فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه منیریه تهران
کلاس: زبان سطح 1

زبان انگلیسی

مدرس: خطیبی، مهسا
فعالیت: reviewing shapes Teaching new words (Side ,curved, straight,2D) مرور اشکال تدریس کلمات جدید (Side, curved, straight,2D)
تکلیف: Please complete the worksheet . لطفا کاربرگ را حل کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: خطیبی، مهسا
فعالیت: reviewing sounds reviewing words Practicing blending مرور صداها مرور کلمات تمرین صداکشی
تکلیف: please write these words in your notebook.(each word one line) horn-corn-storm-fork لطفا این کلمات را در دفتر بنویسید.(هر کلمه یک خط) horn-corn-storm-fork

زبان انگلیسی

مدرس: خطیبی، مهسا
فعالیت: Practicing blending Phonics 4 book: pages 15 and 22 مرور کلمات تمرین صداکشی کتاب فونیکس 4: صفحات 15 و 22
تکلیف: Please practice the words. complete pages 15 and 17 of your book, take a photo and send it to me. لطفا کلمات جدید را تمرین کنید. صفحات 15 و 22 کتاب را کامل کنید، از آن عکس بگیرید و برای من ارسال کنید.

زبان انگلیسی

مدرس: خطیبی، مهسا
فعالیت: Talking about world disability day. reviewing words Practicing blending Phonics 4 book: page 12 reviewing words Phonics 4 book: pages 17 and 21 Teaching or Teaching new words صحبت در مورد روز جهانی معلولیت مرور کلمات تمرین صداکشی کتاب فونیکس 4: صفحه‌ی 12 مرور کلمات کتاب فونیکس 4: صفحات 17 و 21 تدریس or تدریس کلمات جدید
تکلیف: Please practice the new words. complete pages 16, 17 and 21 of your book, take a photo and send it to me. Please write each of these words 1 line in your notebook: (teapot, leaf, pea, meat) لطفا کلمات جدید را تمرین کنید. صفحات 16، 17 و 21 کتاب را کامل کنید، از آن عکس بگیرید و برای من ارسال کنید. لطفا هرکدام از کلمات زیر را یک خط در دفتر بنویسید: (teapot, leaf, pea, meat)

زبان انگلیسی

مدرس: خطیبی، مهسا
فعالیت: reviewing words Practicing blending Teaching healthy and unhealthy foods Playing a video مرور کلمات تمرین صداکشی تدریس غذاهای سالم و ناسالم پخش کردن یک ویدیو
تکلیف: Please complete the worksheet . Please write ea 1 line in your notebook. لطفا کاربرگ را کامل کنید. لطفا یک خط از ea در دفتر بنویسید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: