1402/11/02
ریاضی اول
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
جمع شانه ای همراه با دست های شانه ای مرور شد. کتاب ریاضی صفحات 111 و 112 انجام شد.(((کتاب های فردا: کتاب فارسی، کتاب نگارش، کتاب کار فارسی، کتاب کار ریاضی همراه دانش آموزان باشد.)))
فارسی اول
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
روانخوانی کتاب کار فارسی دروس قبلی تک به تک پرسیده شد و در انتها گل پسرها نقاشی کشیدند.
املا اول
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
املا تا نشانه ق گفته شد. دانش آموزان بسیار عالی املا نوشتند. دانش آموزانی که دو استیکر شدند تکلیف ندارند.
تکلیف:
1)املا یک صفحه نوشته شود.اولیای عزیز در هنگام گفتن املا لطفا تفاوت صدای ق و گ را برای دانش اموزان تاکید کنید تا این دو نشانه از طریق شنیداری تثبیت شود..2) روانخوانی درس ل خوانده شود.3)چند جمع در دفتر نوشته شود و دانش آموزان به روش شانه ای پاسخ دهند.
1402/11/01
ریاضی اول
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
کتاب ریاضی صفحات 115 و 116 انجام شد. کتاب کار ریاضی صفحه 109 و 110 انجام شد. آموزش جمع شانه ای داده شد. جمع شانه ای زمانی استفاده می شود که اعدادی که میخواهند با هم جمع شوند بالای 5 هستند.فردا هر کدام از گل پسرها دست های شانه ای همراه خود داشته باشند. روی مقوا دو دست کشیده شود، آن را برش دهید و با یک نخ به هم وصل شود تا دور گردن دانش آموز بیوفتد.
علوم اول
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
کتاب کار علوم صفحات 85،86،87 انجام شد.
فارسی اول
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
نشانه ل مرور شد . بازی اسم فامیل انجام شد . صفحه 164 کتاب کار فارسی حل شد .
تکلیف:
1)متن کتاب کار فارسی صفحه 159 کامل روان خوانی شود. 2)به کلمات زیر با استفاده از ( - ِ ربط یا یِ میانجی ) یک کلمه ربط دهید سپس جمله بسازید ، خروس / بخاری /قاشق/ اُتو/شتر/ آقا/. 3) املا تا نشانه ق نوشته شود.((((کتاب های فردا : کتاب ریاضی و دفتر املا و کتاب کار فارسی همراه دانش اموز باشد. فردا املا تا نشانه ق گفته می شود.)))) .
مهارت زندگی
مدرس:
علوی، زهره
فعالیت:
سلام و عرض ادب
گفتگو در مورد کار گروهی و لزوم رعایت نوبت در فعالیت ها انجام شد.
بازی دبستانی
مدرس:
درویشیان، حدیث
فعالیت:
بازی توپ و نشانه انجام شد. با هدف مهارت در پرتاب کردن ، همکاری و تعامل، دقت و توجه انجام شد.