فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز ادم اهنی قصه ها مهمان کلاسمون شد و داستان ساخته شدنش با اشکال هندسی را برای بچه ها تعریف کرد ،پسرهای عزیزم با اشکال3گوش(مثلت)،4گوش(مربع،مستطیل)،گردی(دایره) اشنا شدند تلاش کردند در محیط اطراف اشکال را پیدا کنند و در انتها شکل های هندسی را با چینه و خمیر بازی خلق کردند.
تکلیف: لطفا فردا همراه پسرهای عزیزم خوراکی های سالم مثل:( لقمه نان و پنیر،میوه و سبزیجات،ابمیوه طبیعی، اجیل و مغز ......) برای درس علوم باشد. رضایت نامه اردو تحویل دانش اموزان داده شد.در صورت تمایل حضور دانش اموزتان در اردو رضایت نامه فردا همراه دانش اموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: آموزش قلم گیری را با یک مداد بزرگ شروع کردیم . طرز صحیح قلم گیری با شعر و داستان آموزش داده شد . جهت تقویت انگشتان دست برای مدادگیری صحیح بازی با کش را داشتیم . خط زمینه با شعر تدریس شد. و با چسباندن روبان به خط دفتر توجه دانش اموزان را به خط زمینه جلب کردیم . سپس دانش اموزان با چسباندن ستاره خط زمینه را مشخص کردند . به همه دانش اموزان طرز صحیح مداد دست گرفتن اموزش داده شده است(انگشت سوم حتما باید زیر سر مداد قرار گیرد.)
تکلیف: لطفا بازی کش با انگشت هرروز در منزل جهت تقویت عضلات دست انجام شود و طرز صحیح مداد دست گرفتن در منزل کار شود ( حتما حتما حتما)

علوم اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در زنگ علوم پسرهای عزیزم با بازی و آزمایش فرار میکروب و معرفی لوازم شخصی خودشان همراه موزیک ' با موضوع بهداشت و لوازم بهداشتی شخصی اشنا شدند . (اهداف) _آموزش درست شستن دست و صورت با صابون قبل از غذا، بعد از استفاده از دستشویی، بلافاصله بعد از رسیدن به خانه _آموزش درست مسواک زدن بعد از غذا در دفعات وعده غذایی استفاده از وسایل بهداشت فردی مانند حوله، مسواک، شانه، لیف، آموزش درست و به موقع حمام کردن _آموزش دستشویی رفتن و شست و شوی درست بدن در دستشویی _آموزش درست غذا خوردن، به میزان کافی غذا کشیدن و تمیز غذا خوردن _آموزش استفاده درست از لوازم بهداشتی اماکن عمومی _آموزش رعایت بهداشت مو _آموزش کوتاه کردن ناخن برای جلوگیری از تجمع میکروب‌ها در زیر ناخن _عادات صحیح خواب _آموزش نگه داشتن دست جلوی دهان در هنگام سرفه و عطسه و کاربرگ مربوطه به بهداشت دندان را انجام دادند .

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: در زنگ پرلز/ درک مطلب کتاب فسقلی ها : هامی همیشه بیدار با موضوع زمان خواب برای دانش آموزان خوانده شد. با هدف تقویت اعتماد به نفس، درک مطلب، افزایش دقت و توجه ،پرسش و پاسخ از دانش آموزان برای درک بهتر مطلب.
تکلیف: لطفا عزیزانی که لوازم خود را نیاوردند روز یکشنبه لوازم خود را کامل کنند. یکشنبه(دفتر خط دار،چوب خط و خمیر بازی نیازمندیم)

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد گل سفالگری کاور یک عدد بشقاب یکبار مصرف که نام دانش آموز پشت آن زده شده باشد

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: معرفی مدرس و دانش آموزان و قوانین کلاس. تمرین خودشناسی (رنگ های مورد علاقه، غذاهای مورد علاقه و...). شناخت تفاوت ها و شباهت ها با یکدیگر همراه با بازی توپ سخنگو انجام شد. بازی قله خشم انجام شد.
تکلیف: تمرین قله خشم جهت تثبیت یادگیری. توجه به تفاوت ها و شباهت های فردی بین اعضای خانواده

زنگ تفریح

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز به اولین اردوی تابستانه رفتیم. به گل پسران بسیار خوش گذشت.
تکلیف: لطفا برای فردا دانش اموزان یک یا دو وسیله شخصی مثل مسواک،شانه و.. همراه داشته باشند. دانش اموزانی که لوازمشان را تهیه کرده اند می توانند فردا به بنده تحویل دهند. (لوازمی را که تحویل میگیرم عبارت است از:چینه،چوب خط،ماژیک،خط کش،چسب،خمیربازی،قیچی،استیکر) ««««لطفا روی تمامی لوازم اسم دانش اموز زده شده باشد.»»» بقیه لوازم در منزل بماند.باتشکر

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ابتدای کلاس شعر خطوط خوانده شد و دانش اموزان را به چالش شناخت خطوط کشیدیم .و مثال های عینی خطوط در کلاس زده شد . الگو های متنوع خطوط در اختیار دانش اموزان قرار گرفت ابتدا شکل رنگ آمیزی شد و با استفاده از نخود و لوبیا خطوط را ردیابی کردند .در کلاس خطوط صاف، منحنی و شکسته را پیدا کردیم
تکلیف: دانش اموز در محیط اطراف مثل خانه و بیرون از خطوط خمیده و صاف و شکسته مثال عینی بزند مثلا ' خط صاف مثل خط صاف کنارکمدو ............

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: موضوع greeting پرسیدن جمله ی whats your name و پاسخ my name is .... تمرین شد .
تکلیف: تکلیف نداریم .

زنگ تفریح

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس بازی های ساختنی داشتیم ،با استفاده از دومینو پسرهای گلم با مهارت خود برج هیجان ساختند این بازی اهدافی چون تقویت و هماهنگی بین چشم و عضلات دست تقویت مهارت‌های تمرکزی و حرکتی،افزایش دقت و توجه و تمرکز را نیز دارد.(((((فردا به اردو خواهیم رفت. گل پسرها حتما قمقمه آب، دستمال، کمی خوراکی در کیفی کوچک همراه خود داشته باشند. )))))

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کارگاه ریاضی پسرهای عزیزم با استفاده از سایه بازی با انواع خطوط( شکسته،خمیده ،صاف) اشنا شدند تلاش کردیم خطوط را در محیط اطرافمان پیدا کنیم و با استفاده از قیچی، خطوط هشت پای آموزشی را برش دادند با هدف اشنایی با انواع خطوط،تقویت مهارت برش ،هماهنگی میان چشم و دست.
تکلیف: لطفا دانش اموزان برای فردا مقداری نخود و لوبیا،چسب ماتیکی و مداد رنگی همراه داشته باشند. لطفا وسایل اضافی داخل کیف دانش اموز نباشد. باتشکر

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز اولین روز از پایگاه تابستانی و اولین معارفه با پسرهای عزیزم بود . به نوبت با میکروفن جادویی با هم تفاوت های فردی هم اشنا شدیم شعر سلام را خواندیم و اموختیم یکی از ارزش های انسانی احترام به هم و تفاوت های همدیگر است. (متن شعر سلام ) سلام به ماه و ماهی به خورشید و ستاره من به تموم دنیا میگم سلام دوباره وقتی که از راه میام چه پر توان چه خسته سلام شبیه غنچه روی لبم نشسته سلام یه گنج زیباست که توی سینه ی ماست سلام میگم چون سلام هدیه ی خوب خداست

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر و ضمن تبریک آغاز پایگاه تابستانی و ورود بچه های عزیز به پایه ی اول . در کلاس امروز greeting مکالمه ی Hello , how are you today ? Hello , Im good today با بچه های عزیز کار شد .
تکلیف: برای امروز تکلیف نداریم .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: