فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدای حروف Kk/Cc/Hh/Ee به همراه action، مرور شد.
تکلیف: برای جلسه آینده صدا، action، شیوه نوشتن صحیح حروفِ Cc/Kk/Ee/Hh روی سه خط و همچنین دیکته و روخوانی لغات hat/pen/can/kit، در منزل تکرار و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، افعال حرکتی (action verbs) در صفحه 19 کتاب علوم 1، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح هر لغت، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغات صفحه 19 کتاب علوم توسط دانش‌آموزان نام برده و سپس ویس آن، در پرتال بارگذاری شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، blending لغاتی که با حروف Ss_Pp_Aa_Ii_Tt نوشته می شوند؛ تمرین و مرور شد. علاوه بر آن، ارزیابی spelling (املا)، برگزار شد. (کتاب کار ALV phonics جهت بررسی، از دانش‌آموزان گرفته و روز شنبه، تحویل دانش‌آموزان داده خواهد شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، نحوه نوشتن و نیز صدایِ صحیح حروفِ Cc_Nn_Kk_Rr در منزل تمرین و تکرار شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، اشکال هندسی (circle_rectangle_triangle_square) به همراه بازی، مرور و تکرار شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مرور صدا، اسم، لغات و action حروف Ss/Aa/Tt به صورت فعالیت و بازی گروهی، انجام شد. علاوه بر آن، نتایج ارزیابی spelling (املا) به دانش‌آموزان تحویل داده شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، ارزیابی spelling (املا) از لغات sit_tat_at_sat_pat_pit برگزار خواهد شد. لطفا املای صحیح این لغات در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود. (ویسِ تلفظ صحیح این لغات، بارگذاری شد.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدایِ حرف Mm به همراه شیوه نوشتن صحیحش روی سه خط، action و نیز مثال هایی که حرف Mm در آن ها تکرار میشود؛ دوره شد. علاوه بر آن، ارزیابی spelling (املا) در کلاس گرفته شد. (ویسِ تلفظ صحیح کلمات صفحه 53 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، به کمک ویس بارگذاری شده در پرتال، تلفظ صحیح کلمات صفحه 53 کتاب ALV Phonics در منزل تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، 6 خط دوم حرف Mm از کتاب کار ALV Phonics ، نوشته شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: