فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی ریاضی برگزار شد. تدریس یکی و ده تایی با داستان و کار با نی انجام شد. کتاب ریاضی تم 15 شروع به تدریس شد. صفحات 100 و 101 انجام شد. در حل تمرین ها از گل پسرها کمک گرفته شد. با کمک نی ها از عدد 10 تا 15 را درست کردیم. 10 یعنی: 1دسته 10 تایی با صفر یکی. 12 یعنی: 1دسته ده تایی با دوتا یکی و .....(((کتاب های فردا: کتاب کار فارسی، کتاب ریاضی ، کتاب کار ریاضی همراه عزیزان باشد. )))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تدریس نشانه گ با داستان انجام شد. کتاب فارسی درس جنگل کلمه و جملات خوانده شد. بخش، صدای اول و آخر و تشخیص صدای گ در کلمات انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 139 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحات 77 و 78 انجام شد. کتاب کار فارسی صفحات 136،137،138 انجام شد.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس سیزدهم (کارآفرینی) تدریس شد. انیمیشن کارآفرین گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد. معرفی کتاب: فنجان های سفارشی
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس سیزدهم صفحه 104 را انجام دهند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: برای روز شنبه ریاضی از تم 1 تا 12 مرور انجام شود. لطفا نی های دسته 10 تایی برای شنبه آماده باشد. نی هارا کوچک کنید که در کیف جا شود. 9 دسته 10 تایی نی و 9 تا یکی. از این به بعد این ابزار همیشه همراه عزیزان باشد. ((کتاب های روز شنبه: کتاب فارسی، کتاب نگارش، کتاب کار فارسی، کتاب ریاضی همراه عزیزان باشد.))
تکلیف: 1)ارمغان شماره 16 انجام شود.2)سوالات زیر در دفتر تلاش نوشته شود و گل پسرها پاسخ دهند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ابتدا در کلاس ورزش صبحگاهی انجام شد. نشانه جدید (پ)مجددا تکرار و تمرین شد و صفحه ی 134 و 135 کتاب کار فارسی در کلاس انجام شد.روانخوانی از گل پسرها پرسیده شد.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در دفتر املا علوی، املا از نشانه و گفته شد. در انتها املا گل پسرها برای مادر نامه نوشتند و روز مادر را تبریک گفتند. یک نقاشی برای مادر کشیدند و آن را تقدیم مادران مهربان کردند.
توضیح: ضمن عرض تبریک روز مادر به اطلاع مادران گرامی می رسانیم، واحد آموزش دبستان، با هدف آموزش قدردانی از اولیا ، لوازم مربوط به کارت پستال را در اختیار پسرانمان قرار داده و از ایشان خواسته هدیه ای برای مادرانشان تهیه نمایند. خواهشمندیم به منظور تقویت روحیه دانش آموزان ، ضمن تحویل گرفتن کارت پستال از بچه ها از زحمات ایشان قدردانی نمایید.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز در کلاس نوشتن اعداد، رنگ آمیزی جدول شطرنجی به صورت قرینه و کشیدن چوب خط تمرین و تکرار شد.(کتاب های فردا: کتاب کار فارسی،دفتر املا علوی همراه دانش اموزان باشد.فردا املا تا پایان نشانه و گفته می شود.در صورت تمایل نقاشی ایجاد انگیزه داشته باشد.)

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز تدریس نشانه پ با شعر و داستان انجام شد.ترکیب ها گفته شد.کلمات جدید مثال زده شد و نوشته شد.درس پرواز کل خوانی شد.کتاب کار فارسی صفحات 131و132 انجام شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 75 و‌76 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 133 انجام شود.یک صفحه املا نوشته شود.روان خوانی صفحه 135 در منزل حتما تمرین شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با استفاده از کاغذرنگی کاردستی درست کردند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری بر قوانین قلعه رفتن داشتیم و شرایط قلعه رفتن را بطور کامل بررسی کردیم . همچنین یک طرح اولیه برای برای بازی به عزیزانمان پیشنهاد داده که بتوانند در صورت نیاز از آن طرح استفاده کرده و مثل یک چراغ راه نما در پیدا کردن حرکات موثر باشد . طرح های ما در بازی بر اساس گرفتن مرکز ،گسترش دادن مهره ها و امنیت شاه . است ،حتما از بچه ها بخواهید در منزل بازی کرده و تسلط بیشتری روی آنها پیدا کنند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب های فردا: کتاب فارسی، کتاب نگارش، کتاب کار فارسی، دفتر تلاش همراه عزیزان باشد. امروز مرور اعداد ،قبل و بعد اعداد و مقایسه اعداد انجام شد.
تکلیف: موارد زیر را در دفتر تلاش نوشته و دانش آموزان انجام دهند. 1) پسرم با کشیدن شکل پاسخ عبارت های زیر را بدست بیاور. 3+4= 5+2= 7+3= 2+4+1= 3+3+0= 10_5= 8_3= 9_7=

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ارزشیابی درس فارسی تا پایان نشانه (ش) انجام شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز صفحه 128،129،130 کتاب کار فارسی انجام شد.کلاس بدون دیوار به حیاط رفتیم و گل پسرها در گروه های خود با تخته کاغذی و ماژیک جملات بهم ریخته، جمله سازی و ..... کار شد.فردا تدریس نشانه جدید انجام می شود.
تکلیف: پسرم روانخوانی زیر را تمرین کن فردا پرسیده می شود.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: نقاشی تاج و درخت در نرم افزار paint انجام شد.
تکلیف: ندارند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب های فردا:: کتاب کار فارسی، دفتر تلاش همراه عزیزان باشد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 127 و 128 در کلاس انجام شد. مرور و تمرین و تکرار فارسی داشتیم. جمله سازی، مرتب کردن جملات، تشخیص بخش وتعداد صدای کلمات و ...... . چند سوال در دفتر هم نوشته شد. برای فردا از ابتدا نشانه های درس فارسی تا نشانه ش مرور انجام شود‌.
تکلیف: کاربرگ جهت مرور بارگزاری شده. سوال ها در دفتر نوشته شود و گل پسرها پاسخ دهند.جهت تمرین و تکرار بیشتر چند سوال در دفتر نوشته شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: املا در دفتر املا علوی جهت مرور و کلماتی از نشانه ک گفته شد.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب مفاهیمی چون کمک کردن در خانه و احساس مسئولیت را بررسی کردیم.

بازی دبستانی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: بازی ربودن صندلی انجام شد . هدف : تقویت حرکات پایه ' به پهلو دویدن ' سرعت عکس العمل ' همکاری تیمی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: