فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 1

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحه 32 کتاب درسی با هدف آموزش جمع و تفریق فرآیندی اعداد دو رقمی در جدول اعداد به( روش خلاق بالن ) تدریس و تمرینات آن حل شد. مسابقه آقا و خانم ریاضی برگزار شد.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: تمرینات کتاب کار فصل 4 صفحات 34 و 25 و 36 و 37 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: طرح استعداد فضایی برگزار شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه 38 سوال 1 و 4 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: دخترم درس مدرسه.ی خرگوش ها را بادقت بخوان یک صفحه املا در دفتر تکلیف بنویس و با مهر ساعت انتهای املا دو ساعت رسم کن و ساعت شروع و پایان املا را در آن بنویس.

قرآن دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحات 24 و 25 به صورت بخش بخش خوانده شد . از همه دانش آموزان پرسش روخوانی صورت گرفت.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: درس همراه بانک، با نمایش کلیپ کوتاه برای معرفی همراه بانک در موبایل و موارد استفاده آن تدریس شد. فعالیت در کلاس درس حل شد.
تکلیف: فعالیت در منزل درس همراه بانک حل شود

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: کتاب درسی کامل کن صفحه 22 و تقریب بزن صفحه 30 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد. نمونه سوالات تقریب در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.
تکلیف: دخترهای قشنگم تمرینات داده شده را در دفتر بنویسید و به روش فرآیندی حل کنید.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل 4 زندگی ما و گردش زمین تدریس کامل شد و به سوالات صفحه 34 کتاب پاسخ داده شد و پرسش صورت گرفت.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: طرح سنجش استعداد مداد قرمز 1 فارسی برگزار شد.جعبه کلمات درس پنجم چوپان درست کار ،املا دان صفحه 34 خوانش و پردازش صفحه 38 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

نگارش دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: صفحه 37 سوالات 1 و 4 با خط زیبا و خوانا با رعایت علائم نگارشی با مداد قرمز و مشکی نوشته شود.

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز با دخترای قشنگم درباره‌ی مراقبت از جسم خودمون صحبت کردیم؛ مخصوصاً اینکه چطور درست بشینیم و درست راه بریم تا بدن‌مون سالم و قوی بمونه و همینطور تمرین نشستن و راه رفتن صحیح رو تمرین کردیم .
تکلیف: از امروز بهم قول دادیم که موقع نشستن سر میز غذا یا موقع راه رفتن توی خونه و بیرون نکاتی که یاد گرفتیم رو انجام بدیم .

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه تغییر سایز، تغییر رنگ، تغییر فونت و تغییر حالت متن آموزش داده شد، همچنین دخترهای عزیزم تمرین صفحه 34 کتاب را به صورت گروهی انجام دادند.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: مبحث تقریب تدریس شد نمونه سوالات تقریب در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس پنجم «چوپان درست کار» تدریس شد ، فایل صوتی پخش شد . زیر کلمات مهم خط کشیده شد. «درست و نادرست» با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.مرور و تمرین از درس اول و دوم کتاب فارسی انجام شد .
تکلیف: دختر نازنینم از درس چوپان درست کار یک بار با دقت بخوان و سپس از کلمات مهم درس در دفتر تکلیف بنویس.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: با سلام و عرض ادب اولیای محترم لطفاً برای فردا دانش آموزان از درس ستایش،درس اول( کتاب خانه کلاس ما) و درس دوم (مسجد محله ی ما ) ، کتاب کار فارسی (متن درس ، واژه سازی ، بیاموزو بگو ، جعبه ی کلمات ، شعر حفظی ) کتاب نگارش به طور کامل مطالعه داشته و با آمادگی کامل در کلاس حاضر شوند.

هنر دوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: امروز هر کدام از دختران گلم یک جمله ی خلاقانه در مورد ( اگر زمین حرف می‌زد، می گفت :....) نوشتند که در کنار نقاشی های مسابقه ی دوسالانه ی هنر قرار گیرد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف واو و اتصالاتش، آموزش داده شد. کتاب خطاط‌شو، صفحات 18 و 19 نوشته شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، نوشته شود.

آزمایشگاه

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: آزمایش مربوط به بادنما و بادسنج در حیاط مدرسه انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: کتاب درسی صفحه 31 با هدف جمع و تفریق اعداد دو رقمی به صورت فرآیندی با شکل از روش شمارش رو به عقب و رو به جلو تدریس و تمرینات آن حل شد.نمونه سوالات جمع و تفریق در دفتر تکلیف نوشته و رفع اشکال شد.
تکلیف: نمونه سوالات جمع و تفریق در دفتر تکلیف نوشته شد از روش شمارش رو به عقب و رو به جلو همراه با شکل حل شود.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: طرح سنجش استعداد مداد قرمز 1 علوم برگزار شد.

فارسی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: روخوانی درس 1تا 4 از همه دانش آموزان پرسیده شد.
تکلیف: کاربرگ مربوط به «تنوین» تحویل دانش آموزان شد ، لطفاً طبق فایل ارسالی توسط دانش آموزان رنگ آمیزی و درست شود.

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: پرش جفت متوالی وطولی و پرش خرگوشی آموزش داده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: صفحات 16 و 17 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

ریاضی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 49 سوال 1 و 2 صفحه 50 سوال 3 و 4 و صفحه 51 سوال 6 و 7 با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.

علوم دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: فصل 1و 2. و 3پرسش و پاسخ داده و دوره انجام شد.
تکلیف: روز شنبه دانش آموزان از درس اول تا سوم کتاب و کتاب کار علوم را به طور کامل مطالعه کنندو حتما آماده باشند .مباحث مورد مطالعه: ( تمامی فعالیت های کتاب مثل آزمایش کنید ، گفت و گو کنید ، ایستگاه فکر و.... ، قسمت های مهم و خط کشیده شده ی کتاب و کتاب کار علوم ، تمرینات کتاب کار علوم ) . کتاب کار علوم تحویل دانش آموزان داده شده است .کاربرگ مربوط به فصل 4 حل و شنبه به کلاس آورده شود.

املا دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: املای تقریری پایانی فصل دوم در دفتر املا نوشته شد.دفتر املا تحویل دانش آموزان شد.

هدیه‌های آسمان دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
فعالیت: درس 5( می خواهم وضو بگیرم) تدریس و به سوالات آن پاسخ داده شد.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: خاکسار، اکرم
تکلیف: پیک ارمغان شماره 7 با دقت حل و حتما توسط والدین امضا شود نام و نام خانوادگی نوشته و شنبه به کلاس آورده شود.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: گزارش بازی: برج تعادل نام بازی: برج تعادل اهداف آموزشی و تربیتی: تقویت همکاری گروهی و روحیه‌ی کار تیمی افزایش تمرکز، دقت و هماهنگی چشم و دست پرورش مهارت‌های حرکتی درشت (دویدن، برداشتن، چیدن) یادگیری نظم، رعایت نوبت و پیروی از قوانین گروهی افزایش سرعت‌عمل و واکنش به فرمان مربی تقویت احساس مسئولیت نسبت به عملکرد گروه نتیجه و بازخورد:دانش‌آموزان در طول بازی با انرژی و هیجان بالا شرکت کردند. بازی باعث ایجاد تعامل مثبت بین اعضای هر گروه و افزایش حس همدلی شد. در پایان، بچه‌ها درباره‌ی دلایل برنده یا بازنده شدن خود صحبت کردند و یاد گرفتند که تمرکز و هماهنگی گروهی چقدر اهمیت دارد

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: در این جلسه با رفتارهای مناسب و نامناسب در رستوران آشنا شدیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: