فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 97 تم شروع فصل و 98 تدریس حل مساله ی فصل 6 تدریس و در کلاس انجام شد.
تکلیف: یک جمع انتقالی و یک جمع فرایندی سه رقمی و یک تفریق انتقالی و تفریق فرایندی سه رقمی مربوط به پیش دانسته های کلاس دوم در دفتر ریاضی انجام شود.*جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد*.لطفاً برگه های آزمونک فرمول و قندآموز شماره ی چهار به دانش آموزانی که تحویل داده شده، توسط اولیای عزیز بازدید،امضا و فردا تحویل آموزگار جهت بازدید داده شود.لطفاً جدول صرب و فرمول ها هر روز از بچه ها در منزل به صورت جدی پرسیده شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تعدادی از سوالات درس 12 در کتاب کار با همکاری پسران عزیزم حل شد.
تکلیف: دفتر لغات درس دوازدهم نوشته شود.

علوم پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با شروع هفته ی ملی علوم پروژه ی کرم خاکی و شهر خوراکی ها همراه با اسلاید،فیلم،بارش مغزی،فعالیت گروهی و دست ورزی در کلاس انجام شد.فیلم و عکس ها ارسال شد.
تکلیف: با تشکر از عزیزانی که جهت فعالیت هفته ی علوم همراه با خود خوراکی های سالم و ناسالم همراه خود داشتند‌.(در صورت تمایل می توانید به صورت اختیاری و گرفتن امتیاز ویژه در مورد پروژه های امروز،تحقیق،نقاشی،یا پاور پوینت و ....به صورت کوتاه انجام دهید).جهت پروژه ی دوستان خانگی(حیوانات خانگی) در صورتی که دانش آموزی تمایل دارد *حیوان خانگی برای روز دوشنبه همراه داشته باشد باید با روابط عمومی هماهنگ شود.*جهت پروژه ی تابلو سنگی تعدادی سنگ های کوچک یا صدف های مختلف به همراه قلمو،چسب چوب کوچک در صورت نیاز،دو تا سه رنگ گواش یا ماژیک و...مطابق سلیقه و با یک جستجوی کوتاه در اینترنت با یک هدف مشخص برای ساخت یک کاردستی مطابق سلیقه ی دانش آموزم، همراه عزیزانم باشد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: .در دفتر شطرنجی تمرینات مخصوص مساحت و مساحت قسمت رنگی انجام شد.جهت روز یکشنبه علاوه بر مواردی که در بخش علوم پیشرفته ذکر شده،کتاب ریاضی درسی ،ارمغان مطابق توضیحات خانم آشتیانی و دفتر شطرنجی جهت بازدید تکالیف همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: 3 فیلم با موضوع *مساحت قسمت رنگی*در پرتال ارسال شده،لطفاً مثال های درون فیلم داخل دفتر شطرنجی همراه با آموزگار انجام شود.ابتدا دانش آموز شکل و اندازه ها را قرار داده،فیلم را نگه می دارد،به تنهایی پاسخ می دهد سپس پاسخ خود را با توضیحات معلم چک می کند.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمام سوالات درس 12 نگارش فارسی با همکاری دانش آموزان عزیزم پاسخ داده شد.
تکلیف: ارمغان شماره ی 19 انجام شود. (پسران عزیزی که ارمغان شماره 18 را تحویل بنده نداده اند روز یکشنبه به بنده تحویل دهند).پسران عزیزم برای روز یکشنبه کتاب کار فارسی را به همراه داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 15 هدیه ها مسافر ناشناس با روش نمایشی تدریس شد. سوالات درس و نکات مهم درس مشخص و پاسخ داده شد.

علوم پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: یکشنبه اولین روز از هفته ی ملی علوم خواهد بود ، پروژه های این روز ،شهر خوراکی و کرم خاکی خواهد بود.
تکلیف: جهت آمادگی در پروژه ها لطفا به موارد زیر توجه بفرمائید.*همراه داشتن، یک خوراکی سالم و یک خوراکی نا سالم(ترجیحاً پوسته ی آن یا یک یا دو عدد از خود خوراکی ها، به عنوان مثال منظور یک بسته پفک بسته بندی نیست یا یک عدد سیب کامل،یک عدد یا برش کوچک یا پوسته ی خشک شده ی آن کافی است،حتی عکس،پرینت یا برچسب هم در این بخش قابل استفاده می باشد...) *در صورت تمایل داشتن کرم خاکی همراه آورده شود،لطفاً درون یک ظرف پلاستیکی قابل رویت باشد‌،می توانند با هماهنگی صبح تحویل آموزگار داده و در زنگ مربوطه خود دانش آموز نیز در صورت تمایل جملاتی را در این مورد برای دوستانش ارائه دهد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: تنظیم گذار اسلایدها طبق صفحات 68 تا آخر 70 با مثال آموزش داده شد و دانش آموزان تمرین کردند.
تکلیف: روی 2 اسلاید که در تکالیف قبلی انیمیشن گذاری کرده اید، گذار اسلاید قرار دهید و در پرتال ارسال کنید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوال اول از صفحه ی 46 کتاب هوش همراه با مشارکت عزیزانم و مرور فرمول ها و با توجه به نوع سوال گوشه های کوچکی از تدریس مساحت مثلث در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم صفحات 43،44،45 با دقت انجام شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 95 کتاب ریاضی در کلاس با مشارکت و تدریس خلاق در مبحث مساحت قسمت رنگ شده انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 129 سوال 4 و صفحه ی 130 سوال 7 و 8 انجام شود. تکالیف فایل دیروز بررسی شده لطفاً ملاحظه و از روی اشتباهات ،عزیزانم یک سوال مشابه در دفتر ریاضی بنویسند.فرمول ها پیش از انجام تکالیف تکرار و تمرین شود و همچنان با تاکید عرض می کنم فرمول های محیط و مساحت حتما به دیوار منزل برای یک ماه زده شود تا ملکه ی ذهن عزیزانم شود.جهت کلاس فردا دفتر شطرنجی و کتاب هوش و ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی تمرینات صفحات 129،130،131 در کلاس همراه با بارش مغزی و مشارکت دانش آموزان و آزمایشات مربوطه در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسر های خوبم جهت پرسش روز یکشنبه ی هفته ی آینده از درس 9 و 10 آماده باشند.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: املای دقت شنیداری از درس یازدهم گرفته شد. درس دوازدهم تدریس و روان خوانی درس توسط پسران عزیزم صورت گرفت.
تکلیف: متن درس ایران عزیز را با دقت و آهنگین بخوانید و از روی کلمات مهم درس دو مرتبه بنویسید.پسران عزیزم فردا دفتر مشق و کتاب های نگارش و هدیه های آسمانی را به همراه خود داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: قسمت اول درس از خانه محافظت کنیم تدریس و به سوالات درس پاسخ داده شد.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی حروف ف-مو حریف‌های اتصال به این حروف تمرین شد
فعالیت: با سلام ؛ دانش آموزان عزیز فردا سه شنبه 25 بهمن ماه کارت های امتیاز خود را به آموزگار پایه تحویل نمایید. کارت ها داخل کاور یا پاکت قرار گیرد و امتیاز نهایی، همراه نام و نام خانوادگی روی آن ذکر شود. با توجه به جمع بندی امتیازات و شرکت در جشنواره جایزه ها حتما فردا کارت ها به آموزگار تحویل داده شود. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جدول ضرب پرسش شد.
تکلیف: فایل ارسالی در دفتر ریاضی با دقت انجام شود،فرمول های محیط و مساحت تکرار و تمرین شود مجدد پرسش کتبی خواهیم داشت.جدول ضرب در تمرینات روزمره به صورت دائم انجام شود.جهت کلاس های فردا دفتر شطرنجی و کتاب درسی ریاضی و کتاب کار علوم همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش کلاسی به صورت گروهی و همراه با بازی انجام شد.کتاب کار علوی کار در کلاس صفحه ی 128 و تمرین صفحه ی 129 سوال اول در کلاس همراه با بارش مغزی و مشارکت دانش آموزان و آزمایشات مربوطه در کلاس انجام شد.
تکلیف: درسنامه و سوالات کتاب کار علوی درس 10 کامل مطالعه شود پرسش می شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده ی درس یازدهم خیلی خوب مطالعه و پرسیده شود. تکلیف خواسته شده در فایل ارسالی در دفتر مشق نوشته شود. پسران عزیزم برای فردا کتاب های مطالعات اجتماعی و فارسی خوانداری ودفتر دیکته و مشق را به همراه خود داشته باشید.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی با کاغذ رنگی ،طرح محیطی حیوان ،با تلفیق مدادرنگی روی زمینه طراحی شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بازی حرکتی ریتمیک و بازی ترکیبی بوسیله کاپ گیم و چوبک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک فرمول های محیط و مساحت گرفته شد،قندآموز شماره ی چهار به پیوست آزمونک در کلاس انجام شد.کتاب کار علوی صفحه ی 129 کامل در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: تکالیف چهارشنبه بازدید شده،مجدد چک شود عزیزانی که دچار اشکال بودند مشابه سوال را با تغییر عدد در دفتر ریاضی انجام دهند.کتاب ریاضی درسی صفحه ی 94 انجام شود.جهت کلاس های فردا کتاب درسی ریاضی و کتاب کار علوی ریاضی و کتاب کار علوم همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: داستان خواب خلیفه به روش نمایشی تدریس شد. کتاب کار علوی تا انتهای سوال 14 پاسخ داده شد.
تکلیف: پسران عزیزم به سوالات 14،15،16کتاب کار علوی با دقت پاسخ دهید. تکالیف روز سه شنبه آورده شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: