فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: کتاب کار ریاضی صفحه 29 تا 32 در کلاس حل و رفع اشکال شد. ریاضی فصل دوم (عددهای چهاررقمی) صفحه 26 و 27 تدریس شد. کتاب کار ریاضی دختران عزیز به منزل آمده، جهت ملاحظه شما عزیزان، لطفا دخترانی که در کتاب درسی یا کتاب کار نواقصی دارند تکمیل نمایند. ارمغان هفته چهارم در کلاس حل شد و به دانش آموزان تحویل داده شد.(دیگر نیازی به برگرداندن ارمغان به مدرسه نیست در منزل بماند و حتما ایرادات بچه ها ملاحظه شود.)
تکلیف: روز شنبه 4 سوال امتیازی جهت مرور فصل اول از دختران عزیز گرفته خواهد شد. ارمغان هفته پنجم را شنبه تکمیل شده با خود به همراه بیاورند. الگوی تاج که در قسمت کاربرگ بارگزاری شده ،با مقوای زرد درست کنیدو عدد 1000 (به عدد)را با مقوای بنفش درست کنید و روی تاج بچسبانید و به مدرسه بیاورید .

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: کتاب کار علوم جهت مطالعه درسنامه ی درس اول و دوم و چهارم به دانش آموزان تحویل داده شده.
تکلیف: کتاب کار علوم صفحه 25 تکمیل شود.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت فارسی بندهای درس اول را در کتاب مشخص نمودند. کلمات مخالف درس سوم نیز در دفتر واژه نامه تکمیل شد.
تکلیف: بندهای مربوط به درس دوم و سوم نیز توسط دختران عزیز در کتاب مشخص شود. دفتر واژه نامه خود را تکمیل نمایند. کتاب کار فارسی درس دوم صفحه 18 تا 21 انجام شود.(دانش آموزانی که غایب بوده درس اول را نیز تکمیل نمایند.)

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: املا از درس دوم و تنگ بلور گفته شد.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: روخوانی و روانخوانی سوره حمد و توحید پرسیده شد. اذکار قنوت، رکوع، قیام، سجده و استغفار در کلاس روخوانی شد.(حتما در منزل تکرار و تمرین شود)

هنر سوم

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش اموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان با خواندن قصه جشنواره نقاشی را شروع کردیم
تکلیف: لطفاً در منزل به داستان فکر کنید تا جلسه آینده در کلاس فعالیت را کامل تر کنیم

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: توجه اولیای محترم،لطفا توجه بفرمایید دخترهای گلم روز ورزش حتما کفش کتونی بپوشند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: ما امروز مفهوم طبقه بندی را یاد گرفتیم.و طبقه بندی را با مثال های گوناگون یاد گرفتیم.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: تمرین های مرور فصل صفحه 22 تا 24 کتاب درسی در کلاس حل شد.
تکلیف: تمرین صفحه 31،32،33 کتاب کار ریاضی در منزل انجام شود .کتاب کار ریاضی خود را فردا به همراه بیاورید. الگوی تاج که در قسمت کاربرگ بارگزاری شده ،با مقوای زرد درست کنیدو عدد 1000 (به عدد)را با مقوای بنفش درست کنید و روی تاج بچسبانید و شنبه به مدرسه بیاورید .

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز درسنامه ی کتاب کار علوم درس سوم و چهارم (به علت جابه جایی فصل ها در کتاب درسی)خوانده شد و برخی از سوالات توسط دانش آموزان پاسخ داده شد .آخر هفته کتاب کار علوم به دانش آموزان تحویل داده می شود ،اولیا آن ها را ملاحظه و امضا کنند و دانش آموزان درسنامه ی دروس تدریس شده را از کتاب مطالعه کرده تا پاسخ گوی خوبی برای سوالات و پرسش و پاسخ کلاسی باشند .

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت فارسی درس تنگ بلور و ضرب المثل روخوانی و روانخوانی و هم معنی ها پرسیده شد، درس سوم و کلمات هم معنی و املایی این درس گفته شد. درست و نادرست و درک مطلب و واژه آموزی نیز تدریس شد.
تکلیف: دختران عزیز فردا املا از درس دوم و تنگ بلور گفته خواهد شد.دفتر املا اگر در منزل هست به مدرسه بیاورند.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی درس چهارم داده شد و شما دانش آموزان عزیزم همراه با پخش موزیک لذت بخش ، درس چهارم کتاب خطاط شو را کامل کردید.
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً برای جلسه آینده کتاب خطاط شو را به همراه داشته باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر شما دانش آموزان گل امروز به صورت دایره و گروهی با آهنگی 3ضربی به صورت بادی پرکاشن با حلقه های چابکی با دانش آموزان تمرین و اجرا شد. هدف :سرعت عمل، جهت یابی، کار گروهی و تمرکز و دقت دانش آموزان بود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: امروز جمع و تفریق سه رقمی را همراه با چند بازی با مزه تمرین کردیم.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در این ساعت کتاب کار فارسی در اول محله ی ما در کلاس حل شد. کتاب کار علوم دختران حتما فردا همراهشان باشه.
تکلیف: از درس دوم ،تنگ بلور کلمات سه نقطه ،چهار نقطه و پنجم نقطه درس را در جدولی مرتب نوشته و با 5 تای آنها جمله سوالی بساز .

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام هفته تربیت بدنی مبارک افتتاحیه مسابقات المپیاد ورزشی در سالن حیدرنیا برگذار شد. لطفا در جهت انتخاب کفش ورزشی مناسب،فایل پیوست را مطالعه بفرمایید.
فعالیت: با سلام و عرض ادب ،اولیا محترم دانش آموزان جدیدالورود لطفاً فرم هایی که امروز به دانش آموزان داده شده را تکمیل فرموده به مدرسه تحویل نمائید. با توجه به اردوی فردا که جشن در سالن ورزشگاه برای دانش آموزان عزیز علوی می باشد حتماً دانش آموزان گلمان با یونیفرم ورزشی به مدرسه تشریف بیاورند و رضایت نامه های خود را حتماً به مدرسه تحویل دهند. باتشکر

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی صفحه 19 قسمت حدس بزن تدریس شد. کتاب کارهای دختران گل چک شد و سوالات مربوط به مکعب ها نیز در کلاس حل شد.(اولیای عزیز خواهشمندم با دانش آموزان همراهی داشته تا تمامی کتاب های مربوط به برنامه و تکالیف خود را به همراه داشته باشند.) نکته مهم در خصوص دانش آموزانی که در زمان حل کتاب های کار یا درسی غایب هستند، حتما می بایست مبحث حل شده در کتاب را حل نمایند تا معلم چک نماید. (بسیار بابت همراهی اولیا از ساخت مکعب ها سپاسگزارم.)
تکلیف: دختران عزیز صفحه 22 کتاب درسی (مرور فصل) تا صفحه 24 در منزل حل نمایند. خواهشمندم دختران عزیز در ابتدا خود حل نموده و مادران عزیز نظارت داشته و راهنمایی کنند، تا مبحث برای دانش آموزان مرور شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم با همکاری هم فعالیت های مربوط به اندازه گیری جرم را انجام داده و درس سوم کامل تدریس شد.
تکلیف: صفحه 32 کتاب درسی علوم در منزل انجام شود. دختران عزیز فردا به جهت برگزاری افتتاحیه هاوس سیستم، لباس ورزشی پوشیده و فقط کتاب درسی فارسی، دفتر واژه نامه، کتاب کار فارسی و دفتر املا به همراه داشته باشند. فردا املا از درس دوم (زنگ ورزش) گفته خواهد شد به دختران عزیز املا گفته شود جهت آماده بودن.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت هدیه های آسمانی درس سوم تدریس شد.
تکلیف: دختران عزیزی که غایب بوده و سوالات و فعالیت های کتاب هدیه را انجام ندادند لطفا تکمیل نمایند و تا روز سه شنبه جهت مشاهده بنده در قفسه خود قرار دهند.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس چهارم داده شد. بچه ها با خریدهای مشترکی که میتونن با دوستان و خانواده داشته باشند، آشنا شدند.
تکلیف: https://aparat.com/v/qxIP1

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: تفاوت در نوع ذخیره کردن بین PPSX و PPTX
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش حرکت رخ . حرکت رخ چه زیباست بالا ،پایین ،چپ و راست فقط میره مستقیم به هر جا که دلش خواست اما یادمون باشه جلوش مهره نباشه
تکلیف: شعر رخ حفظ شود صفحه یک و دو کتاب شطرنج کاملا حل شود

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز امروز در ساعت ریاضی مکعب نربع و مستطیل تدریس شد. قسمت های مرتبط با هم ،صفحه 13، صفحه 14،خلاق باش صفحه 15،کاردستی بساز صفحه 17،بشمار و بساز صفحه 18 تدریس شد.
تکلیف: با توجه به توضیح مکعب مربع، یک مکعب مربع درست کرده و هر قسمت آن را شماره گذاری کنید. کتاب کار ریاضی سوالات مربوط به قسمت مکعب از کتاب کار علوی (تمرین 1 و 2 صفحه 20_تمرین 5و 6 صفحه 21 _ تمرین 8 صفحه 22_تمرین 4و 5 صفحه ی 27) را در منزل انجام دهید .

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت علوم درس اول و دوم از تعدادی از دانش آموزان پرسیده شد، درس سوم فعالیت صفحه 25 و 27 در کلاس انجام شد. (سپاس از تمامی اولیا عزیز بابت ساخت ترازو)

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: روخوانی درس تنگ بلور و ضرب المثل در کلاس انجام شد و کلمات هم معنی و مخالف و کلمات املایی این دو بخش مشخص شد. در ساعت فارسی بیدپای شماره (1) داستان گربه پیر زال پخش شد و سوالات مربوط به داستان از دختران نازنین پرسیده شد.(فایل متن داستان و سوالاتش جهت ملاحظه ارسال گردید).
تکلیف: روخوانی و روانخوانی و هم معنی و مخالف تنگ بلور و ضرب المثل جلسه آینده پرسیده می شود. یک ضرب المثل زیبا به سلیقه شخصی در دفتر فارسی بنویسید و در مورد معنی و مفهوم آن یک بند بنویسید ،سپس یک نقاشی مرتبط با آن بکشید .

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: کاربرگه شماره 3 دختران مشاهده شد. مروری بر درس اول و دوم و سوم داشته و نمره امتیازی به دانش آموزان داده شد.
تکلیف: جلسه آینده فصل اول (دروس اول تا سوم) پرسیده می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: سلام در این جلسه کلمات جادویی و مراحل عذر خواهی کردن آموزش داده شده ( کجا اشتباه کردم ،الان چه احساسی داره ،الان بهش چی بگم ،دفعه بعد چیکار کنم) عکس ارسال شده در پیوست دانش آموزان در حال انجام مراحل عذرخواهی با یکدیگر هستند
تکلیف: دانش آموزان باید از کلمات جادویی( لطفا ،سپاسگزارم ،متاسفم ، خواهش میکنم ...) استفاده کنند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: