فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جدول ضرب پرسش شد.مبحث پیدا کردن ضلع های متناظر به صورت گروهی در کلاس پرسش و نکات روی شکل مجدد توضیح داده شد.
تکلیف: عزیز دلم لطفاً آدینه ی شماره ی 15 را با دقت انجام بده سپس فایل ارسالی را در دفتر ریاضی ات انجام بده.(9 شکل داده شده را بکش،ضلع های افقی و عمودی که در هر شکل شماره گذاری نشده را با توجه به مبحث ضلع های متناظر*مقابل*به دست بیاور.) جدول ضرب پرسش خواهد شد مدااام تکرار و تمرین کن.*در صورت حضوری بودن کلاس ها،برای روز شنبه فقط کتاب ریاضی درسی و کتاب کار علوم علوی همراه عزیزانم باشد.*

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ضرب المثل درس نهم با پخش انیمیشن جذاب تدریس شد. به سوالات نگارش تا انتهای صفحه 55 پاسخ داده شد.
تکلیف: تمرینات درس نهم در کتاب نگارش کامل شود، پسران عزیزی که کتاب نگارش را به همراه نداشتند،روز شنبه کتاب را از مدرسه به همراه خود به منزل برده تا بتوانند تمرینات درس را انجام دهند.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس بازیافت با پخش نمایش انیمیشنی و ایجاد انگیزه در مورد بازیافت تدریس شد.
تکلیف: با توجه به فایل ارسال شده به سوالات درس با دقت پاسخ دهید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحه ی 38 کتاب هوش و ریاضی،مبحث تقسیم روی شکل و محور در کلاس با مشارکت عزیزانم انجام شد.
تکلیف: صفحات 36 و 37 کتاب هوش و ریاضی تا چهارشنبه ی هفته ی آینده 5 بهمن مهلت انجام خواهد داشت.لطفاً در صورت غیرحضوری بودن و انجام زودتر آن توسط بچه ها همراه با بخش ریاضی ارسال شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: صفحات 105 و 106 کتاب کار علوی در کلاس انجام شد.رفع اشکال صفحه ی 107 انجام شد،مرور کوتاهی بر مبحث خطوط موازی با حل تمرین داشتیم.جدول ضرب به صورت کامل از همه ی عزیزانم پرسش شد.
تکلیف: پسرم جدول ضرب 4 و 5 و 6 را خوب بخوان فردا پرسش خواهیم داشت. در اطرافت جستجو کن و خط های موازی که در هر قسمتی از منزلتان می بینید به پدر و مادر عزیزتان نشان دهید و با خط کش یا متر اندازه بگیرید.با توجه به کسب مقام اول کشوری در مسابقات تیمز و پرلز پایه ی سوم تکلیف نوشتاری نخواهید داشت.اطلاع اولیا از انجام این تکلیف مهارت محوری در خصوص خطوط موازی کافیست.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: واژه آموزی و بیاموز و بگو درس نهم تدریس شد،بخوان و بیندیش درس توسط پسران عزیزم روان خوانی شد . سوالات سنجش مداد قرمز توسط پسران عزیزم رفع اشکال شد.
تکلیف: پسران توانمندم داستان صوتی را با دقت گوش بدهید و تکلیفی که در انتها از شما خواسته ام را بنویسید. لغات هم معنی و مخالف و هم خانواده ی درس را در دفتر لغات با خط زیبا بنویسید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس یازدهم با همراهی شاگردان عزیزم تدریس شد. درس دهم پرسیده شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
تکلیف: پروژه نیم سال اول رایانه: برای یکی از موضوعات درس علوم خود در 4 اسلاید (اسلاید اول عنوان و سه اسلاید بعدی شامل توضیحات، عکس، متن هنری، اشکال، اسمارت آرت یا نمودار و ... باشد) پاورپوینت طراحی کنید. لطفا به مهلت ارسال در پرتال توجه فرمایید. دانش آموزانی که امکان ارسال در پرتال ندارند روز شنبه، 1 بهمن در صورت حضوری بودن، در فلش همراه بیاورند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با مرور مبحث تقسیم به روش های مختلف مبحث خطوط موازی و متقاطع آموزش داده شد.پاورقی صفحه ی 73 و 75 در کلاس انجام شد.فیلم انیمیشنی و جذاب تدریس ارسال شد،لطفاً توسط عزیزانم مشاهده شود.
تکلیف: پسرم پاسخ مرور فصل انجام شده ی دیروز را با فایل ارسالی مرجع فصل 4 چک کن،در حضوری مجدد کتاب ها بازدید خواهد شد،سپس کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 107 از سوال 5 تا 12 کامل انجام شود.جدول ضرب 7،8،9 تکرار و تمرین شود پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با پخش فیلم انیمیشنی علمی و پرسش و پاسخ و مرور کوتاهی از بخش اول تدریس درس نهم ادامه ی درس روی متن کتاب تا صفحه ی 70 داده شد.فیلم تدریس بسیار مفهومی و جالب این درس مهم در دو قسمت ارسال شده با برنامه ریزی مناسب جهت تفهیم کامل این درس حتما این فیلم ها دیده شود.
تکلیف: با توجه به تدریس کامل مفهوم درس ، مابقی فعالیت ها و پرسش های کتاب درسی در صفحات باقی مانده از روی اسلاید مرجع کامل درس نهم که به پیوست به صورت pdf ارسال شده تا صفحه ی 72 کامل انجام شود و در صورت مجازی بودن در بخش ریاضی فقط انجام آن توسط اولیا اطلاع داده شود نیازی به ارسال صفحات کتاب نیست،تا در حضوری بازدید شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم فایل ارسال شده ی املا را با دقت گوش دهید، و با خطی زیبا املای خود را بنویسید.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: مطالب ص 63 تا آخر 65 کتاب (ایجاد اسمارت آرت و تنظیمات آن، و معرفی انواع انیمیشن ها) آموزش و در پاورپوینت تمرین شد.
تکلیف: پروژه 3 ص 84 کتاب در دو اسلاید (اسلاید اول: عنوان و اسلاید دوم: چرخه حیات پروانه با اسمارت آرت) انجام و ارسال شود.

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ترکیبی ریتمیک بوسیله چوبک و کاپ گیم و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوال 3 و 4 صفحه ی 74 و تمرین صفحه ی 75 تا سوال 4 در کلاس انجام شد.فیلم تدریس تقسیم به روش محور مربوط به صفحه ی 74 و فیلم صفحه ی 75 ارسال شد.لطفاً کامل مشاهده و چک شود.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 75 سوال 5 و 6 را پاسخ بده سپس با فیلم یا فایل پاسخت را چک کن.تمرین صفحه ی 76 و 77 کتاب درسی مرور فصل با دقت پاسخ داده شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم درس نهم،همراه با اسلاید و بارش فکری و انجام فعالیت های متن کتاب درسی تا صفحه ی 67 تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس نهم فارسی تدریس شد. واژگانی که ارزش املایی داشتند، مشخص شد. معنی شعر گفته شد.
تکلیف: پسران عزیزم ابتدا از روی متن درس یک بار با لحن زیبا بخوانید، سپس از روی کلمات مهم درس دو بار بنویسید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس یازدهم پرسیده شد. درس دوازدهم تدریس شد. سوالات درس پاسخ داده شد و قسمت های مهم درس مشخص شد.
تکلیف: درس دوازدهم تکمیل شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث تقسیم همراه با مرور کامل مفهوم ضرب و ارتباط آن با تقسیم و نمایش عروسکی و پخش فیلم و اسلاید در دو زنگ آنلاین آموزش داده شد.جدول ضرب پرسش شد،فعالیت صفحه ی 73 و کار در کلاس صفحه ی 74 تا سوال 2 انجام شد.
تکلیف: پسرم هر 3 فیلم ارسالی را کامل مشاهده کن(اطلاع اولیای بزرگوار از دیدن کامل فیلم ها ضروریست)،4 تقسیم خواسته شده در فیلم انیمیشنی که عنوان صفحه ی 73 برای آن ذکر شده همراه با کشیدن شکل و نوشتن عبارت ضرب آن و 4 تقسیم انجام شده در فیلم مروری را در دفتر ریاضی برایم بنویس،برای 4 مورد فیلم مروری کشیدن شکل با توجه به توضیح روی فیلم لازم نیست فقط تقسیم های آن به همراه عبارت ضرب هر کدام نوشته شود.تکالیف تا ساعت 22 در پرتال ارسال شود.

املا سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران عزیزم واژگانی که ارزش املایی دارند را طی فایلی برایتان ارسال کردم، با خط خوش و زیبا در دفتر مشق نوشته شود. فردا کتاب فارسی خوانداری و کتاب مطالعات اجتماعی و دفتر دیکته و مشق را به همراه خود داشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: عزیزان من درس 11 را خیلی خوب مطالعه کنید. پیش مطالعه درس 12 فراموش نشود.

ورزش سوم

مدرس: داورزنی، حمید
فعالیت: نرمش، انجام بازی های تعادلی و افزایش دقت و تمرکز به صورت گروهی در کلاس انجام شد.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: جمع بندی صفحه 82 با کمک دانش آموزان انجام شد. درس 11(مشاغل تولیدی و خدماتی) با استفاده از ارائه پاورپوینت تدریس شد. مباحث مطرح شده عبارتند از:شناخت ویژگی های مشاغل تولیدی و خدماتی،وجه تمایز آن ها و شناخت مشاغل گوناگون در هر سازمان
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 90 انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: