فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در ساعت ریاضی جهت رفع اشکال در مبخث الگویابی سوالاتی را در کلاس حل نمودند. سپس مبحث شمارش چندتا چندتا صفحه 10 و 11 کتاب درسی با انجام بازی تدریس شد.
تکلیف: تمرین صفحه 12 کتاب درسی در منزل حل شود. کتاب کار ریاضی صفحه 11 و 12 و 13 نیز حل شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز صفحه اول کتاب کار فارسی خود را تکمیل نمودند، سپس به سوالات فصل اول درس علوم کتاب کار علوی صفحات 10 و 11 پاسخ دادند و جواب ها مورد بررسی قرار گرفت.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران عزیز در ساعت فارسی روخوانی و روانخوانی درس اول محله ی ما در کلاس انجام دادند. دفتر واژه نامه دانش آموزان ملاحظه شد. و بخش واژه آموزی و نگاه کن و بگو صفحات 16 و 17 کتاب فارسی تدریس شد.
تکلیف: درس محله ی ما را یکبار با دقت برای اعضای خانواده روخوانی کن سپس در دفتر مشق جدولی کشیده و از درس محله ی ما کلماتی که دارای حروف (ح_ت_ط_ظ_ث) هستند را در جدول مرتب بنویس. دختران گل لطفا ارمغان هفته شماره 2 را تکمیل شده همراه با نام و نام خانوادگی شنبه به همراه بیاورید.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین در ساعت قرآن درس اول کتاب بخش اذان و اقامه توضیح داده شد.
فعالیت: سلام خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیز، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب کارها به مدرسه آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان قرار داده و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل فرستاده شود . ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای بر اساس تجربیات دانش آموزان اجرا می شود و یا طبق تکالیف مورد نظر به صورت برگه ای تحویل مربی خواهد شد.با تشکر معاون آموزشی کیهان

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس ریاضی و هوش صفحات 8 و 9 کتاب ریاضی و هوش را پاسخ داده و در کلاس رفع اشکال نیز صورت گرفت.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در منزل صفحات 8 و 9 و 10 کتاب کار ریاضی علوی را حل نمایند. دختران عزیز ارمغان هفته شماره 2 این هفته حل شود و حتما روز شنبه با درج اسم خود تحویل دهند. حتما دختران گلمان برای روز چهارشنبه چینه و چوب خط به همراه بیاورند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس فارسی واژه های هم معنی و مخالف درس اول (محله ی ما) را پیدا کرده و در دفتر واژه نامه وارد کردند.
تکلیف: ادامه رونویسی درس اول محله ی ما تا انتهای درس تکمیل شود. در صورتی که معنی کلمات هم معنی و کلمات مخالف درس اول محله ی ما در کلاس تکمیل نکردن در منزل تکمیل نمایند. صفحه 8 از کتاب نگارش را در کتاب نگارش انجام دهید . توضیحات: کلمات هم معنی در هر درس با مداد مشکی و کلماتی که املایی هستند با مداد قرمز زیر آن خط کشیده می شود سپس دانش آموزان می بایست خود کلمات هم معنی را از کتاب وارد در دفتر واژه نامه نمایند و معنی آن ها را از انتهای کتاب قسمت واژه نامه پیدا کرده و در دفتر واژه نامه وارد نمایند. این فرایند برای دانش آموزان توضیح داده شده ولی برای آموزش و فهم بهتر در درس اول کلمات هم معنی و مخالف در اختیارشان قرار داده شد. لطفا یک دفتر 40 یا 60 برگ بصورت مجزا برای دفترواژه نامه قرار داده شود.

ورزش سوم

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام امروز دخترای گلمان : دویدن-تمرین اصلاحی پریدن-تمرین مقدماتی دو امداد-آموزش حمل کوله مدرسه و بازی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: از سرفصل خودآگاهی درس شناخت احساسات تدریس گردید .تکلیف صفحه 9 در منزل انجام شود.
فعالیت: سلام وقت والدین گرامی بخیر، با توجه به تعداد کتاب کارهای علوی لطفاً تمامی کتاب های کارها را به دبستان آورده شود تا آموزگار در قفسه های فردی دانش آموزان گذاشته و بر اساس تدریس و مطالعه دانش آموزان به منزل می فرستد ضمناً درس اتیکت اسکول به صورت پروژه ای در کلاس بر اساس تجربیات کسب کرده دانش آموزان در کلاس گفتگو یا نوشته هایی که در برگه نوشته اند بررسی خواهدو مشارکت انجام خواهد شد.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس ریاضی صفحه 9 کتاب درسی را خواندند. کتاب کار علوی ریاضی نیز فردا به همراه خود به مدرسه بیاورند.
تکلیف: کاربرگ ریاضی بصورت پی دی اف ارسال می شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان نازنین در درس علوم ادامه درس اول علوم را تا انتها خواندند و جدول های مربوطه را کامل کردند ،فردا همراه برنامه ی درسی ،کتاب کار علوی درس علوم آورده شود.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز در درس هدیه های آسمانی درس اول را تا قسمت دوست دارم صفحه 11 خواندند و انجام دادند .

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: سلام سال تحصیلی جدید رو تبریک میگم. امروز معارفه و آشنایی با کتاب و مرور درس سال گذشته رو داشتیم. درس اول داده شد و بچه ها با پول های خارجی آشنا شدند
تکلیف: فعالیت در منزل صفحه 14 حل شود قصه صوتی با این لینک گوش داده شود https://aparat.com/v/7WPVD

رایانه

مدرس: شیخی، مرضیه
فعالیت: آموزش نرم افزار پاورپوینت.بستن وذخیره کردن.تایپ کردن.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: با سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با آرزوی موفقیت دلبندان عزیز مدرسه علوی با سلام و تبریک به مناسبت آغاز سال ت آشنایی با دانش آموزان و آشنایی با رشته شطرنج و آموزش صفحه شطرنج و خطوط آن
تکلیف: نقاشی یکی از مهره های مورد علاقه
فعالیت: با سلام خدمت اولیای عزیز، با توجه به اهمیت پرتال و ثبت گزارش ها و تکالیف روزانه آموزشی معلمین پایه ، زبان و فوق برنامه خواهشمندیم به طور مرتب پرتال را چک و بررسی بفرمائید همچنین دانش آموزان را با این روند آشنا و عادت دهید تا بتوانند تکالیف و گزارش های روزانه کلاسی خود را از این طریق پیگیری کنند. یکی از اهداف مهم ما در پرتال علوی اطلاع رسانی روزانه گزارش های آموزشی معلمین به والدین گرامی و دانش آموزان است و قطعاً صرفه جویی در وقت کلاسی می باشد. خواهشمندیم در این امر مهم همراه دبستان علوی باشید. با تشکر کیهان معاون آموزشی
توضیح: **یاد آوری** به اطلاع والدین عزیز اول تا سوم می رساند با توجه به کلاس فوق برنامه شطرنج، یک دست شطرنج ساده (در صورت امکان شطرنج مسابقات) که دارای کیف یا جعبه ای باشد که دانش آموزان مهره ها را گم نکنند برای آن ها تهیه بفرمائید و حدالمقدور مگنتی نباشد. برای جلسات شطرنج آموزشی همراه خود داشته باشند (حتماً برچسب نام داشته باشد)

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت ریاضی درس اول الگوها بخش حل مسئله (صفحه 8) تدریس شد.
تکلیف: صفحه اول کتاب کار علوی حل شود.

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: چیزی که سرنوشت انسان ها را می سازد، استعدادهایش نیست، هدف هایش است. با سلام خدمت اولیا گرامی، دختران عزیزمان امروز در ساعت علوم فصل اول (درس اول صفحه 10 تا 7) تدریس شد.
تکلیف: دانش آموزانی که کتاب به همراه خود نیاورده بودند جدول صفحه 8 و سوالات نمودار صفحه 10 تکمیل نمایند.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: کلمات مخالف ستایش در دفتر واژه نامه مشخص شد، درس اول محله ی ما تدریس شد.
تکلیف: رونویسی از صفحه 12 درس اول محله ی ما در دفتر فارسی انجام شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: درس اول مطالعات اجتماعی تدریس شد.
تکلیف: جست و جو کنید صفحه 3 کتاب مطالعات اجتماعی در منزل تکمیل شود و برای هفته آینده یک عکس از دوران کودکی خود به همراه بیاورید.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و وقت بخیر خدمت اولیا گرامی. مواردی که در این جلسه آموزش داده شد: آموزش حریم شخصی و آموزش مکانهای که حریم شخصی در آن باید رعایت شود
تکلیف: دانش آموزان باید در مورد حریم شخصی برای خانواده و اطرافیان خود توضیح دهند و نظرات آنها را در این مورد بپرسند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: