فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز تم 19 کتاب ریاضی با تکرار و تمرین مباحث جمع و تفریق در مسئله و سودوکو و قرینه یابی در کلاس به اتمام رسید.صفحات 131،132،133 کتاب انجام شد. صفحه 138 کتاب کار انجام شد.در دفتر تلاش چند جمع 10 تایی با روش دست های جادویی انجام شد.(((کتاب های فردا: کتاب فارسی، کتاب کار ریاضی، کتاب کار فارسی و دفتر تلاش همراه عزیزان باشد. فردا نشانه جدید تدریس می شود.)))
تکلیف: 1)کتاب کار ریاضی صفحات 136 و 137 انجام شود.2)عبارت های زیر در دفتر نوشته شود و به روش جمع جادویی حساب شود: 10+20= 30+20= 30+30= 50+40= .3) روانخوانی درس تشدید تمرین شود.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز املا از درس خوا استثنا گفته شد. لطفا هر روز کلمات اُ استثنا و خوا استثنا به صورت کارت کلمه و دیداری با پسرهای گلم کار شود تا کامل در حافظه ی گل پسرهای عزیزم تثبیت شود.کلمات اُ استثنا، خوا استثنا مجدد تمرین شد.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سوره حمد،توحید، ناس و کوثر در کلاس به صورت گروهی خوانده شد.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار نرم افزار اسکرچ جونیور هریک از دانش آموزان یک انیمیشن با خلاقیت خود ایجاد کردند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 129 و 130 انجام شد‌. کتاب کار صفحات 134 و 135 انجام شد.شمارش 10 تا 10 تا مرور شد. آموزش جمع 10 تایی با دست جادویی و حل مسئله داده شد.(((کتاب های فردا: دفتر املا علوی و دفتر تلاش همراه عزیزان باشد. املا تا نشانه خوا گفته می شود.دانش آموزانی که کتاب ریاضی، کتاب کار ریاضی و کتاب نگارش در منزل هست حتما همراه داشته باشند تا در کلاس نگه داشته شود.)))
تکلیف: پسرم جمع ها و تفریق های زیر را با هر شیوه ای که تا به الان یاد گرفتی و دوست داری انجام بده. 7+9= 9+9= 11_4= 10+5= از عدد 10 تا 90 ،10 تا 10تا نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز درس تشدید مجددا تکرار و تمرین شد،صفحات کتاب کار تکمیل شد و روانخوانی انجام شد.صفحات 206،207،208 کامل شد. شعر های کتاب فارسی مرور شد.
تکلیف: 1)پسرم کلمات زیر را در دفتر تلاش بنویس بخوان و ببین روی کدام از آنها علامت تشدید می آید با رنگ قرمز آن علامت را بگذار. نقاش،دکتر،اول،سرسره،نجار،دوم،اره،داوود،کفاش،تپه،کادو،تولد،قلک،خواندن،بقال،قله،قناد،خوش مزه 2)املا نوشته شود.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: سوره حمد ،توحید ،ناس به صورت گروهی خوانده شد.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی فردی هماهنگی گروهی هماهنگی چشم و پا هماهنگی چشم و دست تقویت حس دهلیزی

بازی دبستانی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: بازی دوستات و صدا کن با پرتاب توپ در حیاط انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز تم 19 درس ریاضی با موضوع نانوایی و آداب و قوانین رفتن به این مکان آغاز شد و صفحه 128 از کتاب ریاضی با موضوع شمارش و جمع دسته های 10 تایی و شمارش 10تا 10 تا آغاز کردیم کودک باید بتواند از عدد 10 تا 90 بخواند و بنویسد و درک درست از تعداد هر کدام داشته باشد و نباید فقط طوطی وار انها را بیان کند .(((کتاب های فردا: کتاب فارسی، کتاب کار فارسی و دفتر تلاش همراه عزیزان باشد. )))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: روانخوانی درس میهن ما تک به تک پرسیده شد. علامت تشدید با داستان و کدگذاری تدریس شد. کلمات خوانده شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار نگارش صفحات 103،104،105 انجام شد. کتاب کار فارسی صفحه 203 و 204 با کمک گل پسرها انجام شد.امروز نوشتار علامت تشدید آموزش داده شد و از روی درس بازار رونویسی شد.
تکلیف: 1)کتاب کار فارسی صفحه 205 انجام شود.2) کلمات تشدید دار درس در بازار پیدا شود و برای هر کدام در دفتر جمله نوشته شود.3)از عدد 10 تا 90 ، 10 تا 10 تا نوشته شود. به این صورت: 10،20،30، و .....4) روانخوانی درس در بازار خوانده شود.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس شانزدهم (بسته بندی) تدریس شد. راجب درس بسته بندی و مزایای آن صحبت شد. پاورپوینت بسته بندی ارائه شد و در رابطه با آن با بچه ها صحبت شد. انیمیشن بسته بندی غیر قابل نفوذ گذاشته شد. انیمیشن طنز بسته بندی دیرین دیرین گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس شانزدهم صفحه 124 را انجام دهند.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: یک کاربرگ به گل پسرها داده شد و سوالات مهم تم 18 ریاضی مرور شد.(((کتاب های روز شنبه: کتاب فارسی، کتاب کار فارسی، کتاب ریاضی، کتاب کار ریاضی همراه عزیزان باشد. شنبه نشانه جدید تدریس می شود.)))
تکلیف: 1)پسرم ارمغان شماره ی 22 انجام شود.بخش علوم انجام نشود. 2)روانخوانی قرآن و میهن ما تکرار و تمرین شود. 3) املا تا نشانه ی خوا استثنا گفته شود.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در اطراف ما هوا وجود دارد تدریس شد.صحبت در مورد اهمیت هوا، چه استفاده هایی از هوا می شود و ..... در پایان کلاس گل پسرها برای باد زدن خود و توجه به وجود هوا در اطراف خود بادبزن درست کردند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: روانخوانی کتاب فارسی درس قرآن مجدد خوانده شد و تک به تک گل پسرها روانخوانی انجام دادند. روانخوانی میهن ما چندین بار خوانده شد و در پایان صحبت در مورد انواع پوشش ها در شهر های گوناگون، نوع غذا و ..... صحبت شد.از روی روانخوانی میهن ما و قرآن یک بار در دفتر تلاش نوشته شد.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: درس 4 قرآن به پایان رسید. از صفحه 38 تا 49 کار شد. سوره حمد، توحید، ناس، کوثر توسط گل پسرها خوانده شد.
تکلیف: در صورت تمایل یک رحل قرآن با مقوا یا کاغذ درست شود و تزئین شود، شنبه گل پسرها همراه داشته باشند.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با نحوه کشیدن انواع گل آشنا شدند و یاد گرفتند. و یک نقاشی با همان گلها و ترکیب آن با چیزهایی که بلد بودند را کشیدند.

هوش و ریاضی

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب هوش و ریاضی صفحات 18، 24، 27، 30 انجام شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: روانخوانی کتاب فارسی صفحات 78 درس قرآن خوانده شد و تک به تک از گل پسرها پرسیده شد. (((کتاب های فردا: کتاب فارسی و دفتر تلاش همراه عزیزان باشد. )))
تکلیف: 1)روانخوانی درس قرآن فردا پرسیده می شود.2) پسرم با کلمات زیر جمله بساز. خواهر، خواستن، خواندن، خواب، خواهش، 3)پسرم از عدد 11 تا 30 با عدد و حروف بنویس.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز صفحات (99،100،101) دوره ای کتاب نگارش با هدف تکرار و تمرین انجام شد. کتاب کار صفحه 201 و 202 انجام شد. جشن اسم پرهام جان برگزار شد. خوش نام باشی بپرم. سپاس از همراهی اولیا عزیز برای تهیه پک جذابی که داشتند. برای مرور کلمات خوا گل پسرها از داخل بادکنک کلمات را خارج کردند خواندند و برای هر کلمه جمله نوشتند.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: دیکته جمله سازی تا نشانه ی ژ به پسرهای گلم گفته شد. املا به صورت جمله سازی و بادکنک انجام شد.بادکنک دست هر دانش آموز که می رفت او باید به دوستان خود یک خط املا می گفت. گل پسرها بسیار عالی املا نوشتند. دانش آموزان کلماتی را که اشکال داشتند حتما تمرین داشته باشند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: با عرض سلام، امروز ما ضمن حل تمرینات ،آموزش دفاع ضعیف سیاه از پیاده مرکزی را کار کردیم. در واقع ما میدخواهیم عزیزانمان با طرح این درسها بتوانند نقاط ضعف و قوت حرکت‌ها را شناخته و راههای حمله به آنها را شناسایی نمایند درس امروز را ما با دو رویکرد به عزیزانمان نشان دادیم تا بچه ها بدانند که در مواقع مختلف چگونه باید واکنش نشان دهند. حتما عزیزانمان جزوات خود را در جلسه آینده همراه داشته باشند. من درس امروز را در زیر ارسال می کنم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: