فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: زمین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 77 و 78 سوالات مربوط به تکالیف روز گذشته، در کلاس حل و رفع اشکال شد.مابقی سوالات صفحه ی 77 تا پایان صفحه ی 78 (مبحث کسر مساوی) با مشارکت دانش آموزانم به طور کامل حل و مجدد تمام موارد توضیح داده شد.جدول ضرب 5 پرسش کلاسی شد.مباحث سوالات تیمز در کلاس بررسی و نحوه ی انجام این آزمون به طور کامل توضیح داده شد.
تکلیف: فردا آزمون تیمز بچه ها خواهد بود علاوه بر دانسته های سال گذشته تا پایان صفحه ی 54 تمرین شود.نمونه سوال ارسالی کار شود.برای نمونه سوال می توانید برنامه ریزی کرده و شرایط را مشابه سازی بفرمائید و از دانش آموزانم طبق تایم مشخصی پاسخ ها را بخواهید.سپس با پاسخنامه که در قسمت هوش و ریاضی ارسال شده)چک و رفع اشکال بفرمایید.(دلخواه).تکلیف نداریم فقط تکرار و تمرین.کتاب درسی جهت بازدید همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث تدریس شده درمورد انواع خاک ها و نفوذپذیری آب درون خاک ها ، تشکیل رود ، آب های زیرزمینی ، چشمه و چاه و قنات برای چندمین بار تکرار و تمرین شد ، سوالات 1تا8 درس 6 از تعدادی از بچه ها پرسیده شد و متاسفانه دانش آموزان زیادی در منزل مطالعه کافی نداشتند با اینکه فقط 8تا سوال بود نخوانده بودند خواهش میکنم اولیای گرامی پیگیری کنند که حتما پسرهای عزیزم در منزل مطالعه ی مفید و کافی داشته باشند تا روند آموزش تکمیل شود امروز درس جدید داده نشد و فقط رفع اشکال شد و دوباره تمامی مباحث تدریس شده درس 6 ، با فیلم و عکس های جذاب خط به خط توضیح داده شد .
تکلیف: نمونه سوالات درس 6 از سوال 1 تا 8 با دقت مطالعه شود فردا پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: آزمون مداد رنگی یک_پرلز برگزار شد.
تکلیف: پسرم امشب درس کار نیک را کامل بخوان و کلماتی که حروف (ع،غ،ط،ظ،ک،م،) دارند را پیدا کن و در دفترت بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.
تکلیف: لطفا دفترهای املا توسط اولیا امضا شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب مطالعات اجتماعی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: روخوانی قرآن از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد ، صفحات 38 و 39 تدریس شد و کلماتی که زیرشان خط کشیده شده معنی شد.
تکلیف: لطفا روخوانی قرآن تمرین شود تا دانش آموزان بتوانند به طور روان روخوانی کنند .

زیبانویسی

مدرس: شایسته، محبوبه
فعالیت: آموزش نحوه اتصال حروف(گ.ک)به حروف(الف.ل)تدریس شد‌

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مسابقه ی آقای ریاضی برگزار شد.کتاب هوش و ریاضی باقیمانده ی صفحات 12،13،14،15 تا صفحه ی 16 سوال 1 تکمیل و در کلاس حل شد.
تکلیف: پاسخنامه ی تیمز سال گذشته که در قسمت ریاضی ارسال شده بود در این قسمت جهت رفع اشکال و چک کردن تقدیم حضورتون می شود.موفقترین باشید عزیزان پرتلاشم.

آزمایشگاه

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی صفحه ی 76 و 77 تا سر تمرین با مشارکت عزیزانم در کلاس حل شد.آزمونک ضرب 0 تا 4 برگزار شد.بازی دقتی و تمرکزی جدول ضرب در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 77 از سوال 1 تا سوال 6 صفحه ی 78 را با دقت انجام بده.جدول ضرب ستون 5 را خواهم پرسید.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحث گذشته تمرین و تکرار شد ، نمونه سوالات درس 5 از تعدادی دانش آموزان پرسیده شد ، صفحات 56 و 57 توضیح داده شد و زیر نکات مهم برای پرسش کلاسی و سنجش دی ماه خط کشیده شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: فردا روز سه شنبه کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید . نمونه سوالات درس 6 از سوال 1 تا سوال 8 مطالعه شود پرسیده می شود .

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس هفتم از تعدادی از پسرانم پرسیده شد.بیت دوم شعر حافظ را حفظ کردیم.دفترهای فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.نمونه سوالات آزمون پرلز در کلاس تمرین شد.نمونه سوالات آزمون پرلز جهت آزمون فردا گذاشته شد.
تکلیف: پسرم امشب خودت را خوب آماده کن که فردا آزمون پرلز داریم.لطفا شعر حافظ بیت دوم را تمرین کن.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: نگارش فارسی درس هفتم دو صفحه اول کامل انجام شد و کتاب ها به پسرانم تحویل داده شد.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: دفترهای املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

قرآن سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب قرآن را همراه خود به مدرسه بیاورید نماز 4 رکعتی ، روخوانی قرآن و معانی کلماتی که زیرشان خط کشیده شده تمرین شود پرسیده می شود .

هنر سوم

مدرس: تقوایی، فاطمه
فعالیت: آموزش مرحله به مرحله طاووس باساده سازی آن همراه با آموزش سه رنگ اصلی چرخه رنگ داده شد. درابتدا دانش آموزان پرنده طاووس را به طور ساده شده طراحی میکنند و،سپس درانتها به آن جزییات (دم ،طرح روی دم ،چشم هاو..)را اضافه میکنند،ودرانتها رنگ آمیزی آن را انجام میدهند.
تکلیف: لطفا دانش آموزان عزیز هرجلسه دفترنقاشی به همراه داشته باشند.

مهارت زندگی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: برگزاری اردوی دانش آموزی سینما ماندانا و مرور اتیکت سینما رفتن

رایانه

مدرس: فخاریان، یاسمن
فعالیت: در این جلسه نحوه کپی اجزا اسلاید و مفهوم Undo و Redo آموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 53 مجدد حل و رفع اشکال شد.تمرین صفحه ی 54 کتاب درسی در کلاس حل شد.ترفند کسر مساوی بدون شکل آموزش داده شد.ضرب ستون 5 تدریس و وارد دفتر شد.آزمونک ضرب 0 تا 4 داخل دفتر ریاضی گرفته و با همسال سنجی با هدف آموزش نوع تصحیح در آزمونک های بعدی و تکرار و تمرین بیستر توسط دیگر دانش آموزان تصحیح و مجدد توسط آموزگار بازدید شد.ارمغان شماره ی 9 و 10 در کلاس حل و رفع اشکال شد جهت بازدید نهایی در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: تکلیف نوشتنی نخواهم داد،صرفاً و فقط بعلت جدیت و مداومت در تمرین و تکرار جدول ضرب.فردا مجدداً پرسش کتبی ضرب 0 تا 4 را خواهیم داشت،مطابق آزمونک کلاسی امروز لطفاً با عزیزانم کار شود.ضرب 5 را هم خوب بخوان.جهت کلاس فردا فقط کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: مباحثی که در کلاس های آنلاین تدریس شده بود مرور و تکرار و تمرین شد . صفحات 55 و 56 تدریس شد و مباحث مهم آن کاملا توضیح داده شد و سوالات آن با همکاری دانش آموزان حل شد . برگه نمونه سوالات درس 6 به دانش آموزان تحویل داده شد لطفا برای جلوگیری از گم یا خراب شدن برگه ها ، آن ها را اول هرفصل بچسبانید .
تکلیف: نمونه سوالات درس5 مطالعه شود پرسیده می شود . فردا کتاب درسی علوم را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: بیاموز و بگو (زمان آینده)درس هفتم و بخوان و بیندیش (پری کوچولو)،حکایت (بهانه) تدریس شد.دفتر های فارسی تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.ما شروع به حفظ غزلیات حافظ کردیم و امروز یک بیت آن را حفظ کردیم.فایل شعر گذاشته شد.
تکلیف: پسرم،امشب 10 جمله در زمان آینده بنویس و در دفتر فارسی ات بنویس و فردا دفترت را همراه خودت بیاور.فردا کلمات هم معنی مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود.غزل حافظ بیت اول را تمرین کن و فردا در کلاس تمرین می کنیم.

نگارش سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا کتاب نگارش فارسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز املا جذابی را از کلمات درس هفتم در کلاس برگزار کردیم.
تکلیف: دفتر های املا جهت تصحیح شدن در مدرسه می باشد.

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: کیش و راه های رفع کیش را یاد گرفتیم .
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر:صفحه 13 تمرین گرفتن اسب سیاه انجام شود. کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر: تا آخر صفحه 6 حرکت فیل انجام شود . بازی انجام شودکتاب آورده شود .

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 52 کتاب درسی،مبحث کسر مساوی همراه با دست ورزی تدریس شد.فیلم و فایل همراه با نکات ارسال شد.لطفا و حتتتماً جهت تثبیت این مبحث مهم فیلم ها کامل مشاهده شود.کتاب کارها جهت بازدید در مدرسه می باشد.
تکلیف: تکلیف شما،مشاهده ی فیلم های صفحه ی 52 و حل کامل صفحه ی 53 خواهد بود(بدون پاورقی)،مبحث واحد کامل در صفحه ی 53 قبلا تدریس شده اما جهت تثبیت فیلم نیز ارسال شده پس از حل صفحه ی 53 ،پاسخ ها با فیلم و فایل ارسالی چک شود.فردا ضرب 0 تا 4 به صورت کامل از همه پرسش خواهد شد(یا کتبی یا شفاهی).جهت کلاس فردا،دفتر ریاضی،کتاب ریاضی درسی،ارمغان 9 و 10 و (کتاب کار علوی کسانی که کتاب همراهشان نبوده یا غایب بوده اند)همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: فردا کتاب علوم درسی را همراه خود به مدرسه بیاورید.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: کلمات مخالف،هم معنی و هم خانواده درس هفتم در کتاب فارسی علوی انجام شد.واژه آموزی و نگاه کن و بگو درس هفتم تدریس شد.دفترهای فارسی تکالیف مربوط به مجازی بازدید شد و به پسرانم تحویل داده شد.کتاب فارسی علوی درس ششم تصحیح شد و به پسرانم تحویل داده شد.ارمغان هفته نهم و دهم را کامل در کلاس حل کردیم و تصحیح شد.فردا رضایت نامه های اردو سینما ماندانا به همراه امضا و اثر انگشت اولیا همراه داشته باشید.
تکلیف: پسرم امشب 7 کلمه بنویس مانند (سر+حال=سرحال)و با چهار کلمه ی آن جمله های زیبا بنویس و فردا دفتر فارسی همراه داشته باشید.کلمات هم معنی،مخالف و هم خانواده درس هفتم پرسیده می شود.فردا کتاب فارسی درسی همراه داشته باشید.

املا سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
تکلیف: فردا دفتر های املا را همراه داشته باشید. پسرم کلمات و جمله های درس هفتم را تمرین که فردا املا داریم.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس هشتم صفحات 52 و 53 و 54 و 55 تدریس شد و سوالات صفحه 56 و 57 به صورت بارش فکری و باهمکاری دانش آموزان حل شد .
تکلیف: دانش آموزانی که در کلاس آنلاین کتاب خود را کامل نکردند حتما از روی فایلی که در پرتال بارگذاری می شود کتاب خود راکامل کنند .

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش.باری های ایستگاهی و فوتبال

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس گذشته مرور و کسر بزرگتر از واحد روی محور تدریس شد،تمرین صفحه ی 51 کتاب درسی با مشارکت عزیزانم در کلاس آنلاین حل شد.جدول ضرب پرسش شد.فیلم مهم این تدریس ارسال شد.فایل پاسخ های کتاب کار و درسی کل هفته ی مجازی ،ارسال شده ،اولیا محبت کنن حتما چک بفرمایند.
تکلیف: پسرم ارمغان شماره ی 10 را حل کن سپس،کتاب کار علوی صفحه ی 72 سوال 1،صفحه ی 73 سوال 4،5،6،7 و صفحه ی 74 سوال 9،10 را حل کن.(مجموعاً 7 سوال خواهد شد).جدول ضرب را خیلی خوب و جدی تمرین کن،هفته ی آینده حتماً آزمونک ضرب خواهیم داشت.در صورت حضوری بودن کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوی همراه عزیزانم باشد.برای ارسال تکلیف در پرتال لطفاً تا اعلام مجازی بودن یا نبودن مدارس تامل بفرمائید.سپاسگزارم.

فارسی سوم

مدرس: خلیلی، فائقه
فعالیت: امروز در کلاس کتاب فارسی علوی درس ششم کامل انجام شد.روانخوانی درس هفتم (کار نیک) در کلاس انجام شد.کلمات دارای ارزش املایی درس مشخص شد.بند ها مشخص شد.درک مطلب،درست و نادرست درس کامل انجام شد.
تکلیف: پسرم امشب متن درس هفتم( کار نیک)را بخوان و خلاصه آن را برای پدر و مادرت بگو و لطفا اولیای گرامی بازخورد آن را برای من ارسال کنید.روز شنبه کتاب فارسی درسی و علوی همراه داشته باشید.ارمغان هفته دهم را حل کنید و روز شنبه ارمغان هفته نهم و دهم را همراه داشته باشید تا در کلاس با هم حل کنیم.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
فعالیت: درس 8 تا پایان صفحه 32 تدریس شد و به سوالات آن با همکاری دانش آموزان پاسخ داده شد .
تکلیف: فکرکنید صفحه 32 کتاب (کاربرگه شماره 6 ) انجام شود .

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: زمانی نهاد، فرناز
تکلیف: کتاب هدیه و قرآن را روز شنبه باخود به مدرسه بیاورید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فایل مرور به صورت درسنامه ی مباحث در هفته ی کلاس های مجازی تقدیم حضورتون می شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: دانش آموزان عزیز امروز آداب مهمانی رفتن را به وسیله کارتون و بارش فکری آموختند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: