فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: با سلام فردا در جشن یلدا منتظر حضور پسرهای دوست داشتنی علوی هستیم. مکان: خیابان دردشت، خیابان 72 شرقی ( شعید یعقوبی)، ساختمان معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 8 - سالن آمفی تئاتر زمان: چهارشنبه 30 آذرماه 401 ساعت 10:00 الی 12:30 حضور پسرهای عزیز با لباس فرم باشد. "یلدا پیشاپیش مبارک"

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار ریاضی بخش زاویه صفحات 83 و 84 رفع اشکال شد.کتاب ریاضی درسی صفحه ی 58 قیمت مرور فصل انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 59 کتاب درسی کامل انجام شود.اولیای نازنینم،جدول ضرب در همه جا و هر زمانی قابل تکرار و تمرین است،پس لطفاً بخصوص در جمع های دورهمی برای بچه ها با طرح مسابقه ی ضرب یادگیری آن را لذت بخش کنید و تکرار و تمرین داشته باشید.سپاسگزارم.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: علوم مبحث نور و آیینه درس هفتم همراه با اسلاید،فعالیت کلاسی و بارش مغزی تکمیل شد.
تکلیف: پسرم یک بار کامل متن درس 7 را بخوان،سپس پاسخ سوالات کتاب درسی را از روی اسلاید مرجع علوم وارد کن.تا هفته ی آینده ان شاالله مجدد هم ، روخوانی درس را داشته باشیم،هم ، پرسش و رفع اشکال.مهلت انجام تا روز جمعه،لطفا برنامه ریزی شده انجام بده که روی هم برای روز آخر انباشته نشود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: سوالات درس 7کتاب کار فارسی با همکاری دانش آموزان عزیزم نوشته شد.
تکلیف: سوال 11و 12 کتاب کار نوشته شود. 4 سطر دیکته از درس کار نیک به پسران گلم گفته شود و در پایان دیکته دو هم خانواده و دو مخالف و دو واژه هم معنی از درس هم نوشته شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: درس 10 اجتماعی با همکاری دانش آموزان عزیزم تدریس شد. پرسش و پاسخ از درس 9 اجتماعی صورت گرفت.
تکلیف: پسران عزیزی که امروز کتاب به همراه خود نداشتند، حتما از روی pdfارسالی درس 10 را تکمیل کنند، لطفا اولیای گرامی سوالات ارسالی در pdfرا جهت مرور در روزهای آتی ذخیره بفرمایید.

علوم پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با توجه به اهمیت این درس،فایل تدریس هم خدمتتون ارائه می شود.فیلم تدریس هم ارسال شده ، لطفاً به صورت کامل جهت تثبیت مطالب امروز دیده شود.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مبحث انواع زاویه ها و معرفی گونیا همراه با فیلم و اسلاید،ابزار و بازی کلاسی انجام شد.پاورقی های پایین کتاب فصل سوم کامل شد.فیلم تدریس ها در دو قالب متفاوت: تدریس معلم و تدریس انیمیشنی ارسال شد. حتما هر دو فیلم مشاهده شود.
تکلیف: پسرم جدول ضرب 6 و 7 را تکرار و تمرین کن پرسش خواهیم داشت.کتاب کار علوی صفحه ی 82 به صورت کامل و 83 قسمت پ و ت را کامل کن.لطفاً فصل سوم کتاب کار بررسی و سوالات مربوط به دایره یا زاویه چک شود.در صورت عدم انجام،حل شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: نمونه سوالات اجتماعی از درس 1 تا 9 ارسال شد،لطفا اولیای گرانقدر فایل را ذخیره کنند تا جهت مطالعه در دسترس دانش آموزان باشد.
تکلیف: درس 9 اجتماعی با دقت مطالعه و توسط اولیای گرامی پرسیده شود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: کاردستی کیفت شب یلدا آموزش داده شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ضرب ستون 7 همراه با فیلم و اسلاید آموزش داده شد، فیلم تدریس ارسال شد.pdf ضرب ستون 7،جهت پرینت برای زدن به جاهای مختلف منزل برای تثبیت آموزش ارسال شد.مرور مقایسه ی کسرها انجام شد.کتاب کار علوی صفحه ی 81 رفع اشکال شد و صفحه ی 83 سوال 2 قسمت الف و ب با مشارکت دانش آموزانم انجام شد.
تکلیف: پسرم عبارت های ریاضی ضرب ستون 7 را بنویس و به انتخاب خود برای دو مورد از آن ها شکل،و عبارت جمع و عبارت الگو بنویس،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 83 سوال 3 تا 9 را با دقت انجام بده،اگر سوالی داشتی از من بپرس پسرم.لطفا تکلیف علوم هم در همین قسمت ارسال شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: تدریس درس هفتم همراه با بارش مغزی از پیش مقدمه ی مرورها و تدریس ها و فعالیت های تابستان همراه با اسلاید آغاز شد.فعالیت های صفحه ی 52 کتاب درسی علوم پاسخ داده شد.
تکلیف: لطفاً پاسخ فعالیت های این صفحه(52)مطابق پاسخ های فایل وارد کتاب درسی شود.متشکرم.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تدریس درس هفتم کامل و اشعار درس معنی شد بیاموز و بگو 3 درس 5و 6و 7 یادآوری و دوره شد.
تکلیف: دفتر لغات درس که به صورت pdf ارسال می شود در دفتر 40 برگ نوشته شود.لطفا 6 صفحه ی ابتدای دفتر خالی گذاشته شود،جهت نوشتن کلمات دروس قبلی که به مرور گفته خواهد شد. کلمات زیر را از متن درس پیدا کنید و جمله ی مربوط به آن را در دفتر مشق بنویسید. تعجب، طولی، همان طور، جوز

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: نگارش درس با همکاری دانش آموزان حل شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: مقایسه ی کسرها،همراه با اسلاید،فعالیت کلاسی و نمایش فیلم،تدریس شد و فعالیت صفحه ی 55،کار در کلاس صفحه ی 56 و تمرین صفحه ی 57 به صورت کامل با مشارکت عزیزانم در کلاس انجام شد.جدول ضرب پرسش شد.فیلم های تدریس ارسال شد،لطفا و حتما مشاهده شود.
تکلیف: تکلیف امروز:طرح معلم شو.در یک فیلم کوتاه یا ارسال تصاویر یا اطلاع اولیا لطفاً مقایسه ی کسرها را، اول با مخرج های مساوی بعد با صورت های مساوی و بعد هم صورت و مخرج نامساوی روی اسباب بازی،کیک،خوراکی،میوه،یا حتی روی برگه و تخته ای که در اختیارت گذاشتم انجام بده و عییین من برای پدر یا مادر عزیزت یا دوستت آن ها را توضیح بده،سپس کتاب کار علوی صفحه ی 81 سوال 1،2،3 را برایم انجام بده.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و مرور درس ها انجام شد.
تکلیف: فعالیت های جامانده از قبل انجام شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: