فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه نبرد تهران
کلاس: پژوهشگران 2

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 8 ، 9 کتاب درسی با هدف «آموزش حل مسئله با استفاده از رسم شکل» و تمرین های صفحه 18 کتاب کار با مشارکت دانش آموزان حل شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی «1» حل شود. لطفاً توسط والدین امضا و شنبه آورده شود.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: پرسش کلاسی از درس اول «زنگ علوم» از تمامی دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: والدین گرامی: لطفاً نسبت به مطالعه دانش آموزان از دروسی که خواسته شده است ، نظارت شود. تا دانش آموزان با آمادگی کامل سر کلاس حاضر شوند. از همراهی شما عزیزان سپاسگزارم

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: روخوانی از درس اول «کتابخانه ی کلاس ما» از تمامی دانش آموزان پرسیده شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: تمرین های صفحه 19 با خط خوانا و مداد سیاه و قرمز نوشته شود.

متن اطلاعاتی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: والدین گرامی: لطفاً نسبت به مطالعه دانش آموزان از دروسی که خواسته شده است ، نظارت شود. دانش آموزان با آمادگی کامل سر کلاس حاضر شوند. از همراهی شما عزیزان سپاسگزارم.

بازی استراتژیک

مدرس: ساداتی، مبینا
فعالیت: سلام سلام روزتون بخیر و شادی بازی امروزمون بازی ریتمیک و حرکتی با حلقه با هدف تقویت هماهنگی و چابکی و هماهنگی عصب و عضله بازی حرکتی کاپ گیم و حلقه با هدف تقویت سرعت عمل و تقویت شنوایی. رشد مهارت‌های ریتمیک و هماهنگی با موسیقی: حرکات جمع‌آوری کاپ‌ها بر اساس ضرب موسیقی انجام میشه و باعث درک ریتم میشه. افزایش سرعت عمل و واکنش به صدا: تغییر ناگهانی ریتم یا توقف موسیقی باعث میشه بچه‌ها سریع واکنش نشون بدن. هماهنگی چشم و دست در جابه‌جایی کاپ‌ها: گرفتن و چیدن کاپ‌ها نیاز به دقت دیداری و هماهنگی دقیق با حرکت دست داره. تمرین نوبت‌پذیری و رعایت قوانین: هر دانش آموز باید صبر کنه تا نوبتش برسه و قانون بازی رو رعایت کنه. تقویت تعامل و همکاری اجتماعی: رو‌به‌روی هم ایستادن و رعایت نوبت باعث ایجاد ارتباط مثبت بین بچه‌ها میشه. پرورش حافظه‌ی شنیداری-حرکتی: دانش آموز توالی حرکت‌ها رو یاد می‌گیره و با موسیقی هماهنگ نگه می‌داره. ایجاد نشاط، تخلیه انرژی و هیجان مثبت: بازی با موسیقی پرتحرک باعث شادی و انرژی در بچه‌ها میشه. بالا بردن اعتماد به نفس در جمع: موفقیت در اجرای بازی در حضور گروه باعث تقویت خودباوری بچه ها میشه

مهارت اجتماعی

مدرس: قاسمی، فرزانه
فعالیت: این جلسه ابتدا فیلمی کوتاه و چند تصویر درباره رفتارهای هنجار و ناهنجار اجتماعی تماشا کردیم و درستی یا نادرستی این رفتارها را از طریق بازی و گفتگو مورد بررسی قرار دادیم. سپس با یک فعالیت گروهی، چند نمونه دیگر را به صورت نمایش اجرا کردیم.

آزمایشگاه

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: فیلم مربوط به فعالیت و آزمایش دخترهای عزیزم، مربوط به درس اول «زنگ علوم» در پرتال بارگذاری شده است.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 10 ، 11 ، 12 ، 13 کتاب کار علوم با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: کتاب کار دانش آموزان تحویل داده شد، لطفاً موارد هایلایت شده توسط دانش آموزان مطالعه شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 11 ، 12 ، 13 ،14 کتاب کار با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: از روی درس اول «کتابخانه ی کلاس ما» «ستایش» روخوانی شود. فردا از همه ی دانش آموزان روخوانی پرسیده می شود.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: تمرین های صفحه 18 با خط خوانا و مداد سیاه و قرمز نوشته شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: املا از کلمات مهم درس اول «کتابخانه ی کلاس ما» گفته و تصحیح شد.
تکلیف: والدین گرامی: دفتر املای دانش آموزان تحویل داده شد ،دخترهای عزیزم از روی غلط های خود بنویسند ، لطفاً املا مشاهده و امضا شود. از همراهی شما عزیزان سپاسگزارم.

هنر دوم

مدرس: موسوی، راضیه سادات
فعالیت: در مورد موضوع دوسالانه هنر یک قصه گفته شد و بچه ها قصه را به تصویر کشیدند . موضوع دوسالانه هنر (زباله) می باشد.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: اهمیت پول ، نگهداری و پس انداز صحیح تدریس شد. فعالیت های کلاسی حل شد.

زیبانویسی

مدرس: مصطفوی، منیره
فعالیت: حرف الف و اتصالاتش آموزش داده شد. کتاب خطاشو، در کلاس انجام شد.
تکلیف: سرمشق‌های داده شده، انجام شود.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 7 کتاب درسی ریاضی، صفحه 11 تا 14 کتاب کار ریاضی با مشارکت دانش آموزان حل شد.فایل مربوط به حل تمرین ها بارگذاری شده است.
تکلیف: والدین گرامی: فیلم مربوط به «آموزش ساخت اعداد با استفاده از رقم و کارت» در پرتال بارگذاری شده است ، لطفاً توسط دانش آموزان مشاهده شود.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: بیاموز و بگو درس اول «کلمه + ای» تدریس و «حالا تو بگو» صفحه 8 کتاب فارسی با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سوال 3 صفحه 16 و صفحه 18 در کلاس توسط دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 16 کتاب نگارش انجام شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: فردا املا از درس اول به صورت کلمه ای گرفته خواهد شد. دفتر املای دانش آموزان تحویل داده شد ، دانش آموزانی که غلط داشته اند، حتماً از روی غلط ها بنویسند.
تکلیف: یک صفحه املا از کلمات مهم و خط کشیده شده درس اول «کتابخانه ی کلاس ما» نوشته و تصحیح شود.

ورزش دوم

مدرس: عابدین، مهری
فعالیت: طرز صحیح راه رفتن ،ایستادن و دویدن آموزش داده شد.

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه دخترهای قشنگم با لوگو و محیط نرم افزار word آشنا شدند و سه روش برای ورود به این نرم افزار و نحوه خروج از آن به دخترهای عزیزم آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا هر جلسه کتاب رایانه همراه دانش آموزان باشد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 5 ، 6 با هدف آموزش «ساخت اعداد با استفاده از کارت و رقم» با مشارکت دانش آموزان حل شد. فیلم مربوط به آموزش «ساخت اعداد با استفاده از کارت و رقم» در پرتال بارگذاری شده است.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: جعبه کلمات درس اول «کتابخانه ی کلاس ما» ، «املادان» صفحه 10 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
تکلیف: تمرین های صفحه 15 کتاب نگارش انجام شود.

قرآن دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: درس اول «صفحه 4 تا 8» با هدف آموزش «الف مقصوره» تدریس شد. دانش آموزان بعد از اشاره معلم از روی لوحه خواندند، پیام قرآنی خوانده شد.

مهارت زندگی

مدرس: محمودی، شبنم
فعالیت: امروز دخترای قشنگم با مفهوم بهداشت فردی و آراستگی ظاهری و عادات تمیزی و مرتب بودن روزانه آشنا شدند.

شطرنج

مدرس: خرم جو، فاطمه
فعالیت: اسم مهره ها آموزش داده شد. آموزش شعر اسب و پیاده داده شد.
تکلیف: بچه ها نقاشی پیاده و اسب را بکشند.

آزمایشگاه

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: آزمایش مربوط به «حواس پنجگانه» به صورت بازی در کلاس انجام شد.

ریاضی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 4 ، 5 کتاب درسی با هدف «یادآوری ساعت ، شمارش اشکال، دسته های ده تایی ، یکی» «آموزش اعداد 0 تا 9 به صورت عربی» با مشارکت دانش آموزان حل شد.

علوم دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: دانش آموزان با هدف «مشاهده با حواس پنجگانه و اهمیت یادداشت برداری» در حیاط مدرسه به تحقیق و پژوهش پرداخته و مشاهدات خود را دفتر یادداشت ثبت و در کلاس خواندند.

فارسی دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: «گوش کن و بگو» ، واژه سازی «هم + کلمه» درس اول «کتابخانه ی کلاس ما» تدریس و فعالیت های کتاب با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

نگارش دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: سوال 3 صفحه 15 با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه 12 ، 13 با خط خوانا نوشته شود.

املا دوم

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: املای دوره ای از «کلمات مهم سال گذشته» گرفته شد.
تکلیف: از کلمات مهم درس اول «کتاب خانه ی کلاس ما» در دفتر تکلیف املا نوشته و تصحیح شود.

سواد مالی

مدرس: علی آقایی، مریم سادات
فعالیت: در رابطه با ارزش پول صحبت شد پول فیزیکی نشان داده و کلیپ مربوط به آن نمایش داده شد. واز روی کتاب خوانده شد.

هوش و ریاضی

مدرس: ریاضی، عادله
فعالیت: تمرین های صفحه 6 ، 7 کتاب ریاضی و هوش با مشارکت دانش آموزان حل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: