فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سنجش علوم برگزار شد و کتاب کار علوم علوی رفع اشکال و ایرادات برطرف شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(پ)غیر آخر و (پ)آخر با داستان شهر نشانه ها و پارک تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و جایگاه نشانه (پ)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و سپس از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا امروز داخل پروانه یک املای جمله ای بنویس و در پایان املا و در صفحه بعد جدول دوستی را فقط با نشانه (پ)بکش و برای هر کدام یک کلمه بنویس،مثال:پ با آ میشه پا=پارک.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (پ)مرور و صفحات کتاب کار فارسی علوی انجام شد. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم بیدقی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه(پ)و تزیین زیباشون.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 75کتاب نگارشت را با صدای بلند بخوان و خوش خط و زیبا بنویس و سپس از روی متن زیر یکبار با صدای بلند بخوان متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت این جلسه درباره صبر کردن در هنگام خرید بود . ممکن است ما هرچیزی را که در فروشگاه میبینیم ،بخواهیم و اگر والدین جواب منفی به ما دادند و اجازه خرید ندادند ،گریه کنیم یا غر بزنیم .درصورتی که باید صبور باشیم و گریه و زاری نکنیم . نیازهارا طبقه بندی کنیم و چیزهایی که واجب هستند را بخریم . از جواب «نه» ناراحت نشویم چون پدر و مادر بهترین هارا برای ما میخواهند و قصد آزار مارا ندارند

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 9دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی گروهی ادراک دیداری *بازی گروهی سرعتی مهارت حرکتی ،جا به جای 1)ادراک دیداری 2)هماهنگی گروهی 3)سرعت عمل 5(تمیز شنیداری 6(حرکات صفحات بدن 7(خلاقیت

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن حل چند نمونه از نحوه مات کردن ،در مورد مرکز و اهمیت آن با عزیزانمان صحبت کردیم _4خانه وسط صفحه شطرنج قرار دارد بنامهای e4,e5,d4,d5 که به آنها مرکز می گوییم هر مهره ای در مرکز باشد قدرتش چند برابر می شود، چون به خانه های بیشتری تسلط دارد . ما چند مهره را در مرکز و گوشه صفحه شطرنج باهم مقایسه کردیم تا عزیزانمان خانه های مرکزی را بهتر بشناسند. در ابتدا ،نام خانه های صفحه شطرنج از محل برخورد حروف و اعداد تشکیل می شود، پس تمامی خانه ها در صفحه شطرنج نام مخصوص به خودرا دارند.‌نکته بعدی برای پیدا کردن مرکز باید بدانیم که فاصله مرکز از تمامی نقاط صفحه شطرنج به یک اندازه است ،یعنی از هر طرف سه خانه فاصله دارد. همچنین عزیزانمان امروز با نام آچمزی آشنا شدند. آچمز یک کلمه ترکی است به معنی قفل .مهره ای که بین شاه و مهره کیش دهنده قرار داشته باشد ،آن مهره آچمز است و حق حرکت ندارد. البته ما در جلسات بعدی بیشتر روی قوانین کار خواهیم کرد. حتما عزیزانمان در منزل شطرنج بازی کرده و خود را برای مرحله دوم مسابقات آماده نمایند. ممنونم

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 13 و با مفاهیم جدول نظام دار،جدول شگفت انگیز و اعداد انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفاً ارمغان هفته شماره 14را با دقت انجام بده و شنبه به همراه داشته باش متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: فصل زمین خانه ی سنگی ما تدریس شد و صفحات کتاب کار علوم علوی انجام و کامل شد. نقاشی چرخه آب کشیده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا کتاب کار علومت را که به منزل بردی مطالعه کن و روز شنبه آماده به کلاس بیا متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه(و)انجام شد و متن کتاب روانخوانی و کلمات مهم آن هایلایت شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه (پ)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا در تعطیلات پایان هفته دو املای 10خطی بنویس و روز شنبه به همراه داشته باش و از روی متن زیر دو بار بخوان متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به جمع نظام دار انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(و)تنها یا تک شکلی با داستان وزنه بردار و مربی ورزش تدریس شد و برای ایجاد انگیزه و تثبیت یادگیری عزیزانم ورزش گروهی انجام دادند سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب شد و کلمات مهم درس بخش و جایگاه نشانه(و)در آنها مشخص شد و از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دخترم لطفاً امروز 7خط املا بنویس و در پایان املا جدول دوستی را فقط با نشانه (و)بکش.متشکرم. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم گلنواز عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه(و) و تزیین زیباشون متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه(و)انجام شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 73,74کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس و با صدای بلند بخوان تا تیک اول را بگیری و از روی متن زیر یکبار بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن متشکرم.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: با سلام امروز مبحث آموزش گفت وگو درست در کلاس تدریس شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جدول نظام دار با داستان پادشاه و سرباز تدریس و در کلاس پرسش شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: روانخوانی تکرار و تمرین شد و متن روانخوانی در کتاب کار علوی خوانده و کلمات مهم آن هایلایت شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا از روی متن زیر یکبار به صورت سرعتی و تند خوانی بخوان متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان فردا تدریس نشانه(و)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب نگارش مربوط به نشانه (ک)انجام شد و مجدد داستان نشانه گفته و تدریس شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا حتما 5خط املا بنویس و با کلمات زیر در دفتر مشقت جمله بساز متشکرم. کندو,کبوتر،کشک،کبریت،کباب

املا اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: املای ارزشیابی کلاسی گفته و تصحیح شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران لطفا دفتر های املا امضا شود و در صورت غلط داشتن از روی غلط ها یک خط نوشته شود و فردا به کلاس تحویل داده شود متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن حشرات با خمیربازی

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: امتحان گرفته شد
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: