فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه جنت آباد تهران
کلاس: پروفسور مجید سمیعی

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: فردا به اردو خواهیم رفت. لطفا در کیفی کوچک قمقمه آب، دستمال و کمی خوراکی همراه باشد. سپاس

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز در زنگ علوم داستان خانوم گاو که بدلیل پرخوری زیاد و خوردن خوراکی ناسالم برای پسرهای عزیزم تعریف کردم و پسرهای گلم اموختند نباید تحت هیچ شرایطی کسی را مسخره کنند و باید به تفاوت های فردی هم احترام بگذارند هر انسان و موجودی با هر شکل و ویژگی ارزشمند است سپس در مورد خوراکی های سالم و ناسالم گفت و گو کردیم و متوجه شدیم خوراکی های سالم برای بدن ما بسیار مفید است و ارزش غذایی دارد در صورتیکه برعکس آن خوراکی های ناسالم است و هیچ گونه ارزش غذایی برای ما ندارد و استفاده زیاد از انها موجب بیماری می شود.... خوراکی های سالم و ناسالم توسط گل پسرها نام برده شد. و در پایان کلاس خوراکی های میل شد. نقاشی خوراکی سالم و ناسالم کشیده شد.
تکلیف: تکلیف: پسر گلم لطفا یک کاغذ انتخاب کن یک قسمت آن تصاویر یا پوست خوراکی های سالم را بچسبان و یک قسمت آن تصویر یا پوست خوراکی های ناسالم. تشویق پسرهای گلم به خوردن خوراکی های سالم. تا روز چهارشنبه تکالیف انجام شود.

زنگ تفریح

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: کارگاه دستپخت داشتیم . به فضای خارج از کلاس رفتیم . و دانش اموزان با مشارکت فعالانه با موز و زرد آلو و هفت میوه ،آلاسکای میوه ای درست کردند . و داخل فریزر قرار دادیم تا یخ بزند . هدف از این کارگاه تقویت مهارت های اجتماعی ' حل مسئله ' کار گروهی و مسئولیت پذیری می باشد .

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز ادم اهنی قصه ها مهمان کلاسمون شد و داستان ساخته شدنش با اشکال هندسی را برای بچه ها تعریف کرد ،پسرهای عزیزم با اشکال( 3گوش،4گوش،گردی) اشنا شدند تلاش کردند در محیط اطراف اشکال را پیدا کنند و در انتها شکل های هندسی را با چینه و خمیر بازی خلق کردند.شعر اشکال خوانده شد‌.((((رضایت نامه اردو در کیف دانش آموزان است. در صورت تمایل با مشخصات و امضا شده فردا حتما همراه عزیزان باشد))))
تکلیف: لطفا فردا پسرهای عزیزم خوراکی های سالم مثل:( لقمه نان و پنیر،میوه و سبزیجات،ابمیوه طبیعی، اجیل و مغز ......) برای درس علوم همراه داشته باشند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: اولیا عزیز لطفا توجه داشته باشید: چینه، چوب خط، خمیربازی، ماژیک وایت برد، چسب، قیچی در کلاس نزد بنده است و دانش آموزانی که تا الان وسایل را تحویل ندادند حتما تا روز چهارشنبه وسایل تکمیل شود. جامدادی و مدادرنگی هرروز در کیف باشد. بقیه وسایل در منزل بماند.

مهارت زندگی

مدرس: علوی، زهره
فعالیت: توضیح و آگاهی در مورد فرایند گوش دادن مفید. زرافه ها با اینکه گوش های کوچکی دارند اما با دقتی که دارند تلاش می کنند با گوش دادن موثر و پرسیدن سوال از دیگران به قلب آن ها گوش دهند. در کلاس هر دانش آموز با هم گروهی های خود صحبت می کند و هم گروهی ها تلاش می کنند از روی عمد به او توجه نکنند و حس دانش آموزی که صحبت می کند از عدم توجه دیگران رو می پرسیم. هم گروهی ها که از روی عمد حواسشون پرت شده بود هم باید بگن آیا متوجه صحبت فرد سخن گو شدند یا نه؟
تکلیف: لطفا در منزل با کودکان خود در مورد موضوعات مهم صحبت کنید و با پرسیدن سوال متوجه دریافت و عدم دریافت صحبت خود شوید. سعی کنید هنگام صحبت های کودک خود با تکان دادن سر، پرسیدن سوال و... او را متوجه این موضوع که به صحبت هایش گوش می دهید، کنید.

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز در کارگاه ریاضی پسرهای عزیزم با استفاده از سایه بازی با انواع خطوط(شکسته،منحنی،صاف) اشنا شدند تلاش کردیم خطوط را در محیط اطرافمان پیدا کنیم و با استفاده از قیچی، خطوط هشت پای آموزشی را برش دادند با هدف اشنایی با انواع خطوط،تقویت مهارت برش ،هماهنگی میان چشم و دست.

علوم اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز در زنگ علوم پسرهای عزیزم با بازی و آزمایش فرار میکروب ها ،با موضوع بهداشت و لوازم بهداشتی شخصی و معرفی آنها به دوستان اشنا شدند . و کاربرگ انجام شد. (اهداف) _آموزش درست شستن دست و صورت با صابون قبل از غذا، بعد از استفاده از دستشویی، بلافاصله بعد از رسیدن به خانه _آموزش درست مسواک زدن بعد از غذا در دفعات وعده غذایی استفاده از وسایل بهداشت فردی مانند حوله، مسواک، شانه، لیف، آموزش درست و به موقع حمام کردن _آموزش دستشویی رفتن و شست و شوی درست بدن در دستشویی _آموزش درست غذا خوردن، به میزان کافی غذا کشیدن و تمیز غذا خوردن _آموزش استفاده درست از لوازم بهداشتی اماکن عمومی _آموزش رعایت بهداشت مو _آموزش کوتاه کردن ناخن برای جلوگیری از تجمع میکروب‌ها در زیر ناخن _آموزش نگه داشتن دست جلوی دهان در هنگام سرفه و عطسه. و کاربرگ مربوط به بهداشت دندان رنگ آمیزی شد.
تکلیف: لطفا عزیزان برای روز یکشنبه حتما: ((((دفتر خط دار ،چوب خط ، خمیر بازی و چسب ماتیکی)))) همراه داشته باشند. وسایل اسم داشته باشد. روز یکشنبه از دانش آموزان تحویل گرفته ، و در کلاس نگهداری می شود. عزیزانی که تمایل دارند وسایل در باکس باشد حتما 1شنبه باکس را به مدرسه تحویل دهند.

فارسی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: در زنگ پرلز/ درک مطلب کتاب فسقلی ها : هامی همیشه بیدار با موضوع زمان خواب برای دانش آموزان خوانده شد. با هدف تقویت اعتماد به نفس، درک مطلب، افزایش دقت و توجه ،پرسش و پاسخ از دانش آموزان برای درک بهتر مطلب

خلاقیت

مدرس: ایروانی، سارا
تکلیف: لطفا برای جلسه آینده دانش آموزان یک عدد گل سفالگری کاور یک عدد بشقاب یکبار مصرف که نام دانش آموز پشت آن زده شده باشد

زنگ تفریح

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز به اردو رفتیم . به گل پسرها خیلی خوش گذشت. ((((لطفا برای فردا عزیزان یک یا دو وسیله شخصی مثل مسواک، شانه و... همراه داشته باشند. قیچی حتما بیاورند.اسم دانش آموز روی قیچی فراموش نشود.))))

ریاضی اول

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: ابتدای کلاس شعر خطوط خوانده شد و دانش اموزان را به چالش شناخت خطوط کشیدیم .و مثال های عینی خطوط در کلاس زده شد . الگو های متنوع خطوط در اختیار دانش اموزان قرار گرفت ابتدا شکل رنگ آمیزی شد و با استفاده از نخود و لوبیا خطوط را ردیابی کردند .در کلاس خطوط صاف، منحنی و شکسته را پیدا کردیم
تکلیف: دانش اموز در محیط اطراف مثل خانه و بیرون از خطوط خمیده و صاف و شکسته مثال عینی بزند مثلا ' خط صاف مثل خط صاف کنارکمدو ............

زبان انگلیسی

مدرس: آزادفر، حدیث
فعالیت: موضوع greeting پرسیدن جمله ی whats your name و پاسخ my name is .... تمرین شد .
تکلیف: تکلیف نداریم

زنگ تفریح

مدرس: درویشیان، حدیث
فعالیت: امروز در کلاس بازی های ساختنی داشتیم ،با استفاده از دومینو پسرهای گلم با مهارت خود برج هیجان ساختند این بازی اهدافی چون تقویت و هماهنگی بین چشم و عضلات دست تقویت مهارت‌های تمرکزی و حرکتی،افزایش دقت و توجه و تمرکز را نیز دارد.(((((فردا به اردو خواهیم رفت. گل پسرها حتما قمقمه آب، دستمال، کمی خوراکی در کیفی کوچک همراه خود داشته باشند. )))))
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: