1401/09/06
ریاضی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحات 66 تا 69 درسی با هدف رسم چوب خط 6 و 7 ، نوشتن عدد 6 و 7 ، حل جدول شگفت انگیز ( مستطیل 3*2 و نوشتن اعداد 1 تا 6 ) انجام شد . در آموزش عدد 6 تاکید بر این است که به صورت 5 و 1 ، و عدد 7 را به صورت 5 و 2 بنویسند .
نوشتن سرمشق اعداد 0 تا 7 در دفتر و کشیدن چوب خط برای هر عدد و سپس از 0 تا 7 پشت سر هم بنویسید .
0-1-2-3-4-5-6-7
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
نشانه ی ( ر ) مجدد تمرین شد . با نشانه های درهم کلمات جدید ساختیم و در دفتر مشق نوشتیم و جمله ساختیم .
لطفا آدرس زیر را در مرورگر کروم یا موزیلا کپی نمایید و برای دانش آموزان پخش کنید .
https://digipostal.ir/cvs9feq
نگارش اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 51 درسی انجام شد . تک تک دانش آموزان کلمات را خواندند .
کلمات جدید در پای تخته نوشته شد و دانش آموزان خواندند .
صفحه ی 52 انجام شود .
املا اول
سلطانشاهی، رویا
از کتاب دیکته ی شب درس 5 روان خوانی انجام شود و فردا دیکته خواهیم داشت .
قرآن اول
سلطانشاهی، رویا
صفحات 33 تا 37 درسی شعر را همخوانی کردیم
، پیام قرآنی را با هم کار کردیم و درباره ی آن گفتگو کردیم ، در مورد نیکی کردن به پدر و مادر صحبت کردیم و هدیه ی پدربزرگ به کودکان صحبت کردیم .
ورزش اول
داورزنی، حمید
نرمش
تمرین شوت زدن
یادگیری زدن ضربه پنالتی
نحوه زدن ضربه به توپ با پا
1401/09/05
ریاضی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 64 و 65 درسی تم 10 با هدف مفاهیم جلو ، پشت ، اول الی پنجم ، وسط ، کنار ، چپ و راست همراه با پرسیدن سوالاتی از تصویر اول تم انجام شد ، همچنین توانایی نشان دادن عدد بزرگتر از 5 ، جمع دو عدد با حاصل بیشتر از 5 با انتقال انگشتان یک دست به دست دیگر و کشیدن و نوشتن عدد 6 و 7 انجام شد .
تم 9 کتاب کار صفحات 63 تا 66 با هدف شمارش ، نوشتن نماد عدد 5 ، مفهوم جمع 2 ، مفهوم تقارن ، حل جدول شگفت انگیز ، مفهوم عدد صفر ، و نوشتن و مفهوم کم شدن انجام شد .
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 40کتاب درسی درس 5 (مادر ) کلمات و جملات خوانده شد .تمرین و دوره ی مجدد نشانه ی (ر) با دیدن کلیپ و شعر نشانه ی (ر) انجام شد .نشانه ها در جدول دوستی ترکیب شدند و تک تک از دانش آموزان پرسیده شد . ترکیب نشانه ی (ر) با ا،اَ و او را در دفتر نوشتیم و برای هر کدام یک کلمه نام بردیم و نوشتیم .
رنگ آمیزی نشانه ی (ر )
کامل کردن جدول دوستی
خواندن کلمات و جملات داخل دفتر مشق
و نوشتن از روی هر کدام یکبار
نگارش اول
سلطانشاهی، رویا
صفحه ی 49 درسی با هدف نوشتن نشانه ی(ر) ، کلمات مادر ، اَبرو ، سَرد و دَرس انجام شد . تشخیص جایگاه نشانه ی (ر) و ساخت کلمه ی جدید با کلمات در هم ریخته انجام شد .
کاردستی مادر و گیفت نشانه ی ( ر ) به دانش آموزان داده شد .
کتاب نگارش صفحه ی 50 انجام شود .
هنر اول
اقبالیان، زهرا
تزیینات کاردستی دور قاب عکس که از قبل قاب را درست کرده بودند
رایانه
فتحی مهماندوست، صونا
عملکرد ابزار قلم مو و اشکال و تنظیمات آنها، عملکردUndo وRedo ، باز کردن برگه سفید جدید از سربرگ File آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه نقاشی تمرین کردند و رفع اشکال انجام شد.
لطفا در صورت در دسترس بودن رایانه، پسر عزیزم با خلاقیت خود یک نقاشی رسم کند، از نقاشی عکس گرفته و ارسال بفرمایید.
1401/09/02
ریاضی اول
سلطانشاهی، رویا
صفحات 56 تا 62 ( تم 8 )کتاب کار در کلاس تمرین شد .
کاربرگ ارمغان هفته ی 6 انجام شود ( برای روز دوشنبه بیاورید )
تم 8 انجام شود .
( از تم 1 و 5 و 6 و 7 که در کلاس انجام شده است دانش آموزانی که غیبت داشتند انجام دهند )
به کتاب های کامل و منظم با پاسخ های درست کارت امتیاز داده می شود .
(لطفا فقط نقش راهنما داشته باشید و از گفتن پاسخ صحیح به دانش آموزان خودداری نمایید )
فارسی اول
سلطانشاهی، رویا
تدریس نشانه ی ر آغاز شد . در جلسه ی آنلاین با نشانه ی ر و صدای آن آشنا شدیم . تشخیص صدای ( ر ) در اول ، وسط ، آخر کلمات . توانایی خواندن و نوشتن کلمات با حروف خوانده شده ، معرفی نعمت باران از سمت خدا و استفاده های آن ، کلمات جدید ( مادر ، آرام ، اَبر ، باران ، دَر )
در کلاس ترکیب نشانه ی ( ر ) در جدول دوستی توسط دانش آموزان انجام شد و برای ترکیب ها کلمه مثال زدیم .
در کلاس املای تایپی داشتیم و دانش آموزان در قسمت گفتگو کلماتی که قبلا و جدید یاد گرفته بودند تایپ کردند .
کتاب کار علوی درس 4 صفحات 67 تا 70 انجام شود .
از درس 1 تا 3 در کلاس انجام شده است دانش آموزانی که غیبت داشتند و این درس ها را انجام نداده اند ، انجام شود روز شنبه چک خواهد شد و به کتاب هایی که کامل باشد کارت امتیاز داده خواهد شد .
1401/09/01
1401/08/30
مهارت زندگی
رنج بردار، محبوبه
صفحات 28 و 29 با موضوع:« در بیرون خانه مراقب خود باشیم.» تدریس شد. گفتگو در مورد نکات مهم در ارتباط با افراد غریبه، مراقبت از خود در زمانی که با پدر و مادر یا خودمان تنها هستیم صورت پذیرفت. همچنین شماره تلفن ها و آدرس هایی که باید بلد باشیم، اما در صورت لزوم فقط به افراد قابل اعتماد بدهیم نیز مورد نقد قرار گرفت.. در ادامه نیز در مورد احتمال بروز اتفاقاتی مانند گم شدن، آسیب دیدن و اینکه در چنین شرایطی باید به چه کسانی مراجعه کرد، مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
اولیای گرانقدر لطف بفرمایید در مورد موضوعات ذکر شده با پسر گلمان گفتگو کرده و در صورت صلاحدید خود شماره موبایل پدر و مادر، همچنین آدرس منزل را به دلبندانمان آموزش دهید. با سپاس