نوشتاری نشانه های آ، اَ ، ب، د، م در کلاس مرور شد.
جدول ترکیب همه نشانه های آموزش داده شده مرور شد.
روانخوانی صفحه 6 کتاب کلمه کوچولو مرور و تمرین شد و پرسش کلاسی (خواندن و نوشتن جملات) انجام شد.
تکلیف:
لطفا برای نشانه های آ، اَ، ب، د، م ،همچنین برای ترکیباتی که در جدول ترکیب با این نشانه ها ساخته می شود(ما،با، دا و ......) فلش کارت هایی در ابعاد 3 در 3 درست کنید. آنها را در اختیار بچه ها قرار دهید تا بخوانند و هر روز مرور و تمرین با آنها انجام شود. ارمغان شماره 6 انجام شود.
نگارش اول
مدرس:
شاه محمدی، محبوبه
فعالیت:
کتاب کار فارسی صفحات 51 تا 54 انجام شد.
رایانه
مدرس:
فخاریان، یاسمن
فعالیت:
در این جلسه دخترهای عزیزم با ابزار پاک کن و نحوه کار با آن آشنا شدند؛ همچنین نحوه پاک کردن همه ی تصویر و مفهوم پاک کن رنگی نیز در این جلسه آموزش داده شد.
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیهی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارتهای حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعتعمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانشآموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچهها دربارهی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاسمی، فرزانه
فعالیت:
در این جلسه وسایل مختلف میز غذا و چینش آنها روی میز را آموختیم و تمرین کردیم. همچنین یک دستمال سفره تزئین کردیم.