فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: Basic 23

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز حرف Nn به همراه صدا، action و نحوه ی نوشتنِ آن تدریس شد. و تدریس لغاتی که صدای Nn در آن ها تکرار می شود، انجام شد. (ویس لغات صفحات 28 و 29 کتاب Phonics در پرتال بارگذاری شده است.)
تکلیف: برای جلسه آینده 6 خط اول کاربرگ حرف Nn در منزل انجام داده و سپس کاربرگ را به دفتر زبان بچسبانید. لطفا به کمک ویس بارگذاری شده در پرتال، شیوه صحیح تلفظ کلمات صفحات 28 و 29 کتاب در منزل تکرار و مرور گردد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز مفهوم غذاهای سالم (healthy food) و غذاهای ناسالم (unhealthy food) صفحه 12 کتاب علوم 1 تدریس شد.
تکلیف: برای جلسه آینده به وسیله یک نقاشی روی کاغذ A4 مثالی از دو غذای سالم و دو غذای ناسالم را نشان دهید. (در کلاس سالم یا ناسالم بودنِ نقاشی ها با زبان آموزان عزیز تمرین خواهد شد.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز مفاهیم بلند (long) و کوتاه (short) صفحات 10 و 11 ریاضی 1 به دانش‌آموزان آموزش داده شد. علاوه بر آن از دانش‌آموزان خواسته شد تا به کمک یک نقاشی در دفتر زبان خود مفاهیم بلند و کوتاه را نشان دهند.
تکلیف: برای جلسه آینده 6 خط اول کاربرگ حرف Pp در منزل حل و به دفتر زبان چسبانده شود. املا از حروف تدریس شده و علاوه بر آن صداکشی صحیح حروف و کلمات نوشته شده در منزل تمرین شود. (ویس تلفظ کلمات در پرتال بارگذاری شده است.) sit_sat_pit_pa_ta_sa_pi_ti_si_it_pat_sap

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسه امروز شیوه صحیح نوشتن و صدای حروف تدریس شده در جلسات گذشته مرور و تمرین شد.

زبان انگلیسی

مدرس: صادقی، صنم
فعالیت: در جلسات امروز حرف Pp به همراه صدا، شیوه نوشتن صحیح آن روی سه خط و تعدادی مثال با همین حرف به دانش‌آموزان آموزش داده شد. ویس لغات جدید تدریس شده در پرتال بارگذاری شده است. این لغات فقط ارزش معنایی دارند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: