فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، مبحث مراحل رشد گیاه در صفحات 25 و 26 کتاب علوم 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، تصاویر صفحه 26 کتاب علوم 1، به کمک تصاویر صفحه 25 این کتاب، به ترتیب شماره گذاری شود. اپیزودِ چهارم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/PBJAZ

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، حرفِ Ff به همراه صدا، action و تعدادی مثال که صدای این حرف در آن ها تکرار می شود، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس لغات صفحه 76 کتاب ALV phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، لغاتِ صفحه 76 کتاب ALV phonics توسط زبان آموزان خوانده و ویسِ آن، در پرتال بارگذاری شود. (لطفا زمانِ ویس، بیشتر از سی ثانیه نباشد.) اپیزودِ سوم کارتون Super Why از طریق لینکِ بارگذاری شده، دانلود و تماشا شود. https://www.aparat.com/v/Ps3Q5

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، مقایسه اشیا از لحاظ سنگین تر بودن (heavier) یا سبک تر بودن (lighter) در صفحه 23 کتاب ریاضی 1، به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، دیکته ی لغات cup/sun/mum/drum تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، روخوانی و blending کلمات صفحه 73 کتاب ALV Phonics و هم چنین شیوه نوشتن صحیح حرف Uu، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس لغات صفحه 73، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، 6 خط اول صفحه 26 کتاب کار ALV Phonics، در منزل نوشته شود. اپیزود دومِ کارتون Super Why از طریق لینک https://www.aparat.com/v/KtLxU دانلود و تماشا شود. (لینک باید کپی و داخل مرورگر، الصاق شود.)

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، حرفِ Uu به همراه صدا، action و تعدادی مثال که صدای این حرف در آن ها تکرار می شود، به دانش‌آموزان تدریس و علاوه بر آن، Tricky word جدید که شامل one می شود نیز، آموزش داده شد. شعر صدای جدید، با زبان آموزان همخوانی شد.
تکلیف: برای جلسه آینده، ادامه ی صفحه 24 ALV Notebook در منزل تکمیل شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: