فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: با سلام و احترام ؛ اولیای گرامی همان طور که می دانید مرور درس ها در تعمیق و تثبیت یادگیری اثر بسیاری دارد به همین منظور در اردیبهشت ماه تمامی درس ها مرور خواهد شد. پسرهای عزیزمان طبق برنامه ی مطالعاتی مرور درس ها را در منزل و کلاس خواهند داشت. با تشکر از همکاری شما اولیا محترم، معاون آموزشی دبستان، همیز

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: فیلم های تدریس ضرب یک رقم در چند رقم ارسال شد،جهت کلاس های روز دوشنبه کتاب درسی ریاضی و کار علوم همراه عزیزانم باشد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحات 185 و 186 را با دقت انجام دهید،برنامه ی مرور مطالعاتی اردیبهشت ارسال شده لطفا مشاهده شود و در دیدرس دانش آموزانم قرار گیرد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: نمونه سوالات درس آخر علوم تقدیم حضورتان می شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: برگزاری اردوی تفریحی _ علمی

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مبحث قرار دادن فیلم در اسلاید از ص 75 تا 76 آموزش و تمرین شد.
تکلیف: پروژه 6 ص 87 و 88 انجام و در پرتال ارسال شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات مروری در دفتر ریاضی انجام و رفع اشوال شد،صفحات 139 و 140 کتاب ریاضی درسی،مبحث ضرب یک رقم در چند رقم همراه با ابزار و اسلاید،آموزش و در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 141 کتاب ریاضی درسی با دقت انجام شود.جهت فردا در دو درس ریاضی و علوم نیازی به همراه داشتن هیچ کتابی نیست.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: درس چهاردهم همراه با بارش فکری و اسلاید تدریس و فعالیت های متن کتاب در کلاس انجام شد.فایل این درس فردا تقدیم حضورتان خواهد شد.
تکلیف: پسرم متن درس 12 تا 14 کامل برای روز شنبه مطالعه شود.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: سوالات نگارشی درس 16 در کتاب نوشته شد. فایل صوتی گوش و کن و بگو پخش و مورد بررسی و پرسش و پاسخ قرار گرفت.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 17 و 18 پرسیده شد. درس 19 تدریس شد، سوالات درس با همراهی پسران عزیزم پاسخ داده شد.
تکلیف: با توجه به اردوی فردا پسران عزیزم نیاز به آوردن کتاب درسی ندارند.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی درس بیست و چهارم (ع)تدریس و در کلاس تمرین شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات مروری در کلاس در دفتر ریاضی انجام و رفع اشکال شد،کتاب کار علوی ریاضی تمرین صفحات 179 و 180 تا سوال 11 کامل انجام و صفحات گذشته رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحه ی 184 از سوال 5 تا سوال 11 کامل انجام شود.نواقص کتاب کار علوی عزیزانی که غیبت داشتند یا عدم انجام تکالیف داشتند تا آخر هفته تکمیل شود فایل پاسخ کتاب کار فصل 7 ارسال شد، مجدد هفته ی آینده کامل بازدید خواهم کرد.جهت کلاس های فردا کتاب درسی ریاضی و درسی علوم همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد،کتاب کار علوم درس 12 و 13 در کلاس کامل شد.
تکلیف: کتاب کار علوی تا درس 13 کامل شود مجدد کامل بازدید خواهم کرد،فایل پاسخ ها ارسال شده جهت بررسی و چک کردن،درس 12 و 13 مطالعه شود.پرسش خواهد شد.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمندم ابتدا از روی درس اگر جنگل نباشد یک بار بلند و زیبا بخوانید سپس سوال های 1 در صفحات 93و95 کتاب نگارش را با خطی زیبا بنویسید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم ابتدا درس 17 و18 هدیه های آسمانی مطالعه شود. سپس با توجه به فایل ارسالی سوالات این دو درس تمرین شود. عزیزانم جهت کلاس های فردا لطفا حتما کتاب های هدیه های آسمانی و نگارش را به همراه داشته باشید.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از زمین فوتبال و حالت‌های مختلف بازیکنان تدریس و کشیده شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث حل مسئله از سری سوالات مروری در دفتر ریاضی انجام شد.ریاضی صفحات 136،137،138 همراه با بارش فکری و حل تمرینات توسط دانش آموزان در کلاس انجام شد.ترفند جمع اعداد به صورت بازی ریاضی در کلاس آموزش داده شد..فیلم های آموزشی ارسال شد
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی صفحات 182 و 183 تا سوال 4 کامل انجام شود.علوم از درس 12 و 13 پرسش خواهیم داشت.جهت کلاس های فردا کتاب کار علوی ریاضی و کتاب کار علوی علوم همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ادامه ی تمرینات کتاب کار با همراهی پسران توانمند علوی حل شد. درس 16 روان خوانی و تدریس شد. واژگان مهمی که ارزش املایی داشتند مشخص شد. جعبه ی کلمات درس در کتاب کار علوی نوشته شد. پرسش و پاسخ از کلمات درس 15 انجام شد.
تکلیف: پسران عزیزم ویدیو ارسالی که شامل جمع بندی واژه آموزی های دروس می باشد را با دقت نگاه کرده و تکلیف خواسته شده در پایان ویدیو را با دقت انجام دهید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ارمغان 28 رفع اشکال و خود سنجی شد. قسمت اول درس جدید (پست) تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: تدریس اتیکت مکالمه تلفنی و نحوه صحیح تلفن صحبت کردن سلام‌و احوال پرسی ، خداحافظی کردن به موقع ، معرفی خود و صبوری کردن انجام شدو همچنین استفاده از کلمات (سلام بفرمایید، گوشی خدمتتون ، متشکرم و...) به وسیله نمایش و بازی و مسابقه اموزش داده شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تمرینات صفحه ی 134 سوال دو و صفحات 135 و 136 سوال اول در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی قسمت فعالیت کلاسی از سوال یک صفحه ی 177 تا سوال 9 صفحه ی 178 را با دقت انجام بده.جهت کلاس فردا کتاب ریاضی درسی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی علوم درس دوازده و سیزده صفحات 158 و 159 کامل در کلاس با پرسش و پاسخ از دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: پسرم درس 12 و 13 را کامل مطالعه کن دوشنبه پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم ابتدا فایل ارسالی دیکته ی خلاق را یک بار با دقت نگاه کنید و سپس مجدد با دقت املای خلاق را در دفتر دیکته وارد کنید و در نهایت امتیاز خود را در پایان املا ثبت کنید. عزیزان من کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده ی درس 15 خیلی خوب مطالعه شود. فردا پرسیده خواهد شد. جهت کلاس های فردا لطفا کتاب کار علوی، فارسی خوانداری و مطالعات اجتماعی را به همراه داشته باشید.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: درس 16(بسته بندی) با ارائه فیلم و پاورپوینت آموزشی تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:ویژگی های بسته بندی مناسب،توجه به موارد مندرج روی بسته بندی اعم از مواد تشکیل دهنده،قیمت محصول،تاریخ تولید و انقضا و ضرورت توجه به آن،محل قرارگرفتن لوگو و ... فعالیت کلاسی صفحه 125 با گفت و گو و مشارکت کلاسی دانش آموزان انجام شد. کتاب دانش آموزان ملاحظه شد.
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 126 انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: تکمیل کتاب مهارت های زندگی.. توضیحات تکمیلی درباره مدیریت خشم، غم و ترس.گفتگو در مورد ساخت چراغ راهنمای عصبانیت و ارائه جهت نمایشگاه دست سازه اردیبهشت ماه
تکلیف: با درود و احترام... با توجه به برگزاری نمایشگاه دست سازه دانش آموزان در اردیبهشت ماه ، انتظار می رود دانش آموزان پایه سوم نیز مشارکت ویژه ای داشته باشند، بدین منظور پسران گلمان می توانند با ساخت چراغ راهنمای عصبانیت(درس مدیریت خشم کتاب مهارت های زندگی)(صبر، فکر، عمل) , در این نمایشگاه افتخارآفرینی دیگری را به نمایش بگذارند. قابل ذکر: لطف بفرمایید تا جایی که ممکن است این کاردستی توسط خودِ دانش آموز ساخته شده، نام، نام خانوادگی، نام اثر و یک توضیح مختصر در مورد کار، بر روی یک برگه به کناره ی کاردستی نصب شود. مهلت تحویل کاردستی حداکثر تا تاریخ 02/01/30 به روابط عمومی(خانم پروانه) است. با سپاس
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: