فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ ay، نحوه ی نوشتن آن به همراه action تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای ay در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 14 کتاب ALV Phonics 2 به دانش آموزان، آموزش داده شد. (ویسِ تلفظ صحیحِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغات صفحه 14 کتاب ALV Phonics 2 توسط دانش‌آموزان خوانده شده و ویسِ آن در پرتال بارگذاری شود. اپیزود چهاردهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/Fim81

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور حروف Yy و ai و برگزاری سنجش spelling؛ Tricky Word جدید (some) در صفحه 13 کتاب ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 35 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مبحث جنس اشیاء (soft-see through-smooth-strong) با سوالِ ? What is it made of در صفحات 31 و 32 کتاب علومِ 1، تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا لغاتِ rain/sail/fail/pain/yes/yak در منزل تمرین و تکرار شود. (ویسِ این لغات، در پرتال بارگذاری شده است.) علاوه بر آن، دانش‌آموزان با آمادگی کامل جهت سنجش spelling (املا) از همین لغات در کلاس حاضر شوند. دانش‌آموزان حتما دفتر زبان را همراه خود، به مدرسه بیاورند. اپیزود سیزدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/4FdW1

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مبحث ساعت با ساختار سوالی What time is it? و پاسخِ It's .... o'clock در صفحه 29 کتاب ریاضی 1، به زبان آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، فایل بارگذاری شده دانلود و عقربه ی ساعت ها با توجه به زمانِ نوشته شده، داخل دفتر زبان کشیده شود. علاوه بر آن، دیکته و روخوانی لغاتِ aim/snail/main/tail با توجه به ویسِ بارگذاری شده، تمرین و تکرار شود. اپیزود دوازدهم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده دانلود و تماشا شود. https://aparat.com/v/78lEZ

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، روخوانی و blending صحیحِ لغاتِ صفحه 13 کتاب ALV Phonics 2، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحه 33 کتاب کار ALV Phonics در منزل نوشته شود. در صورت امکان، برای جلسات ریاضی فردا، یک کاردستی ساده ی ساعت با اعداد انگلیسی ساخته و به کلاس آورده شود. (این فعالیت اجباری نمی باشد.) لطفا هر شب 5 کلمه از ALV Notebook انتخاب کرده و به زبان آموزان عزیز، دیکته گفته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: