فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه آریاشهر تهران
کلاس: ابونصر فارابی

فارسی هشتم

مدرس: طالبی، محمد
تکلیف: عرض ادب و احترام خدمت عزیزان و دلبندان گیمر و خفن. دوستان کتاب کار علوی دروس 3 ، 4 ، و 5 حل شود. ممنون از شما همچنین در قسمت نگارش برای شما تکلیف داستان نویسی هم قرار دادم امیدوارم لذت ببرید. با تشکر.

نگارش هشتم

مدرس: طالبی، محمد
فعالیت: بچه های خفن یادتون باشه که داستان این هفته در ژانر کمدی ( هر نوع کمدی اعم از کمدی سیاه یا کمدی معمولی) و با دید سوم شخص نوشته شود. لطفا از ابتذال نویسی و همچنین هجو گویی پرهیز کنین. با تشکر از تمامی گولاخان علوی.

پژوهش هشتم

مدرس: رزم‌خواه، اشکان
فعالیت: باسلام و وقت بخیر لینک فیلم ساخت گلایدر قسمت سوم را در سرچ بار مرورگر خود جایگذاری نمایید و از ساخت آن لذت ببرید و در پایان از سازه خود عکس گرفته و درپورتال در قسمت فعالیت و تکالیف ارسال نمایید. به هیچ عنوان به هیچ عنوان به هیچ عنوان سازه را جلوتر از کلاس نسازید.
تکلیف: لینک فیلم قسمت اول https://drive.google.com/file/d/1G-CSxVxwMPfWFHEd0YKNtzVaLcuk-y-y/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت دوم https://drive.google.com/file/d/1j2fvRfNUDU6wvoItFGuav3pXHU6F2x9o/view?usp=sharing لینک فیلم قسمت سوم https://drive.google.com/file/d/1wIuGDnU3DCOo_WFDXf7avHRbuwBLGE5T/view?usp=sharing در پایان از سازه خود عکس گرفته و درپورتال در قسمت فعالیت و تکالیف ارسال نمایید. به هیچ عنوان به هیچ عنوان به هیچ عنوان سازه را جلوتر از کلاس نسازید.

کامپیوتر هشتم

مدرس: شهسواری، ابوالقاسم
فعالیت: تدریس مفاهیم ICDL پیشرفته
تکلیف: انجام پروژه از موضوعات تدریس شده
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: