فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: پرتقال

ریاضی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: صفحات 56 تا 62 ( تم 8 )کتاب کار در کلاس تمرین شد .
تکلیف: کاربرگ ارمغان هفته ی 6 انجام شود ( برای روز دوشنبه بیاورید ) تم 8 انجام شود . ( از تم 1 و 5 و 6 و 7 که در کلاس انجام شده است دانش آموزانی که غیبت داشتند انجام دهند ) به کتاب های کامل و منظم با پاسخ های درست کارت امتیاز داده می شود . (لطفا فقط نقش راهنما داشته باشید و از گفتن پاسخ صحیح به دانش آموزان خودداری نمایید )

فارسی اول

مدرس: سلطانشاهی، رویا
فعالیت: تدریس نشانه ی ر آغاز شد . در جلسه ی آنلاین با نشانه ی ر و صدای آن آشنا شدیم . تشخیص صدای ( ر ) در اول ، وسط ، آخر کلمات . توانایی خواندن و نوشتن کلمات با حروف خوانده شده ، معرفی نعمت باران از سمت خدا و استفاده های آن ، کلمات جدید ( مادر ، آرام ، اَبر ، باران ، دَر ) در کلاس ترکیب نشانه ی ( ر ) در جدول دوستی توسط دانش آموزان انجام شد و برای ترکیب ها کلمه مثال زدیم . در کلاس املای تایپی داشتیم و دانش آموزان در قسمت گفتگو کلماتی که قبلا و جدید یاد گرفته بودند تایپ کردند .
تکلیف: کتاب کار علوی درس 4 صفحات 67 تا 70 انجام شود . از درس 1 تا 3 در کلاس انجام شده است دانش آموزانی که غیبت داشتند و این درس ها را انجام نداده اند ، انجام شود روز شنبه چک خواهد شد و به کتاب هایی که کامل باشد کارت امتیاز داده خواهد شد .
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: