فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ابتدا کلاس، ورزش صبحگاهی انجام دادیم. کتاب کار ریاضی صفحه 145 در کلاس انلاین انجام شد.(((کتاب های روز شنبه: کتاب فارسی، کتاب نگارش، کتاب کار فارسی، کتاب کار ریاضی همراه عزیزان باشد.)))
تکلیف: 1)نمونه سوالات ریاضی بارگزاری شده جهت تمرین و تکرار انجام شود.2) ارمغان شماره 24 انجام شود. سوالات علوم انجام نشود.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 219 و 220 انجام شد. روانخوانی درس سفر دلپذیر ،صدای موج، در بازار تک به تک از گل پسرها پرسیده شد.

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: از جملات درس در بازار و صدای موج به گل پسرها املا گفته شد.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 137،138،139 انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحات 141،142،143 انجام شد. بپر بپر 10 تا 10 تا و 5 تا 5 تا کار شد. (((کتاب های فردا:دفتر املای علوی کتاب ریاضی و کتاب کار ریاضی و کتاب فارسی فردا همراه عزیزانم باشد.)))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: روانخوانی دروس کامل تکرار و تمرین شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کتر فارسی صفحه 217 و 218 انجام شد. بازی پیدا کردن کلمات را انجام دادیم
تکلیف: _املا تا نشانه ی صاد گفته شود. روانخوانی تکرار و تمرین شود. جملات نامرتب زیر کامل شود‌. _سال_در_ گذشته_ می خواندم _کلاس_ اول درس . _شنیدن _مادر بزرگ_ با _نماز_ صدای _خواند_اذان . _زمین _کشاورز_ در _بذر _ می کارد . _مورچه ها _دانش آموزان _را_ می بینند_با _ذره بین .کتاب نگارش صفحه 111 کامل شود.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما تمرین حل کرده و بچه ها بازی کردند و رفع اشکال داشتیم

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز کتاب ریاضی تم 20 تدریس شد. 2 صفحه کتاب ریاضی صفحات 135 و 136 با موضوع شمارش 10 تا 10 تا،جدول ارزش مکانی اعداد بیشتر از 20 انجام شد. (((کتاب های ریاضی ، نگارش به گل پسرها تحویل داده شد. کتاب های فردا: کتاب ریاضی ، کتاب فارسی، کتاب کار فارسی، کتاب کار ریاضی همراه عزیزان باشد.)))
تکلیف: پسرم شمارش اعداد از 0 تا 50 را به سمت جلو و عقب کلامی تکرار و تمرین کن. شمارش 10 تا 10 تا را در دفتر بنویس و ادامه بده. 12،22،32و...... 17،27،37و.......

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز درس (سفر دلپذیر ) همراه با قصه تدریس شد انجام شد. درس جدید روانخوانی شد. کلمات که نشانه ذال داشتند و متن درس چندین بار خوانده شد.
تکلیف: پسرم کارت کلمات زیر را درست کن تا در حافظه ی دیداری شما تثبیت شود‌. (دلپذیر،لذت،گذشته،اذر،اذان،ذره بین،ذرت،پذیرایی،گذاشتم،اذیت)

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 109 کامل انجام شد. صفحه 110 و 111 سوال دوم و سوم انجام شد. کتاب کار فارسی صفحات 215 و 216 انجام شد.
تکلیف: کتاب نگارش سوال اول صفحه 110 انجام شود. روانخوانی در منزل حتما کار شود.

رایانه

مدرس: براتی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار در نرم افزار اسکرچ جونیور انجام شد. دانش آموزان هر یک انیمیشن و بازی خود با خلاقیت را طراحی کردند.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار علوم صفحات 98،99،100،101 با مرور انجام شد.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز کتاب کار فارسی و کتاب فارسی جهت تکرار و تمرین برای روز دوشنبه تا درس خوا به پسرهای گلم تحویل داد شد. لطفا روز دوشنبه همراه عزیزانم باشد. روز شنبه تدریس نخواهیم داشت.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کتاب کار فارسی صفحات 213 و 214 انجام شد. روانخوانی کار شد. مرور و تمرین و تکرار فارسی را با کاربرگ انجام دادیم. جمله سازی، مخالف، مرتب کردن جمله، ادامه دادن جمله ها، نوشتن کلمات با بخش های گوناگون، جمله سازی با توجه به تصویر، ِ دوستی، ی میانجی و ...... در کلاس کار شد.
تکلیف: 1)پسرم ارمغان شماره ی 23 را انجام بده. 2)املا با کلمات اِ ربط و ه آخر تنها و چسبان ، اُ استثنا،خوا استثنا،صاد ،سین،تشدید گفته شود. 3) پسرم کلمات نامرتب زیر را مرتب کن. 1.اره_را_چوب_نجار_می کرد. 2.در_انداختم_قلک_سکه_من. 3.دوست_مربا_سجاد_و_کره_دارد. 4.قله_به_امروز_رسیدند_کوه نوردان. 5.ما_دارد_پله_چهارده_خانه ی. 6.چَرا_چوپان_برد_را_گله اش_به. 7.آموزگار_می کنم_من_از_تشکر. 8.دفترشان_در_کشیدند_نقاشی_بچه ها. 4) روانخوانی از درس قرآن تا صاد حتما تمرین شود. 5)عبارات زیر در دفتر نوشته شود و گل پسرها با روش جمع جادویی پاسخ دهند: 10+20= 50+30= 40+40= 20+10+10= 80_20= 50_10= 50_10_10= 60_30=

املا اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: املا به صورت تشخیصی کلمات خا و خوا برای مرور داشتیم.گل پسرها بسیار عالی نوشتند. لطفا دانش آموزانی که اشتباه داشتند حتما تمرین انجام دهند.

قرآن اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در شروع کلاس سوره حمد، توحید، ناس خوانده شد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان جمع بندی آموزش های جلسات قبلی را با هم ترکیب کردند و یک نقاشی طبیعت، اما با شکل فصل های مختلف را خودشان کسیدند و رنگ آمیزی کردند.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد دانش آموزان اگر چسب رازی و قیچی در مدرسه ندارند همراه خود بیاورند. حتما حتما هر دانش آموز یک عدد قلمو همراه خود بیاورند اور از قبل هر مدل قلمویی در خانه دارد نیاز به تهیه مجدد نیست. اما اگر میخواهد جدید تهیه کند لطفا قلمو سرگرد که شماره آن خیای بزرگ یا کوچک نباشد تهیه کنند.

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
فعالیت: با سلام و وقت بخیر امروز در مورد آداب تلفن صحبت کردن با دانش آموزان عزیز صحبت کردیم
تکلیف: پسرای عزیزم در منزل با اجازه والدین تلفن را همانگونه که آموزش داشتیم پاسخ دهید .

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در دفتر تلاش چند عبارت جمع 10 تایی نوشته شد و گل پسرها به روش جمع جادویی پاسخ دادند.(((کتاب های فردا: کتاب فارسی، کتاب کار فارسی، دفتر املا همراه عزیزان باشد. املا به صورت تشخیصی خا و خوا را خواهیم داشت. لطفا یک جدول که دوبخش دارد کشیده شود ، بخش اول برای کلماتی که خا دارند و بخش دوم کلماتی که خوا دارند.)))

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: تدریس نشانه صاد با داستان انجام شد. روانخوانی درس صدای موج چندین بار به صورت گروهی و فردی خوانده شد. دور کلماتی که صدای صاد دارند خط کشیدیم. در دفتر تلاش چند خط از نشانه ص و کلماتی که صاد دارند نوشته شد.

نگارش اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز 3 صفحه نگارش صفحات 106،107،108 درس جدید در کلاس نوشته شد. صفحات 209،210،211 کتاب کار انجام شد. جهت اشتباه نکردن پسرهای گلم با نشانه ی سین کارت کلمات اماده شود و دیداری هر روز تکرار و تمرین شود تا کلمات در حافظه ثبت شود.
تکلیف: 1)پسرم در دفتر تلاش خود 3 خط بنویس ص غیر اخر و ص اخر. 2)و از هر کدام از این کلمات 2 بار بنویس و بخوان. قصر،صبر،صندلی،صدا،صدف،صندوق،صاف 3)از روی درس صدای موج روانخوانی شود.4) کتاب کار فارسی صفحه 212 انجام شود.5) دانش آموزانی که کتاب نگارش را به منزل بردند کامل شود و فردا همراه خود به مدرسه بیاورند.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما مروری برحرکت کلیه مهره ها داشتیم و مقایسه ای بین اسب و فیل انجام داده تا ویژگی های هر مهره را بهتر شناخته تا زمان مورد بهره برداری را دقیق بدانیم. درس اصلی ما مات های یک حرکتی بود ،ما برای مات کردن یک شاه باید در ابتدا تمامی خانه های اطراف شاه را به فاصله یک خانه مشخص کرده سپس تعیین نماییم که این شاه کدام خانه ها را می تواند برود ؟ آنجا را با یک دایره تو خالی مشخص می کنیم ،حالا خانه هایی رادکه نمی تواند برود را با ضربدر مشخص کرده و دست آخر با گرفتن خانه های فرار شاه و گرفتن خانه ای که خود شاه در آنجا قرار دارد می توانیم شاه را کیش و مات کنیم. ما چند نمونه مات را با عزیزانمان کار کردیم. لطفا در منزل با بچه ها تمرین حل کرده و بازی داشته باشید.متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: