فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: و باز هم برگی دیگر از زندگی ورق خورد و اتفاقات بس خوشایند را رقم زد. قهرمانان بی مثال علوی، پسران توانمند پایه سوم با تلاش و کوششی عالی، یک سال دیگر را پشت سر گذاشتند و اینک نتایج ارزشمند خود را مشاهده کردند. پایان سال به معنی تمام شدن نیست، بلکه حرکتی دوباره برای پیشرفت و ترقی و بزرگ اندیشی در مسیر زندگیست. با افتخار امسال را به پایان رساندیم و مشتاق دیدار پسران دلبندمان برای شروعی شگفت انگیز خواهیم بود. با احترام، واحد آموزش دبستان

متن ادبی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: سنجش استعداد هنری گرفته شد.
تکلیف: سلام و عرض ادب خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم؛ این سال تحصیلی هم مانند سال های دیگر با خاطرات خوب و به یادماندنی اش به پایان رسید... با وجود آنکه در اواسط سال به جمع شما عزیزان پیوستم، اما با همدلی ها و تلاش شما پسران عزیزم و به یاری پروردگار ایامی پربار رقم خورد و این مهم بدون همراهی و پیگیری اولیای فهیم و تلاش دانش آموزان عزیزم امکان پذیر نبود . پسرم وقت خداحافظی من از تو رسیده است. ولی برای تو شروع کار است تو آغاز راه هستی راهی که چراغ آن را علم و دانش روشن کرده است,راهی که پایان ندارد.به من قول بده که هیچ وقت در این راه خسته نشوی. تو تنها نیستی زیرا همیشه معلمی هست که دست تو را بگیرد و به تو کمک کند,من به این امید هستم تا ببینم آنچه را که به تو یاد داده ام در زندگی ات به درستی بکار میبندی؟به امید روزی که نام زیبایت را در بهترین موقعیت ببینم و باز هم به تو افتخار کنم. یادت باشه هیچ وقت فراموش نکنی که خداوند همیشه پشت و پناه توست.و ناظر کارهای تو هیچ وقت زحمات پدر و مادر خود را فراموش نکن آرزومند آرزو های قشنگت دوست دار همه ی شما آموزگارتان آشتیانی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش مهر تا اردیبهشت از کل کتاب برگزار شد.
تکلیف: فردا پرسش استعداد هنری و حرکتی برگزار خواهد شد پسران عزیزم در مدرسه حضور داشته باشندو در انتها بهترین ها نصیب قلب مهربانتان؛ پسران پرتلاش و توانمند خانم بهجتی،تنها تکلیفتان بوسیدن دست پدر و مادر مهربان و تشکر از زحماتشان در طول یک سال تحصیلی برای شماست.تا درودی دیگر بدرود عزیزان دلم.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش و بازی فوتبال

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بخشی از نمونه سوالات در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: روز شنبه پرسش جامع کل کتاب برگزار خواهدشد،ضمن تمرین مرورهای کلاسی که در دفتر ریاضی انجام شده،امروز دو نمونه سوال به صورت کامل به دانش آموزان تحویل داده شد،با دقت و ترجیحاً با مدیریت زمان،طبق یک زمانبندی خاص درست مانند پرسش های کلاسی کتبی، برگه ها را با دقت انجام داده و رفع اشکال انجام شود.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: ادامه ی نمونه سوالات تحویل داده شده
فعالیت: و اینک با توشه ای سبز، سالی سرشار از تلاش و کوشش و همیاری را پشت سر گذاشتیم و شادمان از این با هم بودن سال تحصیلی را به پایان رساندیم. سالی که به ما آموخت، *خواستن توانستن* است، اگر دست در دست هم با یک هدف پیش برویم. ضمن عرض احترام و تشکر از اولیای گرانقدر که با تلاش بی شائبه ی خود ، پشتوانه ای محکم برای ما بودند ، از شما دعوت به عمل می آید در جشن یادگیری پسران توانمند پایه سوم در روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ،ساعت 9:30 الی 11 با ما همراه باشید. در کنار هم هستیم برای برآورده شدن این بهترین ها

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جامع فارسی برگزار شد،بخشی از ارمغان 31 در کلاس انجام شد.جهت کلاس های روز شنبه نیاز به همراه داشتن کتاب یا دفتری در دروس ریاضی و علوم نیست فقط ارمغان 31 و 32 همراه باشد.
تکلیف: پسرم نمونه سوال ارسالی جهت تکرار و تمرین را با دقت انجام بده.نیازی به نوشتن سوالات نیست،فقط پاسخ در دفتر ریاضی تمیز و مرتب نوشته شود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی حیوانات اهلی تدریس و در کلاس کشیده شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جدول ضرب 1 تا 5 از تمام دانش آموزان انجام شد. نمونه سوالات مهم مروری در کلاس کار شد.فایل نمونه سوالات جهت دانش آموزانی که تیتر سوال را ننوشتند یا غایب بودند ارسال شد.
تکلیف: جدول ضرب 6 تا 10 فردا پرسش خواهیم داشت.جهت کلاس های پیش رو فقط دفتر ریاضی و ارمغان های 31 و 32 همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ارمغان 31و32 قسمت های فارسی وهدیه و اجتماعی در کلاس انجام شد. دوره مطالب مهم دروس در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسران عزیزم امروز خیلی خوب و با دقت تمام مطالب کتاب فارسی من جمله بیاموز و بگو ها و واژه آموزی ها و شعر حفظی تمرین شود. سپس کاربرگ را با دقت حل کنید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: ادامه آموزش ریلکسیشن با سفرهای ذهنی و تداعی مناظر طبیعی، جهت آرام سازی ذهن در موقعیت های استرس زا و بحران روانی صورت پذیرفت. این نوع تصویرسازی می تواند حتی از خاطرات خوش سفرها،دورهمی های خانواده و حتی جمع دوستان باشد که در ذهن ناخودآگاه وجود دارد و با این تداعی فرد را از شرایط ناخوشایند رها می سازد.
تکلیف: اولیای گرانقدر می توانند با کمک پسران گلمان، از این روش برای مدیریت تکانه ها استفاده کنند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: