فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 19ریاضی با مفاهیم شمارش ده تا ده تا و جمع و تفریق اعداد تدریس و دو صفحه از کتاب انجام شد و سپس در دفتر شطرنجی خانواده اعداد 60تا69با شکل نوشته شد.
تکلیف: گل نازم لطفاً صفحه 134کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و حتما شمارش ده تا ده تا را تمرین کن و جمع های داخل دفتر مشقت را با روش های که یاد گرفتی انجام بده.متشکرم. 10,20,30,40,50,60,70,80,90:مثال شمارش ده تایی

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (چ)مجدد تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد و متن کتاب روانخوانی و کلمات مهم هایلایت شد و درک مطلب آن پاسخ داده شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً امروز 10کلمه از نشانه (چ)بنویس و با هرکدام یک جمله بساز و در پایان آن از عدد 0تا 69با شمارش 5تا 5تا بنویس.مثال:0,5,10,15,...

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن آموزش نگه داشتن طناب و نحوه صحیح چرخاندن طناب و پریدن از روی آن

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: انجام پروژه قایق سوار برموج در اسکرچ جونیور
تکلیف: https://github.com/jfo8000/ScratchJr-Desktop/releases/download/v1.3.2/ScratchJr-1.3.2.Setup.exe با استفاده از لینک بالا نرم افزار اسکرچ جونیور را نصب نمایید و با استفاده از بلوک های زرد و آبی و قرمز یک پروژه دلخواه بسازید

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: اعداد 59تا 69با جدول یکی و ده تایی و درست کردن بسته های ده تایی و کشیدن شکل تدریس شد و کاربرگ آن در کلاس انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا از عدد 39تا 69در پایان املایت بنویس متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(چ)غیر آخر و (چ)آخر با داستان تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی و جایگاه نشانه (چ)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس جدید خوانده شد و صفحات کتاب کار فارسی انجام شد. با سلام و عرض ادب و تشکر فراوان از خانم جلیل نسب بابت تهیه گیفت های نشانه (چ)و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 93کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری و سپس از عدد 39تا 69بخوان و بنویس و از روی متن زیر یکبار بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن.(لطفا امروز 6خط املا بنویس گلم)

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این جلسه درباره کارگروهی و کمک کردن به همدیگر بود . در کار گروهی باید نوبت را رعایت کنیم و از ایده و نظر همدیگر استفاده کنیم و وسائل را باهم شریک شویم . باید بدون توهین به دیگران و قلدری ایده ها را مطرح میکنیم و به اشتراک بگذاریم

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 14بهمن خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی ترکیبی بادی پرکاشن وسرعتی وشنیداری کاپ گیم مهارت حرکتی دستکاری درمحیط خود 1)تمیز شنیداری 2)سرعت عمل 3)هماهنگی چشم ودست 4(کنترل شی 5(دقت وتمرکز

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: مرور درس ها تا صفحه 26 انجام شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما در مورد پاسخ سیاه به ایده آل های سفید صحبت کردیم در واقع نشان دادیم که اگر سفید طبق الگوی اولیه خود بازی کند سیاه در برابر هر حرکت چه واکنشی می تواند داشته باشد. مثلا وقتی سفید پیاده جلوی شاه خود را وارد مرکز می کند سیاه نیز مانع پیشروی سفید شده و خودش پیاده اش رادبهدمرکز می آورد. سپس سفید با اسب خود به پیاده حمله کرده و سیاه با اسب خود از پیاده دفاع می کند ،حالا بعداز اینکه سفید فیل خود را گسترش داده و آماده قلعه رفتن می شود ،سیاه شروع به حمله می کند و قلعه رفتن سفید را به عقب می اندازد تا خود نیز فرصت یافته و مهره هایش را بیرون بیاورد.به همین ترتیب تا آخر کار را پیش می بریم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل هوا تدریس و صفحات کتاب کار علوم علوی انجام شد. با توجه به تدریس فصل خاک در هفته گذشته دخترانم با سفال کار کردند و چیزهای مختلف ساختند.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه(چ)و روز سه شنبه تدریس نشانه(ژ)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا ارمغان هفته شماره 19را با دقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش. گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته دو املای ده خطی بنویس و در پایان املا از عدد 0تا59یکبار درست و یکبار معکوس بنویس متشکرم.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: مرور مراحل رشد گیاه را داشتیم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تم 18و با مفاهیم جمع شانه ای و جمع با شکل و محور و سودوکو انجام شد و بازی تقارن در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا در پایان املا از عدد 0تا 59با شمارش4تا4تا بنویس و بخوان متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز ده خط املا به صورت جمله ای بنویس و در پایان املا از عدد 0تا 59با شمارش چهار تا چهار تا بنویس مثال:0,4,8,12,...

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 26 تدریس شد و تمرینات این صفحه حل شد

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: با سلام وقت بخیر امروز در کلاس درباره مبحث حریم شخصی صحبت شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به جمع اعداد،شمارش سه تا سه تا و چهار تا چهارتا و سودوکو و تقارن انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در پایان املا از عدد 0تا 59با شمارش سه تا سه تا بنویس مثال:0,3,6,9,...

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (ه) انجام شد و متن روانخوانی آن خوانده و کلمات مهم هایلایت شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً متن صفحه 183کتاب کار فارسی علویت را با دقت و با سرعت بخوان و سپس درک مطلب صفحه 184را انجام بده و فردا به همراه داشته باش.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم اردستانی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه(ه)و تزیین زیباشون متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً امروز برای هر شکل نشانه (ه) 5کلمه بنویس و بخوان. و در پایان آن از عدد 0تا 59با شمارش سه تا سه تا بنویس متشکرم.مثال:0,3,6,9,12,...

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش کشیدن منظره و رنگامیزی

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس کار آفرینی داده شد تمرین حل شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 25 کتاب مراحل رشد گیاه تدریس شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: