فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 2

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: سنجش ریاضی برگزار شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان لطفا فردا همه عزیزانم یک بسته دستمال کاغذی به کلاس تحویل دهند متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه(ف)غیر آخر و (ف)آخر با داستان شهر نشانه ها و قایق مسافربری تدریس شد و کلمات جدید درس بخش و صداکشی شد و جایگاه نشانه (ف)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی شد و از روی درس جدید خوانده شد و دو صفحه کتاب کار فارسی علوی انجام شد.
تکلیف: دخترم لطفاً از روی درس جدید در کتاب بخوانیم یکبار بخوان و امروز یک املای 7خطی به صورت جمله ای بنویس متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران و تشکر فراوان از خانم رحمتی عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (ف)و تزیین زیباشون متشکرم. سوفیا جان دختر قشنگم کامل شدن نام قشنگت مبارک فردا جشن اسم شما دختر گلم را خواهیم داشت لطفا با تاج اسم و هر گیفتی که دوست داری به دوستانت بدهی در کلاس حاضر باش متشکرم.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا صفحه 79کتاب نگارشت را خوش خط و زیبا بنویس و بخوان و از روی متن زیر یکبار با دقت بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن متشکرم.

مهارت زندگی

مدرس: صنیعی، عطیه
فعالیت: مهارت امروز درمورد رعایت قوانین مدرسه و کلاس بود هرمکانی لباس فرم و قوانین مخصوص به خود را دارد که برای حفظ نظم باید آنها را رعایت کنیم . مثلا در هنگام خروج از کلاس یا در راه پله ها نباید بدویم .در زمان مشخص باید وارد و خارج شویم

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم 16دی خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی ترکیبی چوبک و بادی پرکاشن مهارت حرکتی دستکاری محیط عموم 1)هماهنگی چشم ودست 2)هماهنگی گروهی 3)سرعت عمل 4(تمیز شنیداری 6(دقت وتوجه 7(تعادل 8(حس دهلیزی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 22 مبحث سبک یا سنگین تدریس شد

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما روی مات های یک حرکتی کار کرده و تمرین کردیم همچنین مروری بر مرکز و اهمیت مهره ها در آنجا و همچنین انواع آچمزی داشتیم. در ضمن روی قانون قلعه رفتن بطور کامل کار کردیم. قلعه حرکتی است که بین شاه و رخ انجام می شود ،ما دو نوع قلعه داریم 1_ قلعه کوچک 2_ قلعه بزرگ. وقتی بین شاه و رخ دو خانه فاصله باشد آنجا قلعه کوچک و وقتی بین شاه و رخ سه خانه فاصله باشد آنجا قلعه بزرگ نام دارد.شاه در هر بازی فقط یکبار حق قلعه رفتن دارد. هدف از قلعه رفتن چیست؟ هدف از قلعه رفتن آنست که: شاه بره جای امن رخ بیاد تو بازی ما 5 شرط برایرقلعه رفتن داریم 1_ شاه قبلا حرکت نکرده باشد2_ رخ قبلا حرکت نکرده باشد 3_ بین شاه و رخ مهره ای نباشد 4_ شاه از مسیر کیش نمی تواند قلعه برود 5_ شاه برای رفع کیش هم نمی تواند قلعه برود. البته من قبلا مقدمات قلعه را به عزیزانمان گفته بودم. امروز آنرا کامل کرده و حتی در جلسات بعدی نیز مرورخواهم کرد. لطفا در منزل با عزیزانمان بازی کرده و تمرین نمایید. متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار ریاضی علوی مربوط به تفریق انجام شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا ارمغان هفته شماره 15را با دقت انجام بده و همچنین در تعطیلات پایان هفته کتاب های ریاضی را مرور کن و صفحات 101,102,103کتاب کار ریاضی علویت را انجام بده متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: (گی)و(گان)تدریس شد و کلمات آن در دفتر مشق نوشته و تکرار و تمرین شد و یک صفحه کتاب کار فارسی علوی مربوط به آن انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً در تعطیلات پایان هفته دو املای ده خطی بنویس و حتما از روی متن که در قسمت پایین قرار داده شده دو بار بخوان متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب نگارش مربوط به نشانه (گ)انجام شد.
تکلیف: با سلام و عرض ادب خدمت شما بزرگواران روز شنبه تدریس نشانه(ف)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند متشکرم.

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 14و با مفاهیم جمع و تقارن انجام شد.
تکلیف: دخترم تکلیف ریاضی ندارد.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (گ)غیر آخر و (گ)آخر با داستان شهر نشانه و گلسر و بازی گرگم به هوا تدریس شد و کلمات نشانه بخش و صداکشی شد و جایگاه نشانه (گ)در آنها مشخص شد و سپس در جدول دوستی با صداهای بلند ترکیب و کلمه سازی و از روی درس جدید خوانده شد.
تکلیف: دختر قشنگم لطفا در کاربرگ گل که در دفترت چسبانده شده یک املای زیبا بنویس و هرطور که دوست داری گلت را تزیین کن و سپس در صفحه بعدی جدول دوستی را فقط با نشانه گ بکش و برای هرکدام یک کلمه بساز.متشکرم. مثال:گ با آ میشه گا=گاری دخترم لطفاً از روی متن زیر بخوان و برای نوشتن املا از آن استفاده کن متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه گ تکرار و تمرین شد و صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (گ)انجام و متن روانخوانی خوانده و کلمات مهم هایلایت شد. با سلام و احترام و تشکر فراوان از خانم جعفری عزیز بابت تهیه گیفت های نشانه (گ)و تزیین زیباشون.متشکرم.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 77کتاب نگارشت را خوش خط بنویس و بخوان تا تیک اول را بگیری.متشکرم. سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان جدول دوستی پرینت گرفته شده به عزیزانم تحویل داده شد لطفا در منزل با ماژیک وایت برد تکرار و تمرین شود و هر روز داخل پوشه دکمه ای همراه عزیزانم باشد متشکرم.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه 21 تدریس شد
تکلیف: در دفتر مشق اعداد ده ده تا نوشته شوند (یکبار) از 10 تا 100 به اینصورت : 10-20-30-40-50-60-70-80-90-100

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: باسلام امروز در کلاس ادامه مبحث گفت وگوی خوب در کلاس تدریس شد .

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب ریاضی مربوط به تم 14و با مفاهیم کم کردن و تفریق و جدول شگفت انگیز انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه،96 94,95کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و فردا به همراه داشته باش متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحه پایانی کتاب نگارش مربوط به نشانه (پ)انجام شد و سنجش فارسی برگزار شد. با سلام و عرض ادب خدمت شما عزیزان فردا تدریس نشانه (گ)را خواهیم داشت لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم.
تکلیف: دختر نازم لطفاً برای املای بدون نقطه ی روز گذشته با مداد قرمز نقطه بگذار و حتما کلمات و جملاتی که نوشتی را بخوان و از روی متن زیر یکبار سرعتی بخوان متشکرم.

هنر اول

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: درست کردن کارت گل برای روز مادر

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس همراه بانک داده شد قسمت جمع بندی انجام شد

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: صفحه های 17-18 تدریس شدند
تکلیف: جملات صفحه 18 را مطالعه کنید

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 14ریاضی با مفاهیم منها(تفریق),جمع و جدول شگفت انگیز تدریس و انجام شد.
تکلیف: دختر گلم لطفاً صفحه 92,93کتاب کار ریاضی علویت را با دقت انجام بده و فردا به همراه داشته باش متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: صفحات کتاب کار فارسی علوی مربوط به نشانه (پ)انجام شد و متن روانخوانی کتاب خوانده و کلمات مهم آن هایلایت شد و مجدد نشانه تدریس و داستان آن گفته شد. با سلام و احترام خدمت شما بزرگواران روز سه شنبه تدریس نشانه (گ)را خواهیم داشت.متشکرم.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا 7خط املا بنویس و نقطه های کلمات و جملات را نگذار(املای بدون نقطه)و فردا به همراه داشته باش متشکرم. با سلام و احترام خدمت شما عزیزان لطفا برای فردا فارسی تا درس (ش) مطالعه شود و عزیزانم آماده به کلاس تشریف بیاورند.متشکرم.

ورزش اول

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن پرش جفت ، باز با سرعت دقت و تمرکز بر روی مربع های طراحی شده بر روی زمین

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: آموزش تعویض پس زمینه/آموزش ذخیره کردن نقاشی در دسکتاپ
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: