فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز به اردوی سینما رفتیم،بسیار به گل پسرها خوش کذشت.مبحث‌محور با داستان خرگوش تدریس شد.کتاب ریاضی صفحات117،118،119 انجام شد.
تکلیف: برای تثبیت مبحث محور لطفا همین امروز تحت نظارت اولیا ،صفحه124 کتاب کار ریاضی انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: روز شنبه کتاب نگارش،کتاب ریاضی،کتاب کار فارسی ،دفتر املاهمراه دانش اموزان باشد.املای ا استثنا گفته می شود.
تکلیف: پیک ارمغان هفته شماره20 به غیر از بخش علوم انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب قوانین امانت گرفتن و برنداشتن وسایل دیگران بدون اجازه را بررسی کردیم.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تدریس نشانه چهارشکلی ه(غیراخر،وسط چسبان،اخر چسبان،اخر تنها) با انیمیشن و شعر تدریس شد.حایگاه این نشانه کامل در کلاس تثبیت شد،صدای این نشانه از انتهای گلو خارج می شود.ترکیبات گفته و کلمات متعدد مثال زد و نوشته شد.کتاب کار فارسی صفحه 179،180 در ملاس انجام شد.جشن اسم مهراد در کلاس برگزار شد،پسرم نامدار باشی،ازاولیای عزیز بابت پک ایجاد انگیزه سپاسگزارم.
تکلیف: یک صفحه املا تا پایان نشانه امروز( ه ) گفته شود.این نشانه لطفا همین امروز در منزل تکرار و تمرین شود تا باعث فراموشی نشود.به دلیل اردو لازم نیست دانش اموزان دفتر تلاش فردا همراه داشته باشند.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 91 انجام شد.
تکلیف: فردا فقط کتاب ریاضی،کتاب کار ریاضی همراه دانش اموزان باشد.برای اردوی فردا لطفا یک کیف کوچک به همراه خوراکی و قمقمه اب همراه دانش اموزان باشد.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات 121،122،123، نوشتن عبارت ریاضی،جمع و تفریق و..مرور و انجام شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: روان خوانی کتاب کار فارسی مجددا مرور از دانش اموزان پرسیده شد.کتاب کار فارسی صفحه 179 انجام شد.فردا تدریس نشانه جدید خواهیم داشت.
تکلیف: فردا کتاب فارسی،کتاب نگارش،کتاب کار فارسی،

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: املا تا پایان نشانه ج گفته شد.املاها بسیار عالی نوشته شد.از تکرار و تمرین پسرهای گلم ممنونم
تکلیف: جهت ایجاد انگیزه و تشویق دانش اموزانی که املای بی غلط دارند تکلیف ندارند.دانش اموزانی که غلط املایی داشتند املا یک صفحه نوشته شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان با کشیدن انواع مدل درخت ها آشنا شدند و یاد گرفتند هر مدل درخت به چه شکلی کشیده میشود. به انتخاب خود چند مدل نقاشی را کشیدند و اطراف آن را با هر چیزی که دوست داشتند پر کردند.

هوش و ریاضی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب ریاضی و هوش صفحات13،14،16،18،20،22شد.اگر کتاب دانش اموزی داخل منزل است لطفا فردا همراه داسته و به بنده تحویل دهد.

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ بازی دبستانی، بازی پریدن از روی جوی آب انجام شد. با هدف تقویت دقت،سرعت و پریدن جفت پا.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز تم 17 کتاب ریاضی تدریس شد.صفحات 114،115،116 با مفهوم جمع اعداد توسط تشخیص چوب خط 5تایی و تبدیل به عدد 10 و شمارش و نوشتن حاصل جمع ها انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه120 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز صفحه ی 176 کتاب کار فارسی انجام شد. روان خوانی صفحه177 انجام شد،کلمات استثنا مشخص شد.بازی خواندم کلمات اُ استثنا انجام شد.(هرجا کلمات استثنا بود دانش اموزان دست می زدند). درس اُ استثنا مجددا تکرار و تمرین شد.کلمات به صورت تفکیکی در خورشید ها نوشته شد.لطفا کاغذهای کلمات استثنا در دفتر تلاش چسبانده شود.
تکلیف: روان خوانی صفحه 177 کتاب کار فارسی انجام شود.فردا پرسیده می شود.املا یک صفحه در دفتر تلاش نوشته شود.فردا املا تا پایان نشانه ج خواهیم داشت در صورت تمایل نقاشی ایجاد انگیزه کشیده شود.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا دفتر املای علوی،کتاب کار ریاضی،کتاب کار فارسی همراه دانش اموزان باشد.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس چهاردهم (تخصص گرایی) تدریس شد. انیمیشن طنز (تخصص گرایی) گذاشته شد. در رابطه با تخصص گرایی و مزایای آن با بچه ها صحبت شد. معرفی کتاب داستان: تعمیرکاران کوچک شعر تعمیرکار را با بچه ها همخوانی کردیم. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکلیف درس چهاردهم صفحه 110 را انجام دهند. با سلام و احترام خدمت اولیای محترم خواهشمند است دست سازه های سواد مالی ( مثل قلک و عابر بانک ) را حتما روز چهارشنبه 11 بهمن جهت شرکت در نمایشگاه ( که در روز پنج شنبه است -12 بهمن ) تحویل مدرسه دهید. با سپاس دپارتمان سواد مالی

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز عزیزانمان دور دوم مسابقات داخلی خود را برگزار کردند. هدف از اینکار آماده سازی آنها با قوانین و فضای مسابقات است. آنها با این بازی‌ها با اشتباهات خود روبرو شده شناخت بهتری پیدا کرده و همچنین اشکالات مختلف شروع بازی خود را رفع می کنند. دوستان گرامی روز پنجشنبه 12 بهمن ماه زمان دریافت کارنامه ما می توانیم صحبت کرده و من پاسخگوی سوالات شما هستم. ممنون از همراهیتان

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تدریس نشانه اُ استثنا با داستان و کدگذاری انجام شد. درس خروس خوش آواز کلمات و روانخوانی خوانده شد.تعدادی از کلمات این نشانه گفته و در دفتر تلاش نوشته شد. کلمات اُ استثنا باید با مرور فراوان برای دانش آموز تثبیت شود.جهت ایجاد انگیزه همه دانش اموزان خورشید درست کردند و روی آن کلمات ا استثنا را نوشتند.لطفا این خورشید در منزل جلوی چشم دانش اموز نصب شود و هرروز کلمات مرور شود تا در ذهن دانش اموز ثبیت شود(تنها راه تثبیت این نشانه حفظ کردن کلمات استثناست).کتاب کار فارسی صفحه173،174 انجام شد.ازاولیای عزیزبابت ایجاد انگیزه و جشن اسم سپاسگزارم.کوروش جان نامدار باشی.داستان بیدپا با هدف تقویت حافظه شنیداری در کلاس خوانده شد.
تکلیف: اولیای عزیز پسرانم را هنگام املا گفتن تا چندروز راهنمایی کنید که اُ استثنا دارد یا نه.بعد از چند روز تمامی دانش اموزان تشخیص این را راحت انجام می دهند.««««« کتاب کار فارسی صفحه175 انجام شود.املا یک صفحه نوشته شود.حتما در املا از کلمات اُ استثنا استفاده کنید.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 89،90 انجام شد.کتاب ها داخل کلاس می باشد. نکته:آموزش نشانه اُ استثناء:برای تدریس این درس باید به دانش آموزان بفهمانیم در کلماتی که اُ استثنا دارند در کلمه صدای (او ) دیده می شود ولی صدای اُ خوانده می شود. کلمات اُ استثنا بخش و صدا کشی نمی شوند.
تکلیف: فردا کتاب کار فارسی، کتاب ریاضی همراه دانش اموزان باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: