فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو صفحه از تم 4 مربوط به انتقال انگشتان دست،الگو,شمارش انجام شد و انتقال انگشتان دست باشعر با عزیزانم تکرار و تمرین شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 8با عنوان چه دنیای قشنگی به صورت تصویری و گفت و گو در مورد حیوانات و باغ وحش تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداهای اول و آخر آنها گفته شد و دخترانم با عروسک های حیوانات در کلاس بازی کردند. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.
تکلیف: گل نازم تکلیف امروز شما در منزل کشیدن 4شکل است که اول آنها صدای (آ)دارد لطفا در کاغذ a4بکش و فردا به کلاس بیاور.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه(ک)با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و لوحه های قبل تکرار و تمرین شد و سرمشق لوحه در کتاب کار فارسی انجام شد و صفحه 16کتاب نگارش انجام شد. شعر لوحه(ک):مثل کناره های کشوی میزت هستم،اروم و بی سرو صدا من روی خط نشستم.

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن - آمادگی جسمانی-جابجایی توپ به صورت گروهی - پرتاب و دریافت توپ

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر: -مرور آشنایی با محیط کلی نرم افزار نقاشی -مرور آشنایی با سربرگ ها و کاربردشان -آشنایی و بکار گیری قطره چکان در رنگ آمیزی -بکار گیری شکلک های آماده در پروژه صفحه 21 و 26 -بکار گیری انواع خطوط صاف و خمیده در انجام پروژه صفحه 21 و 26 -استفاده از ابزار پاک کن -ایجاد صفحه جدید -تفاوت شکل باز و شکل بسته و نحوه رنگ آمیزیشان با سطل رنگ
تکلیف: لطفا حتما و حتما پروژه صفحه 26 و 21 را مجددا انجام داده و ارسال نمایید

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 4 با موضوع گوشه و لبه اشکال،چوب خط،شمارش تدریس شد و دو صفحه از کتاب ریاضی انجام شد و داستان دو برادر برای تدریس چوب خط گفته شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 29,30کتاب کار ریاضی علویت را با دقت و تمیز و مرتب انجام بده متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه جدید با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی انجام شد و کتاب نگارش هم انجام شد. شعر لوحه :مثل یه بادوم هستم،که روی خط نشستم.
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران،لطفا دختران گلم برای تدریس نگاره 8با موضوع حیوانات یک عدد عروسک حیوانات به همراه داشته باشند متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: دورس سوم درباره تمیزکاری و گذاشتن وسایل سرجای خودش بود .
تکلیف: انیمیشن مهارت زندگی قسمت تمیزکاری و دو انیمیشن کوتاه براشون میفرستم در گروه .دانلود کنید و ببینید

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/7/22خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *بازی با حلقه چابکی اهداف: 1)مهارت حرکتی جابه جای 2)حس دهلیزی 3)سرعت و عمل 4)سرعت شنیداری 5)تعادل 6)دیداری

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام شمارش اعداد از یک تا پنج مرور شد. سوال how many به همراه پاسخ آن تدریس شد. How many stars can you see? I can see two stars.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز عزیزانمان جزوه گرفته و ما روی نحوه حل تمرین با آنها کار کردیم ،در ضمن مروری بر حرکت مهره‌های رخ ،فیل و وزیر داشتیم ،عزیزانمان صفحه اول جزوه را با توجه به ارزش مهره ها حل کرده و هر جلسه همراه داشته باشند .
تکلیف: لطفا عزیزانمان صفحه اول جزوه شطرنج را کامل کرده و هر جلسه همراه داشته باشند‌،همچنین یک صفحه شطرنج حدالمقدور استاندارد تهیه کرده با بچه ها روی مهره ها تمرین نمایند. متشکرم

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جمله سازی به صورت گفتاری و گروهی در کلاس تمرین شد که هدف آن آشنایی با جمله ساختن و تفاوت جمله و کلمه بود. نگاره 7با موضوع به به چه روستایی!به صورت تصویری و مشارکت گروهی تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و هم آغاز و هم پایان آن گفته شد و برای هر کلمه جمله ساخته شد.
تکلیف: دختر نازم لطفاً ارمغان هفته شماره 3که چهار صفحه می باشد را با دقت انجام بده و روز شنبه به همراه داشته باش متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه جدید با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی انجام شد و صفحه 15کتاب نگارش انجام شد. شعر لوحه:عه عه عه بچها این همون باد سرده،اما یه خورده بیشتر دور خودش میگرده.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته صفحه 16کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس تا تیک اول را بگیری متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 20,21کتاب ریاضی مربوط به تم 3و با مفاهیم شمارش،جدول ماتریس انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفا صفحه 24,25,26کتاب کار ریاضی علویت را با دقت و تمیز و مرتب انجام بده متشکرم.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: آزمایش برش میوه ها و دیدن شکل داخلی آن در فضای خارج از کلاس و در آزمایشگاه انجام شد و سپس به صورت گروهی میوه ها میل شد و عزیزانم نقاشی آن را کشیدند و آزمایش سبک و سنگین با ظرف آب و اجسام سبک و سنگین در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف علوم ندارد. عکس عزیزانم دز قسمت پایین قابل مشاهده می باشد.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: لوحه(ل) و (و)با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی انجام شد و دو صفحه کتاب نگارش در کلاس انجام شد. شعر لوحه (ل):وقتی که بارون میاد،چتر میبرم خیابون،تو دستشو نگاه کن،حالا بکش مثل اون. شعر لوحه(و):هو هو هو باد میاد،با دادم فریاد میاد
تکلیف: دخترم تکلیف فارسی ندارد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام شمارش اعداد یک تا 5 تمرین شد.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: جدول شگفت انگیز به صورت گروهی و با بازی تکرار و تمرین شد. عکس عزیزانم در قسمت پایین قابل مشاهده است.

علوم اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت شما اولیای عزیز لطفاً دختران گلم برای فردا یک عدد میوه درسته و برش نخورده به همراه داشته باشند.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نگاره 6با موضوع بازی،بازی،تماشا به صورت تصویری و با مشارکت عزیزانم تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و هم آغاز و هم پایان کلمات گفته شد. کلمات جدید درس:(آب،بادکنک،تاب،باد،چای،چتر)
تکلیف: گل نازم لطفاً کلمات جدید درس که در قسمت بالا گفته شده را بخش کن و صدای اول و آخر آنها را بگو.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: دو لوحه ی جدید با شعر و فاصله انگشتی تدریس شد و سرمشق آن در کتاب کار فارسی علوی انجام شد. شعر لوحه:مثل یه چاله هستم،که زیر خط نشستم. شعر لوحه 2:ماشینتو روشن کن،یه دور بزن تو میدون،یه راست برو به جاده,یه خط بکش تو آسون.
تکلیف: دختر نازم لطفاً صفحه 12کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا و با فاصله مناسب بنویس تا تیک اول را بگیری متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: آموزش زنبور و تصویرسازی و رنگامیزی نقاشی

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس دوم ( پول تو جیبی ) داده شد ، تمرین حل شد انیمیشن دیده شد قصه صوتی گوش دادیم
تکلیف: تمرین در منزل درس پول تو جیبی حل شود

هوش و ریاضی

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه 9,10,11کتاب ریاضی و هوش مربوط به مفاهیم ابتدایی،شمارش و تناظر،تشخیص سایه انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی و هوش ندارد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهری طاری، ماندانا
فعالیت: با سلام مفهوم کلمات living thing و non-living thing مرور شد. جملات زیر تدریس شد. Living thing can move. Living thing can change.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: