فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 2

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی کار در کلاس و تمرین صفحه 53 و 54 کتاب درسی ریاضی را حل نمودند. پاورقی های( پایین صفحه ها) صفحه 49، 50، 51، 53، 54، 55، 56 و 57 کتاب درسی ریاضی مبحث شعاع، قطر، زاویه راست یا قائمه و استفاده از پرگار در کلاس تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین پاورقی(پایین صفحه ی) انجام بده های صفحه 50 و 53 را دایره خواسته شده را رسم کرده و تصویر آن را برای من ارسال کنید. کاربرگ ارسالی را در دفتر مشق ریاضی خود وارد نموده و به سوالات خواسته شده پاسخ بده. دختر نازنین حتما تا پایان امشب تکالیفت را در پرتال ارسال کن.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
تکلیف: دختران نازنین 5 جمله با زمان حال و 5 جمله با زمان گذشته در دفترمشق فارسی خود نوشته فقط دقت کنید حتما مقابل هر جمله زمان جمله ی خود را داخل پرانتز مشخص نمایید. کلمات هم خانواده درس ششم را پیدا کنید سپس از کتاب کار فارسی جهت ایده برای کلمات هم خانواده استفاده کنید و در دفترواژه نامه خود وارد نمایید. شعر حفظی مثل باران در قسمت صدا در پرتال بارگزاری شده گوش کرده و این شعر را تا هفته آینده دوشنبه 20 آذر ماه حفظ کنید. تکالیف خود را تا انتهای شب در پرتال قرار دهید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین فردا هم کتاب مطالعات هم هدیه های آسمانی را در کنار خود داشته باشید تا در زمانی مناسب تدریس شود.

زیبانویسی

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس زیبا نویسی متن مورد نظر با رعایت قوانین آن نوشته شد
تکلیف: دانش آموز خوبم لطفاً از روی متن ارسال شده سه بار بنویسید

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز به صورت آنلاین کلاس برگزار گردید. و با 2 آهنگ برای تحرک و هیجان دانش آموزان با هدف شناسایی سمت چپ و راست و جلو و عقب و توجه و تمرکز به گوش دادن آهنگ و انجام حرکاتی که شعر آهنگ می گوید با شمارش 4 تایی تمرین و بازی شد. سپس برای دست ورزی و دقت گوش دادن و تمرکز دانش آموزان باکاغذ یک ماهی درست کردیم و با آهنگ حرکات ماهی را آهسته با بدنمان تقلید کردیم.

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی مبحث تساوی کسرها صفحه 52 کتاب درسی با انجام دست ورزی تقسیم بندی کیک، سیب و کلوچه ای که به همراه داشتند تدریس شد. و سوالات صفحه 52 کتاب درسی نیز در کلاس حل شد.
تکلیف: دختران نازنین کاردرکلاس صفحه 53 و تمرین صفحه 54 کتاب درسی ریاضی مبحث تساوی کسرها را در منزل تکمیل نمایید.(قسمت های انجام بده و کامل کن تدریس نشده انجام نشود.) حتما تصاویر تکالیف خود و تصویر مستطیلی که در کلاس به قسمت های مساوی تقسیم شد و کسرهای مساوی برای آن نوشته شد را نیز تا پایان امشب در پرتال ارسال نمایید. دختران عزیز به مدرسه مراجعه کنید و کتاب هایتان را تحویل بگیرید .

علوم سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت علوم فصل هفتم ( نور و مشاهده ی اجسام) با انجام یک بازی تا صفحه 62 در کلاس تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
تکلیف: از درس فداکاران ،کلماتی که دارای 3-4-5-6 نقطه هستند ،در جدولی مرتب بنویس ،با 10 تای آنها یک متن زیبا بنویس . عکس تکالیفت را تا آخر امشب ارسال کن . فردا واژه های درس فداکاران (هم معنی ،مخالف) پرسیده می شود.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث همدلی (کمک کردن به دیگران)تدریس گردید
تکلیف: تکالیف صفحه25 انجام شود

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران نازنین در ساعت ریاضی مبحث کسر روی محور، کسر مانده و بعد، مجدد توضیح داده شد و رفع اشکال شد. دختران عزیز برای فردا در صورت آنلاین یا حضوری بودن ،یک عدد کیک تی تاب یا کلوچه یا سیب که بتوان آن را به قسمت های مساوی تقسیم کرد ،به همراه بشقاب و چاقوی یکبار مصرف همراه داشته باشید . دختران عزیز در صورت طولانی شدن تعطیلات فردا جهت دریافت کتاب کارها و درسی به مدرسه مراجعه نمایید.
تکلیف: دختران نازنین کاربرگ قرارداده شده را در دفترمشق ریاضی وارد نموده و به سوالات پاسخ دهید. دختران عزیز فقط تا پایان شب فرصت دارید تکالیف خود را در پرتال قرار دهید. دانش آموزانی که تکالیف دیروز خود را بارگزاری نکردند امروز در پرتال قرار دهند.

نگارش سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین کتاب نگارش درس ششم (فداکاران) صفحه 37 و 38 در منزل تکمیل شود. تکالیف خود را تا پایان امشب در پرتال قرار دهید.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس های قبلی(کارت بانکی، دستگاه کارت خوان و خودپرداز، نیاز و خواسته، پول های خارجی) دوره شد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: مرور ریبون design _ کپی و کات کردن انجام شد همچنین با شیوه ی قرار دادن عکس در اسلاید آشنا شدیم.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی و دختران عزیز علوی - امیدواریم با دعای خیر شما عزیزان خوش قلب و مهربان، خداوند منان رحمت بارانش را بر آسمان تهران ببارد و کمتر شاهد برگزاری کلاس های آنلاین باشیم. مراقب سلامتیتان باشید با تشکر واحد آموزش

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت ریاضی تمرین صفحه 51 کتاب درسی را حل نمودند.
تکلیف: دختران نازنین سوالات کاربرگ قرار داده شده را در دفتر مشق ریاضی وارد نموده و پاسخ دهید. حتما تکالیف خود را تا اخر شب امروز در پرتال قرار دهید.

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: دختران نازنین امروز در ساعت فارسی درس ششم (فداکاران) را روخوانی و روخوانی کرده و کلمات هم معنی درس ششم نیز از دختران پرسیده شد. کلمات مخالف درس ششم در دفتر واژه نامه نوشته شد. بخش واژه آموزی و نگاه کن و بگو و بیاموز و بگو درس ششم نیز تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنین با 5 کلمه ای که پسوند (کِش) به آن ها اضافه شده است جمله بساز. برای تصویر نگاه کن و بگو درس ششم صفحه 54 یک داستان زیبا در دفتر فارسی خود بنویس.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: در ساعت مطالعات اجتماعی به دلیل نداشتن کتاب برخی از دانش آموزان ادامه حل سوالات ریاضی صورت گرفت و فیلمی در خصوص درس هشتم مطالعات اجتماعی برای دانش آموزان پخش شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و احترام. در این جلسه دوره اتیکت فضاهای عمومی انجام شد .

ریاضی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران نازنین در ساعت ریاضی کتاب کار ریاضی صفحات 67،68 و 69 در کلاس حل شد. صفحه 49 و 50 کتاب درسی ریاضی تدریس شد.(انجام بده ها تدریس نشده) ارمغان هفته شماره 9 در کلاس حل شد و به دختران تحویل داده شد. مسابقه آقا و خانم ریاضی در کلاس اجرا شد.
تکلیف: دختران نازنین ارمغان هفتگی شماره 10 تکمیل شده و شنبه به همراه بیاورید. تمرین صفحه 51 کتاب درسی ریاضی در منزل انجام شود.(کامل کن انجام نشود.)

فارسی سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت فارسی درس ششم (فداکاران) روخوانی شد و بندهای این درس مشخص شد. درست و نادرست و درک مطلب درس ششم نیز در کلاس پاسخ داده شد.
تکلیف: دختران عزیز می بایست با توجه به برنامه درسی هر روز خود نسبت به مطالعه دروس پرداخته و منتظر پرسش معلم باشد.(این موضوع در کلاس گفته شد.) پس درس ششم کلمات هم معنی جلسه آینده پرسیده می شود. به دلیل اهمیت لغات املایی درس ششم لطفا حتما هر شب از این درس املا گفته شود. دختران نازنین کلمات مخالف درس ششم را پیدا کرده و در دفتر واژه نامه خود بنویسید.

نگارش سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: کتاب نگارش دختران عزیز به منزل آمده لطفا اولیا محترم ملاحظه نموده و امضا نمایید و حتما دانش آموزان شنبه به همراه خود بیاورند.

املا سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز دختران نازنین املای تمرکزی با بازی پرتاب توپ و خواندن کلمات روی توپ برای دوستانشان گفته شد.

قرآن سوم

مدرس: اصغری، مهلا
فعالیت: امروز در ساعت قرآن فصل دوم از صفحه 23 تا 27 در کلاس خوانده شد.
تکلیف: تمرین روخوانی و روانخوانی فصل دوم تا صفحه 27 حتما در منزل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: