دبستان پسرانه میدان امامت منطقه 13 تهران

مقطع: دبستان دوره‌ی دوم
جنسیت: پسرانه
مدیریت: آقای کامرانی
هم‌رسانی
مدرسه دبستان پسرانه میدان امامت منطقه 13 تهران

دبستان پسرانه امامت تهران یکی از بهترین مدارس ابتدایی منطقه 13 تهران است. این دبستان پسرانه شرق تهران هر سال در پایه‌های پیش‌دبستانی و دبستان خدمات آموزشی و فراآموزشی ارائه می‌دهد. ابتدایی پسرانه امامت برای ساکنین منطقه‌ی 8، 13، 14 و 15 در محله‌های تهران‌پارس، نارمک، هفت‌حوض، وحیدیه، بزرگ‌راه شهید باقری، پرستار، آهنگ، ابوذر، میدان شکوفه، افسریه، میدان شهدا و خیابان‌های نبرد و مقداد قابل دسترسی می‌باشد و دانش‌آموزان در این مناطق می‌توانند از خدمات این دبستان پسرانه غیر انتفاعی شرق تهران استفاده کنند.

تسهیلات رفاهی دبستان پسرانه منطقه 13

از امکانات، تجهیزات و ویژگی‌های بهترین ابتدایی پسرانه شرق تهران می‌توان به سالن سالن غذاخوری، کتاب‌خانه، آزمایشگاه، سایت رایانه، دوربین مداربسته، کلاس‌های مجهز به ویدئو دیتا پروژکتور و رایانه اشاره کرد. منوی ناهار در این دبستان توسط تیم کارشناسان تغذیه‌ی مؤسسه علوی طراحی و مواد اولیه به صورت روزانه خریداری می‌شوند.

آموزش در بهترین دبستان پسرانه شرق تهران

هدف از تأسیس این دبستان پسرانه غیر انتفاعی منطقه 13، ارتقای سطح پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در نظام توصیفی، پرورش انسان‌هایی مدیر و متفکر، کشف استعدادهای نهفته‌ی دانش‌آموزان و پرورش آن‌ها، به کارگیری روش‌های نوین تدریس، ایجاد زیرساخت‌های لازم در جهت توان‌مندسازی مهارت‌های کلامی زبان مادری و انگلیسی و کسب مهارت‌های لازم اجتماعی است. در پیش‌دبستانی پسرانه شرق تهران تلاش می‌شود تا کودکان با آموزش‌های پایه آشنا شوند. کلاس‌های مهارت دست‌ورزی، آداب معاشرت، دوست‌یابی و آداب اجتماعی و حضور در کلاس در این پیش‌دبستان، کودکان را برای شروع دبستان آماده می‌سازد. این دبستان پسرانه غیر انتفاعی شرق از کادر فوق حرفه‌ای مشاوره نیز بهره‌مند است و کلاس‌های مهارت‌های زندگی و کارگاه‌های والدفرزندی در برنامه‌های مشاوره‌ای آن قرار دارد. آموزش صحیح و اصولی در این مدارس مدیون تیم آموزگاران مجرب و متعهدی است که برای سرآمدشدن این دبستان تلاش می‌کنند. برای اطلاع از برنامه و کلاس‌های مشاوره در دبستان پسرانه امامت تهران تقویم مشاوره‌ای دبستان را مشاهده کنید.

فراآموزش در دبستان پسرانه منطقه 13 تهران

دبستان پسرانه امامت تهران، علاوه بر خدمات آموزشی، خدمات فراآموزشی نیز ارائه می‌دهد. فهرست کلاس‌های فراآموشی که با هدف تقویت مهارت‌ها و کشف استعدادهای دانش‌آموزان برگزار می‌شوند عبارت‌اند از:

  • موسیقی
  • لگو
  • رباتیک
  • کارگاه ذهن برتر
  • شهر خلاق
  • چرتکه
  • فلسفه‌ی کودک
  • سازه‌ی ماکارونی
  • زبان انگلیسی
  • رایانه
  • خوش‌نویسی
  • مهارت‌های زندگی

سنجش در دبستان پسرانه امامت

اندازه‌گیری کیفیت آموزش با سنجش اصولی و ارزیابی اصولی قابل انجام است. در این دبستان پسرانه غیر انتفاعی شرق سنجش توصیفی، تشریحی و چهارگزینه‌ای در هر پایه و با توجه به نیاز دانش‌آموزان انجام می‌شود. هم‌چنین در پایه‌ی ششم با برگزاری آزمون‌های هوش و استعداد، دانش‌آموزان برای ورود به مقطع تحصیلی متوسطه‌ی اول آماده می‌شوند. این آزمون‌ها به صورت برخط یا حضوری برگزار می‌شوند. برای اطلاع از زمان‌بندی و بودجه‌ی هر آزمون، برنامه‌ی آزمون دبستان را مشاهده کنید.

فوق برنامه در دبستان پسرانه غیر دولتی شرق تهران

در این واحد ابتدایی پسرانه منطقه 13، با توجه به نیاز دانش‌آموزان به فعالیت‌های فوق برنامه، اردوهای متناسب فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای آن‌ها تدارک دیده شده است. این اردوها برای تقویت روحیه‌ی دانش‌آموزان و کمک به روند آموزش آن‌ها برگزار می‌شوند. در کنار اردوها، مسابقات درون مدرسه‌ای در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است. دبستان پسرانه فلکه امامت تهران از زمان تأسیس تا کنون، افتخارات بسیاری در کارنامه‌ی خود دارد که از جمله می‌توان به کسب مقام نخست مسابقات خوش‌نویسی و نشریه‌ی دیواری، رتبه‌ی اول، دوم و سوم مشاعره، مقام دوم داستان‌نویسی و احکام و نماز، رده‌ی سوم تکواندو، اول تا سوم شنا در سطح منطقه‌ی 13، راه‌یابی به مرحله‌ی استانی نویسنده‌ی کوچک و کتاب‌خوانی، دریافت رتبه در مسابقات جابربن حیان و همچنین قبولی در مدارس تیزهوشان اشاره کرد... برای آشنایی با فعالیت‌های فوق برنامه، تقویم فرهنگی دبستان را مشاهده کنید.

تماس

پیش‌شماره: 021
تلفن: 64027706
رایانامه: teb2.ps@alavi.ir
استان: تهران
شهر: تهران
نشانی: خیابان دماوند، مسیل جاجرود، خیابان عبدالعظیمی، نبش خیابان مستعدی، پلاک 40
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: