فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: صدایِ Ee و نحوه ی نوشتن آن، تدریس شد. همچنین لغاتی که صدای Ee در آن ها تکرار می شود، از صفحه ی 40 کتاب ALV Phonics نیز تدریس شد. (ویس این لغات، جهت تمرین در منزل، بارگذاری شد.)
تکلیف: برای جلسه آینده، شش خط اول صفحه 15 کتاب کار ALV phonics را در منزل انجام دهید. لطفا هر شب داخل دفتر زبان، همانند دروس فارسی، یک دیکته نهایتا با پنج لغت نوشته شود‌.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، اسامی اعضای بدن به زبان انگلیسی (صفحه 15 کتاب علوم 1) و همچنین تعداد هر عضو (صفحه 16 کتاب علوم 1) به دانش‌آموزان آموزش داده شد. eyes_ ears_ nose_mouth_head_elbow_hand_arm_finger_thumb_leg_knee_foot_toe (ویس تلفظ صحیح هر عضو، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا کاربرگ مربوط به اعضای بدن که امروز به دانش‌آموزان تحویل داده شد را تکمیل کرده و جلسه آینده به مدرس زبان تحویل دهید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، حروف Kk و ck به همراه صدا، action، نحوه صحیح خواندن و نوشتن و همچنین مثال هایی که این صداها در آن تکرار می شود، مرور شدند. (ویسِ صدایِ حروف Aa_Kk_Cc_Ss_Nn_Tt_Ii_ck، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا به کمک ویس بارگذاری شده، صدای هر حرف را در منزل تمرین نمایید.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، نحوه صحیح نوشتن ترکیب ck تدریس شد. (ویس تلفظ صحیح مثال های تدریس شده، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا دیکته حروف تدریس شده، طی جلسات قبلی (Aa_Cc_Ss_Nn_Tt_Ii_Kk) و نیز صدای صحیح هر حرف در منزل تمرین و تکرار شود. علاوه بر آن، ادامه کاربرگ حرف Kk (صفحه 13 کتاب کار ALV phonics) در منزل حل شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، شیوه نوشتن صحیح حرف Kk روی سه خط و هم چنین صدا و نحوه نوشتن صحیح ck به همراه تعدادی مثال که صدای جدید در آن ها تکرار می شود، به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویس تلفظ صحیح مثال های حرف ck در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول صفحه 13 کتاب کار ALV phonics در منزل حل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: