فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: ابونصر فارابی

عربی هشتم

مدرس: بیات، محمدرضا
فعالیت: حل تمارین
تکلیف: توجه: فرصت دو هفته‌ای برای تسلط کامل بر فعل ماضی و صرف فعل و مفرد و مثنی و جمع. کتاب کار از ص 21 تا 40 بصورت کامل و دقیق مطالعه شود. و ص 25تا28 و ص 35تا39 دقیق حل شود.

پژوهش هشتم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: باسلام و وقت بخیر در خصوص جشنواره نوجوان خوارزمی اگر طرح و ایده و نوآوری و خلاقیت در هر محور زبان و ادبیات فارسی و انگلیسی و علوم آزمایشگاهی و دست سازه و پژوهش و بازارچه کسب و کار دارید طرح خود را مطرح کرده و در حد 1 الی 3 صفحه در مورد آن توضیح داده و اگر نمونه کاری هم موجود دارید بصورت عکس در پورتال و در قسمت فعالیت و تکالیف ارسال نمایید.
تکلیف: لینک فیلم ساخت گلایدر مرحله چهارم را در سرچ بار مرور گر خود وارد کرده و از ساخت لذت ببرید و در پایان ساخت از سازه خود عکس گرفته و در بخش فعالیت و تکالیف ارسال نمایید. لینک فیلم قسمت اول https://drive.google.com/file/d/1G-CSxVxwMPfWFHEd0YKNtzVaLcuk-y-y/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت دوم https://drive.google.com/file/d/1j2fvRfNUDU6wvoItFGuav3pXHU6F2x9o/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت سوم https://drive.google.com/file/d/1wIuGDnU3DCOo_WFDXf7avHRbuwBLGE5T/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت چهارم https://drive.google.com/file/d/1kXmrLeSgOCndX0ETaOZMr0advdTB-VYN/view?usp=sharing

کامپیوتر هشتم

مدرس: شهسواری، ابوالقاسم
فعالیت: آموزش فرمول نویسی ترکیبی در اکسل, آموزش فتوشاپ ساخت صفحه و آشنایی با ابزار ترسیم
تکلیف: انجام پروژه از بخشهای تدریس شده

هندسه‌ی هشتم

مدرس: عبدی، حسن
تکلیف: تمرین ص 76 کتاب درسی. تا جمعه ساعت 18 ارسال شود

سواد مالی

مدرس: قیامی، سعید
تکلیف: صفحه ی 32 کتاب خوانده شود فعالیت 2-2صفحه ی 33 انجام شود

فارسی هشتم

مدرس: طالبی، محمد
تکلیف: عرض ادب و احترام خدمت تمام دوستان و عزیزان و بزرگواران خفن. لطفا کتاب کار علوی دروس 6 ، 7 و 8 حل بشود ممنون از تمام شما گیمران.

حساب هشتم

مدرس: نادری فر، حمیدرضا
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: