فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، شیوه نوشتنِ صحیحِ حرف Gg بر روی سه خط به زبان آموزان آموزش داده شد .علاوه بر آن، صفحه 59 کتاب ALV phonics نیز در کلاس انجام شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، شش خط اول کتاب کار ALV phonics (صفحه 20)، در منزل انجام شود. لطفا یک دیکته با 5 لغت، هر شب به زبان آموزان گفته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، ضمن مرور حرف Dd، صدایِ حرف Gg به همراه action و تعدادی مثال که صدای حرف Gg در آن ها تکرار می شوند؛ به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و روخوانی لغاتِ disk/stand/dress/end/did در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، شیوه نوشتن حرفِ Dd روی سه خط، به دانش آموزان تدریس شد. روخوانی و blending نیز تمرین شد. (ویس تلفظِ صحیحِ لغات صفحه 57 کتاب، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول صفحه ی 19 کتاب کار ALV، در منزل انجام شود. علاوه بر آن، دیکته و روخوانی لغات sad/desk/kid/dentist در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، صدایِ حرف Dd به همراه action و تعدادی مثال که صدایِ حرف جدید در آن های تکرار می شوند؛ به دانش‌آموزان آموزش داده شد. (ویسِ تلفظِ صحیح هر یک از مثال های صفحه 56 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.) شعر حرف Dd در کلاس همخوانی شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، ویسِ بارگذاری شده در پرتال گوش داده و تمرین شود.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ساخت جمله با ساختار can و افعال run/jump/dance/ride/swim/walk (صفحه 19 کتاب علوم 1) به دانش‌آموزان تدریس شد. (مثال هایی در قالب ویس، بارگذاری شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، اعداد یک تا ده در صفحه 13 کتاب ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، صفحات 8 و 13 کتاب ریاضی 1 انجام و تصویر آن در پرتال بارگذاری شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: