فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ
فعالیت: دانش آموزان عزیز ،بهار ، فصل غنچه‌ها ، فصل شکفتن است ... لبهایتان همیشه بهاری باد ! پیشاپیش، فرارسیدن سال جدید را به پدر و مادرهای گرامی و پسرهای دوست داشتنی علوی تبریک عرض می نماییم. پسرهای عزیز چند روز ابتدایی نوروز را به کارهای مورد علاقه خود اختصاص دهند و پس از آن به جهت تثبیت و تعمیق آموخته ها "عیدانه" را تکمیل نمایند تا بعد از تعطیلات عید سرحال، شاداب و پربار در مدرسه حضور داشته باشند. با تشکر، همیز معاون آموزشی دبستان
توضیح: لطفا به اطلاعیه آموزش و پرورش توجه فرمایید. "سلام و ادب فراوان خدمت دانش آموزان عزیز و خانواده های محترم آنان هر روز ساعت 14تا 15 معمای خانواده از شبکه آموزش ، برنامه مدرسه تلویزیونی پخش می شود. خیلی دلمان می خواهد که دانش آموزان عزیز و خانواده های شریف آنان پس از دریافت معما،پاسخ خود را به کانال مهمانی در مهمانی شبکه شاد ارسال نمایند. هر چه زودتر پاسخ درست خود را ارسال نمایید شانس بیشتری برای خود رقم خواهید زد. راستی اسامی برندگان هر معما روز بعد در شبکه آموزش زیر نویس می شود. موفق باشید " * لازم به ذکر است برای ارسال عکس در برنامه شاد، کانال "مهمانی در مهمانی" را جست و جو نموده و در کانال عضو شوید.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: *تکلیف عید پسرهای من در کلاس سوم زمین و مریخ* دانش آموز عزیزم! بهار در راه است و از فردا در تعطیلات به سر می برید، *برایتان تکلیف نوروزی در نظر گرفتم*خوب گوش کن و تا انتهای متن با من همراه باش؛ *تا توان دارید در چمنزارها و گلزار ها بدوید*؛ اگر زمین خوردید و سر زانوی شلوارتان پاره شد *غصه نخورید* ، *زندگی ارزش غم خوردن و فرسودگی را ندارد.* *عزیزای دلم*با مامان و بابای قشنگت یا حتی دوست و فامیل ؛ قایم موشک ، اسم'فامیل، منچ ، چالش ها و بازی های جدول ضربمان و آنچه بازیهای سنتی است بازی کنید و تا مدتی از روز گوشی ها و تبلت هایتان را از خود دور کنید.* *به مارک و برند لباس‌های همدیگر توجه نکرده و هرگز کفش‌های خود را با هم مقایسه نکنید ؛ بلکه به دست رفاقتی که صمیمانه به هم می دهید و لبخند و ذوق کودکانه ی بی ریای خود و خنده هایتان که در فضا می پیچد توجه کنید.* *هر از گاهی با صدای بلند شعر و ترانه بخوانید ، اگر شعر بلد نیستید در فضای آزاد جیغ بکشید هوراااااااا بکشید، هلهله کنید.* *موسیقی گوش دهید و با دستان ظریف و قشنگتون ضربه هایی بزنید و روحتان را شاد کنید.* *دست در دست هم بگردید و بچرخید و اگر نتوانستید، لی لی راه بروید.* *بخندید و بخندید، اگر خنده تان نیامد همدیگر را آنقدر قلقلک دهید تا بخندید.....* *بزرگتر هایتان را معلم واقعی خود بدانید، هر روز صبح صورت پدر و مادر تان را غرق بوسه کنید، همچنین صورت پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های مهربون تان را، اگر خواهر یا برادری در کنارتان دارید آنها را هم ببوسید.* ،،،،،، پس کی تکالیفتان را می نویسید !؟ بگویید معلممان گفته : *بوسیدن شما، تنها تکلیف ماست...* تکلیفمان؛ *خنده و شادی و بوسیدن شما است...* *تکلیفمان خنده و شادی و شور و نشاط است...* *تکلیفمان **صرف فعل زندگی کن** است..* *تکلیفمان **تنفس در هوای تازه** است......* *وقت برای اینکه بگوییم:(بچه ها تمرین ها را بنویسید) زیاد است....* *معلم شما_مریم بهجتی* *27 اسفند 1401* *((پسرم هر روز بخشی از پیکت رو هم خوش خط و تمیز انجام بده..کاملترین پیک 50 امتیاز خواهد داشت.))* *سبد سبد گلهای سرخ و میخک*میخوام بگم عزیزِ دلِ خانم بهجتی، جلو جلو عیدِ شما مبارک* *یادتون باشه خانم معلمتون عاشقانه دوستتون داره و از الان دلتنگتونه و مشتاقانه منتظر دیدن روی ماه و پرانرژی شما در

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: سلام و درود خدمت پسران توانمند و کوشای علوی عزیزان من سال نو نزدیک است پیشاپیش در سال جدید برایتان از خداوند متعال سلامتی سعادت سربلندی سرزندگی و سبزی را خواستارم امیدوارم سال جدید سال برآورده شدن تمام آرزوهای قشنگتان و شادی و آرامش و لذت از زندگی زیبا برایتان باشد. عزیزان من ارمغان های نوروزی 25و26 صرفا جهت یادآوری دروس گذشته می باشد پس سعی کنید در کنار شادی های تعطیلات خود، قسمتی از زمان خود را به صورت بهینه صرف انجام ارمغان ها کنید. یادتون نره در تعطیلات خاطره نویسی رو شروع کنید و در شروع سال جدید در ابتدای دفتر خود هدف ها و آرزوهای قشنگتون رو بنویسید من مطمئنم با تلاش و کوشش و هدفمندی و خواست اراده الهی تا پایان سال به تمام آنها خواهید رسید. خیلی دوستون دارم و مشتاقانه منتظر دیدن روی ماهتون در سال جدید هستم. آموزگارتان آشتیانی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی ریاضی صفحات 157 و 158 ادامه ی تمرینات مربوط به تکالیف حل و رفع اشکال شد.فعالیت کلاسی و تمرینات صفحات 160 تا 165 سوال 8 در کلاس کامل انجام و مرور شد.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم که غیبت داشتند حتماً موارد بالا را وارد کتاب کار کرده و 3 سوال باقی مانده از صفحه ی 165 وتمرین صفحه ی 166 را تا پایان (سوال 6) با دقت انجام دهند.در اولین جلسه ی حضوری بازدید خواهم کرد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تعدادی از سوالات کتاب کار در کتاب نوشته شد. کلمات مترادف و مخالف و هم خانواده درس پرسیده شد.
تکلیف: پسران عزیزم تا پایان تعطیلات فرصت دارید تا انتهای درس 14 کتاب کار و نگارش تکمیل شود. دانش آموزان عزیزم در صورت حضور فردا هیچ کتابی به همراه نداشته باشید.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: پرسش و پاسخ کلاسی انجام شد.
فعالیت: *چهارشنبه سوری را برای یکدیگر تبدیل به جشن و شادمانی کنیم * به اطلاع می رساند فردا سه شنبه بیست و سوم اسفندماه ، خروج دانش آموزان ساعت 12:00 می باشد و خروج دانش آموزان سرویسی از ساعت 11:45 انجام خواهد شد . یادآور می گردد با توجه به ساعت خروج ، ناهار نخواهند داشت. جهت اطلاع از برنامه ی جشن نوروز (چهارشنبه 24 اسفندماه) حتما کارت دعوت ارسالی در پرتال مشاهده شود. پیک های عیدانه پسرهای عزیزمان روز جشن تحویل داده خواهد شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: ریاضی درسی صفحات 125 تا 123 مبحث احتمال همراه با بازی و اسلاید تدریس و انجام شد.استوانه و مخروط آموزش عملی داده شد،فیلم های آموزش به صورت کامل ارسال شده،لطفا مشاهده شود.کتاب کار علوی صفحه ی 157 سوال 6 تا 8 در کلاس کامل انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: کتاب کار علوی ادامه ی تمرین صفحه ی 157 تا سوال 15 کامل انجام شود‌.دو شکل هندسی مخروط و استوانه به صورت اختیاری و امتیازی در منزل قابل انجام است.جهت کلاس فردا کتاب کار علوی ریاضی همراه عزیزانم باشد.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی علوم ، کار در کلاس شماره ی 1 و 2 صفحات 156 و 157 وتمرین صفحه ی 158 سوال 1 و بخش اول سوال دو در کلاس همراه باپرسش و پاسخ گروهی انجام شد.پاسخنامه ارسال شد.
تکلیف: درسنامه ی درس دوازدهم کامل مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: نویسندگان کوچکم ابتدا فایل لغات درس 14 را با دقت مطالعه کنید سپس در دفتر لغات با خط زیبا بنویسید. پسران عزیزم فردا کتاب های فارسی کار و مطالعات اجتماعی و دفتر لغات را به همراه خود داشته باشید.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی از گل و گلدان کشیده شد

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمونک ضرب و تقسیم انجام شد.جدول داده ها تدریس و صفحات 118 تا 120 در کلاس کامل انجام شد.کتاب کار علوی تمرین صفحات 152 و 153 کامل انجام و رفع اشکال شد،فعالیت کلاسی صفحه ی 155 حل ورفع اشکال شد و تا سوال 9 در کلاس تکمیل شد.
تکلیف: پسرم کتاب کار علوی تمرین صفحه ی 156 از سوال 1 تا سوال 5 صفحه ی 157 را با دقت انجام بده.جهت کلاس های فردا کتاب ریاضی درسی،کتاب کار علوی ریاضی،کتاب کار علوی علوم همراه عزیزانم باشد.

نگارش سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: حکایت خروس ایرانی تدریس و تعدادی از سوالات کتاب نگارش درس 14 توسط پسران عزیزم پاسخ داده شد.
تکلیف: سوال 2صفحه 82 و سوال 3 صفحه 86 کتاب نگارش نوشته شود.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر اتیکت مکالمه انجام شد. توضیح تارهای صوتی و آسیب های آن درجه های صدا و میزان کنترل صدا در موقعیت های مختلف مثل کتابخانه،بیمارستان و... آموزش داده شد.دانش اموزان عزیز درجه های صدای (بیصدا،کتابخانه ای، معمولی ، کنار تخته ای، استادیومی) را تمرین کردند
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: