فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ارزیابی Science 1 انجام شد. علاوه بر آن، نوشتنِ صحیحِ حرف Ll بر روی سه خط و تعدادی مثال که صدایِ حرفِ Ll در آن ها تکرار می شود؛ به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویس لغاتِ صفحه 68 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: لطفا دیکته و روخوانی لغاتِ دفتر ALV phonics (از حرف Ss تا حرف Oo)، برای روز چهارشنبه مورخ ششم دی ماه و همچنین کتاب Math1 (از صفحه 7 تا انتهای صفحه 21) برای روز سه شنبه مورخ پنجم دی ماه، به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، ضمن آموزش تلفظ و spell کردنِ کلمه ی his، داستان، action و صدایِ حرف Ll به دانش‌آموزان تدریس شد.
تکلیف: لطفا کتاب Science 1 (از صفحه 7 تا انتهای صفحه 20)، برای روز دوشنبه مورخ چهارم دی ماه و همچنین کتاب Math 1 (از صفحه 7 تا انتهای صفحه 21)، برای روز سه شنبه مورخ پنجم دی ماه، به طور کامل مطالعه و تمرین شود.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز، صفحات 20 و 21 کتاب ریاضی به زبان انگلیسی، مبحث تشخیص بزرگتر یا کوچکتر بودن اعداد از 10 و هم چنین شمارش اعداد از 10 تا 100 به صورت ده تایی، به دانش‌آموزان تدریس شد. لطفا کتاب science 1 (از صفحه 7 تا انتهای صفحه 20)، برای روز دوشنبه مورخ چهارم دی ماه، به طور کامل مطالعه و تمرین شود.
تکلیف: برای جلسه آینده، تمرین صفحه 19 کتاب ریاضی 1، با دقت در منزل انجام شود. برای انجام این تمرین، ابتدا باید تعداد اشکال را بدون شمردن حدس زد و عدد آن را در قسمت guess نوشت و سپس باید با دقت اشکال را شمرد و عدد آن را، در قسمت count نوشت.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، روخوانی و blending لغاتِ صفحه 65 کتاب ALV phonics و هم چنین شیوه ی صحیحِ نوشتن حرف Oo، به دانش‌آموزان تدریس شد. (ویسِ لغاتِ صفحه 65، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، املا و روخوانی لغاتِ on_ top_cost_dog_mop_hot در منزل به خوبی تمرین و تکرار شود.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز، action، صدا و تعدادی مثال که صدایِ حرف Oo در آن ها تکرار می شوند؛ تدریس شد. شعر صدای جدید، با زبان آموزان همخوانی شد. (ویسِ تلفظِ کلماتِ صفحه 64 کتاب ALV Phonics، در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده، کلماتِ صفحه 64 کتاب ALV Phonics خوانده و ویسِ آن، در پرتال بارگذاری شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: