فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم 2 صفحه از کتاب کار ریاضی ،صفحات 8 و 9 را با موضوع شناخت و تشخیص شباهت ها و شمارش و تعداد اشیا را انجام داد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: نگاره 1 توسط دانش اموزان مرور و دوره شد . نگاره 2 با موضوع بچه ها آماده با شعر و داستان تدریس شد . هدف اصلی شناخت وظایف هر شخص در خانواده و آشنایی با نظم و ترتیب در کارها و رعایت بهداشت فردی و توجه اکید به ارتباط موثر و به موقع خوابیدن در شب و صبحانه خوردن در روز است و شناخت دست راست و چپ و تلفظ کلمات کلیدی مثل آبی ' آزاده ' کیف ' کفش ' کتاب . و نشانه هم اغاز ان ها تاکید شد .
تکلیف: ارمغان هفته شماره 1 در منزل حل شود و روز شنبه تحویل داده شود .(لطفا اسم دانش اموز نوشته شود و داخل پوشه دکمه دار گذاشته شود) کتاب نگارش و فارسی و ریاضی و کتاب کار ریاضی در کلاس نزد بنده می باشد . لطفا تمامی دانش اموزان چه غایبین چه عزیزانی که کتاب ها را جهت سیمی کردن به منزل برده اند روز شنبه تمام کتاب های آموزش پرورش و کتاب کار های علوی ( دروس پایه ) را همراه داشته باشند . رضایت نامه های اردوی علمی اتش نشانی روز شنبه تحویل داده شود .

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: لوحه جدید خط و یک نقطه با کشیدن خط افقی روی خط زمینه و رعایت فاصله گذاری خط و نقطه آموزش داده شد . سپس صفحه 4 کتاب نگارش در کلاس حل شد
تکلیف: لطفا دانش اموزان صفحه 9 کتاب کار فارسی علوی را در منزل حل کنند .

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب شروع سال تحصیلی 1403_1402 رو خدمت شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. کلاس مهارت های زندگی با موضوع مهارت های ارتباطی و سلام کردن آغاز شد. خواندن سرود سلام کردن. تمرین سلام و احوال پرسی کردن.
تکلیف: لطفا کتاب مهارت زندگی را به معلم پایه تحویل دهید.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ریاضی. امروز در زنگ ریاضی صفحات 3 و 4 کتاب با موضوع سرشماری،رنگ امیزی به تعداد شکلها و الگویابی تشخیص شکل تکرار شونده انجام شد. هدف کلی: آشنایی شاگردان با سرشماری و الگو یابی اهداف جزئی : انتظار می رود شاگردان بعد از تدریس این درس بدانند که: 1-سرشماری یکی از راه های جمع آوری اطلاعات است. 2_بتوانند الگوی تکرار شونده در مدل های متنوعی از الگویابی را تشخیص دهند.
تکلیف: پسر گلم در منزل با اشیا مختلف یک الگو بساز .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: (((اولیا عزیز لطفا توجه داشته باشید:::: با توجه به اینکه هرروز در پرتال اعلام می شود که گل پسرها چه کتابی همراه داشته باشند، باز برخی از دانش آموزان یا کتاب ندارند یا اشتباه آورده اند. لطفا پرتال با دقت مطالعه شود......فردا همه ی دانش آموزان کتاب کار ریاضی علوی همراه داشته باشند. کتاب کار فارسی علوی در کلاس نگه داشته شد. ))))
تکلیف: نقاشی اعضای خانواده فردا همراه دانش اموزان باشد

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ نگارش لوحه صفحه 3 کتاب اصلی و صفحه 8 کتاب کار فارسی با اهداف تقویت توانایی رسم خطوط عمودی از بالا به پایین زیر خط زمینه و اشنایی با طرز صحیح قلم گیری و نشستن و زاویه دست و دفتر و کتاب و تشخیص فاصله گذاری مناسب بین خطوط و تشخیص جهت فلش برای نوشتن آموزش داده شد.
تکلیف: لطفا دانش اموزانی که کتاب کار فارسی همراه نداشتند در منزل انجام دهند و فردا کتاب کار فارسی همراه داشته باشند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ریاضی آی ریاضی چقد شیرینه ریاضی ! تم 1 با موضوع آشپزخانه تدریس شد . هدف اصلی رزق و روزی و اداب و احترام به خانواده می باشد . آموزش مفاهیم چپ و راست و بالا و پایین و ..... آموزش طوطی وار شمارش 1 تا 5 الگو های قابل مشاهده در تم پیدا شد . کتاب ریاضی تم 1 صفحه 1 و 2 در کلاس حل شد
تکلیف: لطفا دانش اموزان شمارش تا عدد 5 با ابزار گوناگون انجام شود تا دانش اموزان به شمارش 1 تا 5 مسلط باشند .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ فارسی با نام خدا آموزش نگاره (1) به خانه ی ما خوش آمدی انجام شد . نگاره ها بخش چند منظوره کتاب است که مهم ترین ارکان آموزش زبان یعنی تقویت دو مهارت " گفتن " و " گوش دادن " را شامل می شود. مهم ترین اهداف دانشی که از تدریس نگاره 1 انتظار می رود ، عبارت است از : الف ) آشنا ساختن دانش آموز با : نهاد خانواده اعضای خانواده جایگاه و وظایف اعضای خانواده گسترش واژگان پایه کودک و یاد دادن و آموختن تلفظ درست و کاربرد واژه هایی در زمینه : نام اعضای خانواده محدود از قبیل پدر ، مادر ، خواهر ، برادر و خانواده گسترده از قبیل عمو ، عمه ، دایی ، خاله ، پدر بزرگ ، مادر بزرگ ، نوه ، پسر عمو ، دختر عمو و ... نام بخشهای متفاوت خانه از قبیل اتاق نشیمن ، اتاق پذیرایی ، آشپزخانه ، حیاط ، در ، دیوار ، نرده ، باغچه ، سقف ، کف ، پنجره ، راهرو ، اتاق خواب ، حمام ، دست شویی ، انباری ، حیاط خلوت ، تراس ، بالکن ، بام ، راه پله ، پلکان و ... نام لوازم و اساس منزل و اشیایی که در این خانه یا هر خانه دیگری معمول و متداول است ، از قبیل میز ، رومیزی ، صندلی ، مبل ، گل ، گلدان ، تلویزیون ،ضبط صوت ، آینه ، جالباسی ، ساعت ، پرده ، فرش ، قالی ، میوه ، کارد ، چنگال ، و ... واژه هایی که در حیطه نگرشی و عاطفی اعضای خانواده مطرح است ، از قبیل دوستی ، محبت ، علاقه ، همکاری ، دلسوزی ، همراهی ، کمک و ...
تکلیف: دانش اموز اعضای خانواده خود را نام ببرد سپس نقاشی اعضای خانواده خود را در دفتر نقاشی بکشد. «««لطفا فردا تمامی دانش اموزان کتاب کار فارسی همراه داشته باشند. »»»»»

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: نگارش: لوحه صفحه 2 کتاب نگارش با اهداف تقویت توانایی رسم خطوط عمومی از بالا به پایین روی خط زمینه و اشنایی با طرز صحیح قلم گیری و نشستن و زاویه دست و دفتر و کتاب و تشخیص فاصله گذاری مناسب بین خطوط و تشخیص جهت فلش برای نوشتن آموزش داده شد

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: آغاز مهربانی و شروع سال تحصیلی جدید مبارک باد ' ابتدا به معارفه و گروه بندی طبق هاوس سیستم پرداختیم . سپس به قوانین و مقررات و ارتباط دوستانه اشاره کردیم . پسرهای گلم با کتابهای خود آشنا شدند و در رابطه با نگه داری و مراقبت از کتاب ها گفت و گو کردند . صفحات کتاب را به سمت جلو و عقب ورق زدند هر سوالی که در مورد کتابها داشتند بیان کردند . «««کتاب های فارسی،نگارش،ریاضی،کتاب علوم دانش اموزانی که طلق و سیمی شده بود و اسم دانش اموز روی کتاب ها نوشته بود در کلاس نگهداری شد. لطفا روز دوشنبه این چهار کتاب همراه دانش اموز باشد تا تحویل گرفته شود.»»» کتاب قرآن جهت بر گزاری جشن قران در ماه های اینده نزد مدرسه می باشد .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: برای روز دوشنبه لطفا تمامی دانش اموزان یک دفتر سیمی 40 برگ خط دار نهال مختص کلاس اول همراه داشته باشند . کتاب های نگارش و فارسی و ریاضی و جامدادی همراه دانش اموز باشد . لطفا روی جلد تمام کتاب ها و دفاتر نام و نام خانوادگی نوشته شود . کتاب ها سیمی شود و طلق داشته باشد .

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز پسرهای عزیزم خمیرهای خود را با توانایی خود از پلاستیک هایش درآوردند با هدف سنجش قدرت و توان دست و انگشتان ،و در انتها با خمیرهای خود شکلهای خلاقانه درست کردند و مجددا خمیرهای خود را منظم گلوله کردند و در جعبه قرار دادند. تکلیف اگر دانش اموزی در کلاس خمیر بازی ندارد لطفا تحویل دهد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: