فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور پرویز کردوانی

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه63 شمارش انجام شد.
تکلیف: اولیای محترم لطفا توجه فرمایید که کتاب های دانش اموزان طبق موارد گفته شده همراه دانش اموز باشد تا از مبحث درسی اون روز بی بهره نمانند. ««««فردا کتاب نگارش،کتاب کار فارسی،دفتر املاعلوی و جعبه ترکیب همراه دانش اموزان باشد.»»»لطفا جعبه ترکیب دانش تموزان تمام نشانه های تدریس شده را داشته باشد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: نشانه ن با شعر و داستان تدریس شد . درس نان کتاب فارسی اموزش داده شد . ایجاد انگیزه نشانه ن را داشتیم . مراحل تهیه نان و شعر زردالو تدریس شد . ببین و بگو با مشارکت دانش اموزان گفته شد . ساخت کلمه و جمله سازی و ترکیبات و جدول دوستی کار شد . سپس کتاب کار فارسی علوی صفحه 77 و 78 حل شد .از اولیای عزیز بابت پک ایجاد انگیزه سپاسگزارم.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 79 انجام شود سپس فقط روان خوانی صفحه75 کتاب کار فارسی تمرین شود و دانش اموزان مسلط سر کلاس حاضر شوند. املا یک صفحه تا پایان نشانه ن نوشته شود.(کلمات و جملات جدید حتما تمرین شود. پایین املا با کلمات (درس ' مار ' رود )جمله ساخته شود

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه52 و قسمتی از صفحه 53 انجام شد.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا املا تا نشانه ر خواهیم داشت لطفا دفتر املا علوی همراه دانش اموز باشد . و دفتر املا علوی نقاشی ایجاد انگیزه داشته باشد .

بازی استراتژیک

مدرس: سادات، هلیا
فعالیت: هماهنگی چشم و دست تقویت تمرکز به کارگیری خلاقیت

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: مسابقه اقای ریاضی انجام شد.کتاب ریاضی صفحه 61 و62 با مفهوم کم کردن،شمارش تدریس شد.کتاب کار ریاضی صفحه 66 و67 انجام شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی صفحه 68 انجام شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: پسران گلم به اردو رفتند و بسیار خوش گذشت.روان خوانی کتاب کار فارسی از تمامی دانش اموزان پرسیده شد.پسران گلم ممنونم که تلاش کردید و تمرین کرده بودید.پسرانی که در خواندن متن مشکل داشتند،مجددا فردا پرسش انجام می شود.حتما تمرین انجام شود. فردا تدریس نشانه جدید خواهیم داشت .
تکلیف: 1.ساخت کلمه و جمله بهم ریخته تمرین و تکرار شد 2.املا تا نشانه ر نوشته شود. 3. کتاب فارسی صفحه 76 انجام شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا کتاب نگارش،کتاب کار فارسی و کتاب ریاضی همراه دانش اموزان باشد. دفتر تلاش هرروز داخل کیف دانش اموزان باشد.

هنر اول

مدرس: ایروانی، سارا
فعالیت: این جلسه دانش آموزان حیوانات دریایی را به انتخاب خود کشیدند و رنگ آمیزی کردند.

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز درس ریاضی تم 9 با موضوع کلاس درس تدریس شد پسرهای گلم با عدد 5 آشنا شدند و صفحه 57 و 58 و 59 و 60 (قرینه،الگویابی،شمارش)از کتاب ریاضی انجام شد.کتاب کار ریاضی صفحات64 و65 انجام شد.0
تکلیف: فردا فقط کتاب کار ریاضی علوی و کتاب ریاضی همراه دانش اموزان باشد . فردابه اردو می رویم تمام دانش آموزان یک کیف کوچک که داخل آن قمقمه آب ، کمی خوراکی و دستمال باشد برای اردو همراه داشته باشند

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: ایجاد انگیره کلمه مادر را در دفتر املا داشتیم .ترکیبات و کلمات جدید تکرار و تمرین شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 74 انجام شود.صفحه75 کتاب کار فارسی روان خوانی شود.فردا روان خوانی این صفحه در کلاس از تمامی دانش اموزان پرسیده میشود. لطفا پسران گلم مسلط سر کلاس حاضر شوند. املا یک صفحه نوشته شود( از کلمات و جملاتی گفته شود که بیشتر نشانه ر داشته باشند.)

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: کتاب نگارش صفحه51 انجام شد

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: املا از درس اول تا نشانه ت گرفته شد. پسران گلم بسیار عالی املا نوشتند.ایجاد انگیزه کلمه ««مادر»» در دفتر املای دانش اموزان انجام شده است.مادران عزیز سایه پرمهرتون تا ابد مستدام.

سواد مالی

مدرس: منصوری‌آریا، درسا
فعالیت: درس هفتم (خدمات بانک ها ) تدریس شد. انیمیشن باب اسفنجی گذاشته شد. کتاب بچه ها چک شد.
تکلیف: خواهشمند است تکالیف درس هفتم صفحه 60 را انجام دهند. کتاب داستانی که در گروه گذاشته میشود را گوش بدهند معرفی کتاب داستان : چطوری پول اسکیت را جور کنم؟ ممنون میشم در صورت از هم باز شدن کتاب ها ، کتاب را منگنه یا سیمی کنید.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور چند حالت از مات و ارزیابی خانه های اطراف شاه ، آموزش مرکز و اهمیت آنرا داشتیم. چهار خانه در وسط صفحه شطرنج وجود دارد بنام های e4,e5,d4,d5 که به آن مرکز می گوییم.برای مشخص کردن مرکز کافیست بدانیم که فاصله مرکز از تمامی خانه های صفحه شطرنج به یک اندازه است ،یعنی از هر طرف سه خانه فاصله دارد. حالا هر مهره ای در مرکز قرار بگیرد قدرتش چند برابر می شود ،این بخاطر تسلط بیشتر مهره در مرکز است ،یعنی مهره در مرکز خانه های بیشتری را تحت کنترل می گیرد.پس قدرتش افزایش می یابد.ما اکثر مهره ها را در مرکز گذاشته و بررسی کردیم. مثلا فیل در مرکز 13 خانه را کنترل کرده،اما همین مهره در گوشه فقط 7 خانه را کنترل می کند. رخ در مرکز 14 خانه را تحت کنترل دارد. اسب در مرکز 8 خانه را کنترل کرده ولی اسب در گوشه فقط 2 خانه را کنترل می کند.شما نیز درمنزل روی مرکز تمرین نمایید. خطی فرضی بین عرض چهارم و پنجم وجود دارد بنام مرز ،مرز حد فاصل میان مهره های سیاه و سفید است ،حالا در بازی ما از این مرز استفاده خواهیم کرد. ممنون از توجه شما

مهارت اجتماعی

مدرس: احمدی زاده، فرزانه
تکلیف: باسلام و وقت بخیر لطفا برای فردا دانش آموزان عزیز (چنگال ،کارد یکبار مصرف، خمیربازی) همراه داشته باشند

ریاضی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروزصفحه اغازین تم 9 تدریس شد. کتاب های نگارش،کارفارسی،ریاضی،کتاب کار ریاضی به منزل فرستاده شد به دلیل وضع هوا از این به بعد کتاب هایی که برای روز آینده نیاز داریم در پرتال اعلام می شود. دانش آموزان همون کتاب هارا به همراه داشته باشند. کتاب های فوق برنامه طبق برنامه هفتگی همراه باشد.
تکلیف: فردا کتاب ریاضی،کتاب نگارش،کتاب نگارش و دفتر املای علوی همراه دانش اموزان باشد.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در درس فارسی با درس مادر و نشانه ( ر) همراه با ایجاد انگیزه ،شعر و قصه آشنا شدیم.درس مادر کل خوانی شد. کتاب کار فارسی صفحات 71 و72 در کلاس انجام شد.از اولیای عزیز بابت تهیه پک ایجاد انگیزه ممنونم.
تکلیف: کتاب کار فارسی صفحه 73 انجام شود. یک صفحه املا نوشته شود. کلمات جدید و جملات جدید با نشانه ر حتما گفته شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: آموزش نگارش ( ر) انجام شد و 2 صفحه از کتاب نگارش با هدف صحیح نوشتن نشانه ( ر) ،رعایت فاصله چشمی بین کلمات . جدول ترکیب نشانه ( ر) تکرار و تمرین شد. (ر) با ( ا)= را ( ر) با (و)=رو (ر) با (اَ) =رَ ***اولیای محترم لطفا نوشتن نشانه «ر »در منزل تمرین شود تا مثل نشانه «د »نوشته نشود.اگر نشانه ر دست نشانه را بگیرد زیر خط نوشته می شود و اگر تنها باشد و‌دست نشانه را نگیرد بالای خط زمینه نوشته می شود.***لطفا توجه دانش اموزان را هنگام نوشتن به این موضوع جلب کنید.

املا اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: فردا املا تاپایان نشانه ت گفته می شود.دفتر املای علوی همراه دانش اموزان باشد.در صورت تمایل جهت ایجاد انگیزه نقاشی در دفتر املای دانش اموزان کشیده شود.

فارسی اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: امروز در کلاس مجازی صفحات کتاب کار فارسی ( 69،70) انجام شد. لطفا عزیزانی که غائب بودند در منزل صفحات را انجام دهند و تکرار و تمرین کنند.روز شنبه تدریس نشانه جدید را خواهیم داشت.
تکلیف: 1.در دفتر تلاش خود با کلمات نامرتب زیر جمله بساز. ____اَسب _آمَد_او_با. ____دود_بود_بَد _بو. ____اَست_با اَدَب_اَسَد. ____دوست_او_اَسما_با_اَست. 2. املای دیداری: با کارت های ترکیب خود ترکیباتی که یاد گرفته ای را بساز و بنویس . مرحله ی دوم کلمات زیر را بساز ببین و از روی آن بنویس . (ماست،بامداد،اَسب،با اَدَب،سَبَد،اَست،بادام، باد،داماد،مو،دود،سوت،دَست،تَماس،تَمام، دَما،دام،بامداد،بَست،) 3.از عدد 1تا 4 یک خط بنویس. 4. یک صفحه املا نوشته شود.

نگارش اول

مدرس: زارعی، سمیرا
فعالیت: . امروز در کلاس مجازی کتاب نگارش صفحه ی 47و 48 انجام شد..

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: سلام و عرض ادب آموزش اصول اولیه بهداشت فردی و رعایت آن. جلب توجه عزیزانم به وجود میکروب (چیزی که نمی بینیم) در روی دست و وسایل نشسته. صفحه 20 و 21 کتاب مهارت ها تدریس و تکالیف مربوط به آن حل شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: