فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحات45،46،47 انجام شد.
تکلیف: از اول کتاب کار ریاضی تا پایان صفحه48 ،صفحه هایی تحت عنوان «سرگرمی » در منزل انجام شود.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: لطفا برای روز شنبه تمام دانش اموزان از درس یک کتاب علوم تا پایان درس 3 را تمرین کرده و مسلط و با امادگی کامل سر کلاس حاضر شوند.
تکلیف: والدین عزیز امروز تمام کتابهای بچه ها تحویل داده شد جهت ملاحظه و درس خواندن.اگر دانش اموزی غایب بود یا صفحات ناقص داشت حتما تکمیل کنند و ذوز شنبه تمامی کتاب ها همراه دانش اموز باشد.لطفا کتابهای علوم ،فارسی توسط دانش اموز خوانده شود.روز شنبه پرسیده میشود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز تکرار و تمرین کلمات و جمله در کلاس انجام شد.به دانش اموزان املای وایت بردی گفته شد.از اولیای عزیزی که در منزل تکرار و تمرین با دانش اموزان را دارند بسیار ممنونم.کتاب کار فارسی صفحات 53 و 54 انجام شد، درس باد از تمامی گل پسران پرسیده شد.
تکلیف: پسر گلم ارمغان شماره 8 انجام شود.روز شنبه همراه دانش اموز باشد. اولیا محترم لطفا در دفتر تلاش این کلمات را ( آداب،اَبد،داد،آباد،اَدَب،آب،بابا،با اَدَب) مانند نمونه تمرین شماره ی 8 صفحه ی 54 کتاب کار فارسی کشیده و دانش اموز انجام دهد. یک دیکته شب با جملات زیر نوشته شود. بابا آب داد. بابا اَدَب داد. بابا ،آباد،باد،اَبَد،اَدَب،با اَدَب،بَب،بَد،داد آباب،اَباب،نوشته شود. لطفا زمان املا گفتن کلمه را کامل بگویید و بخش بخش عنوان نکنید هدف تشخیص کل کلمه توسط دانش اموز است.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 36 در کلاس انجام شد.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب آموزش مسواک زدن و مهارت های خودیاری انجام شد.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحات 40 تا42 تدریس شد. صفحه 40 اهداف: * درک اولیه مفهوم تفریق * رشد ادراک کلامی و غیر کلامی * ارائه بازنمایی های مختلف عدد با چینه و چوب خط صفحه 41 اهداف: * داستان سازی و برقراری ارتباط کلامی * به کارگیری مفاهیم ریاضی مانند: مفهوم اولیه اضافه یا کم شدن و ابزار شمارش در بیان داستان * رشد قدرت انتزاعی و تخیل دانش آموزان صفحه 42 اهداف: * درک مفهوم تقارن * استفاده از شابلون برای رسم اشکال هندسی * درک خصوصیات و تفاوتهای اشکال هندسی * رسم قرینه شکلهای هندسی با کپی کردن تدریس شد . فعالیت قرینه یابی در صفحه 42 کتاب فارسی توسط دانش اموزان انجام شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم با نشانه ««د»» با فیلم انیمیشنی و‌کدگزاری اشنا شدند. درس (باد) کل خوانی شد. به جایگاه نشانه د در کلمات تاکید شد. ترکیب کلمات گفته شد. ( ب با ا ،ب با َ) ( د با ا ،د با َ) تکرار و تمرین شد. کلمه های جدید این نشانه با کمک دانش اموزان نوشته شد. ببین و بگو و شعر مهربان تر از مادر همخوانی شد.در صورت حفظ شعر تا روز شنبه امتیاز داده خواهد شد. کتاب کار فارسی صفحات 51 و 52 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم امشب در خانه یک املا با کلمات (آب،بابا،با،آبا،آباب،آبابا،باب،اَب،اَبا،اَدب،داد،آداب، آباد،بَد. بابا آب داد.) بنویس. ترکیب کلمات (ب با ا =با) (د با ا=دا) (ب با َ=بَ) (د با َ=دَ) را در دفتر تلاش بنویس و فردا با خود به کلاس بیاور. درس باد در منزل تکرار و تمرین شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 34 در کلاس با همکاری دانش اموزان انجام شد.

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی عصب و عضله تقویت مهارت های چابکی جابجایی هماهنگی چشم و گوش و پا

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: صفحه38 و39 کتاب ریاضی تدریس شد. اهداف: * تشخیص الگوی شطرنجی خطی و ادامه آن * درک قانون مربوط به الگو و بیان آن به صورت کلامی * تشخیص و رسم الگوی تکرار شونده * تشخیص الگو در محیط پیرامونی و کشف قانون آن *مفهوم تفریق. کتاب کار ریاضی صفحه 43و44 در کلاس با همکاری دانش اموزان انجام شد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ترکیب ها و کلمه سازی با کارت ترکیب ها انجام شد.لطفا این جعبه هرروز داخل کیف دانش اموز باشد. فردا تدریس نشانه جدید را خواهیم داشت. پرسش درس ابر از تمام دانش اموزان انجام شد.. لطفا دانش اموزانی که کتاب فارسی در منزل دارند فردا همراه داشته باشند.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز دانش اموزان اولین املای خود را بسیار عالی نوشتند. از تمرین و تکرار پسرهای عزیزم بسیار ممنونم. دفتر املا تحویل داده شد،لطفا املا دیده شود و حتما املای دانش اموز امضا شود.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان نقاشی هایی را که روی کاغذ کشیده بودند را روی مقوا کشیدند و شروع به رنگ کردن با هر متریالی که دوست داشتند کردند.

بازی دبستانی

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز به حیاط رفتیم بازی دبستانی بشین ،پاشو، بدو را انجام دادیم.با هدف استقامت عضلانی، قدرت عضلانی، سرعت و عکس العمل انجام شد.

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز کتاب کار علوم فصل 3 به اتمام رسید(صفحات 26 تا32) با موضوع تغذیه سالم و ناسالم،آشنایی با مشاغل،ورزش و سلامتی،لوازم بهداشتی شخصی. ه سالم و ناسالم،آشنایی با مشاغل،ورزش و سلامتی،لوازم بهداشتی شخصی.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در مدرسه جشن آب برگزار شد. با گل پسرها ،باسواد شدنشان را جشن گرفتیم.نشانه ها و ترکیبات مجددا مرور شد.کلمه نویسی با دانش اموزان انجام شد.کتاب کار فارسی صفحات 49 و50 در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسر گلم امشب در دفتر تلاش خود یک املای شب بنویس با کلمات ( آب،با،بابا،باب،آباب،آبا،اَب،بَ،اَبا،اَ َ) لطفا خط فاصله نزار و تلاش کن با فاصله چشمی فواصل را رعایت کن . والدین گرامی لطفا در هنگام املا گفتن نه با لحن تند و نه خیلی ارام برای پسرهای گلم املا بگوئید ،لطفا تلاش کنید در یک جای ثابت همیشی تکلیف نوشتن املا بگوئید و یکبار بیشتر کلمات را تکرار نکنید تا پسرهای عزیزم حساسیت شنیداریشان و دقت شنیداریشان قوی شود با تکرار بیش اندازه کلمات باعث ضعف این نکته میشویم پس بهتر است چون شروع نوشتن املاها هست پسرهای گلم را به این سمت هدایت کنیم. سپاس از لطف و همراهی شما عزیزان. لطفا دور صفحات دفتر تلاش را نقاشی بکشید جهت ایجاد انگیزه و علاقه در عزیزانم.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز صفحه ی 33 کتاب نگارش نوشتن کلمات( بَ،با،بابا،آب،بابا آب) انجام شد. رعایت فاصله گذاری درست با چشم،نوشتن هم اندازه و شکل صحیح نشانه ها از اهداف نوشتن نگارش است.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا گل پسرها ««دفتر املا علوی(دفترزرد رنگ)»»»»حتما همراه خود داشته باشند. در صورت تمایل صفحه ی اول به صورت تزئینی ، کادربندی و یا نقاشی مربوط به نشانه آ و ب کشیده شود. فردا اولین املا به دانش اموزان گفته می شود. حتما دو مداد مشکی همراه دانش اموزان باشد. روی دفتر دانش اموزان اسم دانش اموز نوشته شده باشد.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس نیاز مشترک داده شد. کارتون قصه های ریرا (همکاری) گذاشته شد.
تکلیف: خواهشمند است تکالیف انجام نشده از ابتدای کتاب تا آخر درس نیاز مشترک تکمیل گردد. کتاب صوتی شنیده شود. معرفی کتاب داستان : وقت خرید با مامان

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما با بچه ها روی چگونگی حل تمرینات کار کرده و عزیزانی که زیاد روی حرکت مهره تسلط نداشتن جزوه دیگری برای افزایش توانایی های عزیزانمان روی مهره ها داده شده. اولیای گرامی لطفا روی مهره های آموزش داده شده با فرزندانمان تمرین نمایید.بی نهایت سپاسگزارم.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: تم 6 با موضوع بازی با دوستان اموزش داده شد . کسب مهارت تفکر و شمارش و تاثیر رفتار و یاداوری موقعیت مکانی و شناخت دوستان و .... اموزش داده شد . صفحه 37 با هدف امادگی برای جمع کردن حل شد .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در درس فارسی پسرهای گلم با نشانه(اَ) اشنا شدند و فیلم انیمیشنی این نشانه را دیدند و این نشانه را اموختند.اَ(اول و غیراول) کلمات درس اَبر را تکرار و تمرین‌کردیم. جدول دوستی و ترکیب نشانه ب با اَ را آموختند(بَ) . صفحات 47 و48کتاب کار فارسی انجام شد. پک ایجاد انگیزه این نشانه تحویل دانش اموزان داده شد.از همراهی اولیای عزیز کلاسمون ممنونم.
تکلیف: اولیای محترم امروز در «««دفتر تلاش »»به پسران گلم املا گفته شود و بازخورد داده شود. کلمات(آب/آبا/بابا/باب/آباب/ا‌َباب/اَب/با) در املای امشب گفته شود. لطفا بین کلمات خط فاصله گذاشته نشود. در هر خط دو کلمه املا گفته شود.بین کلمات فاصله ی چشمی رعایت شود. درس ابر روان خوانی شود و فردا از تمامی دانش اموزان پرسیده میشود. نکرار و تمرین نشانه ها فراموش نشود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه 31 و 32 با همکاری دانش اموزان انجام شد
تکلیف: اولیای محترم دعوت نامه جلسات فردی داخل پوشه دانش اموزان گذاشته شده است. لطفا در تاریخ و ساعت اعلام شده در مدرسه حضور داشته باشید.««لطفا راس ساعت حضور داشته باشید تا با جلسات بعدی تداخل نداشته باشد،باتشکر»»
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: