فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: بخشی از نمونه سوالات در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: روز شنبه پرسش جامع کل کتاب برگزار خواهدشد،ضمن تمرین مرورهای کلاسی که در دفتر ریاضی انجام شده،امروز دو نمونه سوال به صورت کامل به دانش آموزان تحویل داده شد،با دقت و ترجیحاً با مدیریت زمان،طبق یک زمانبندی خاص درست مانند پرسش های کلاسی کتبی، برگه ها را با دقت انجام داده و رفع اشکال انجام شود.

ریاضی پیشرفته سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: ادامه ی نمونه سوالات تحویل داده شده
فعالیت: و اینک با توشه ای سبز، سالی سرشار از تلاش و کوشش و همیاری را پشت سر گذاشتیم و شادمان از این با هم بودن سال تحصیلی را به پایان رساندیم. سالی که به ما آموخت، *خواستن توانستن* است، اگر دست در دست هم با یک هدف پیش برویم. ضمن عرض احترام و تشکر از اولیای گرانقدر که با تلاش بی شائبه ی خود ، پشتوانه ای محکم برای ما بودند ، از شما دعوت به عمل می آید در جشن یادگیری پسران توانمند پایه سوم در روز چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ،ساعت 9:30 الی 11 با ما همراه باشید. در کنار هم هستیم برای برآورده شدن این بهترین ها

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جامع فارسی برگزار شد،بخشی از ارمغان 31 در کلاس انجام شد.جهت کلاس های روز شنبه نیاز به همراه داشتن کتاب یا دفتری در دروس ریاضی و علوم نیست فقط ارمغان 31 و 32 همراه باشد.
تکلیف: پسرم نمونه سوال ارسالی جهت تکرار و تمرین را با دقت انجام بده.نیازی به نوشتن سوالات نیست،فقط پاسخ در دفتر ریاضی تمیز و مرتب نوشته شود.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: نقاشی حیوانات اهلی تدریس و در کلاس کشیده شد

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: بادی پرکاشن ریتمیک و بازی حرکتی ریتمیک انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جدول ضرب 1 تا 5 از تمام دانش آموزان انجام شد. نمونه سوالات مهم مروری در کلاس کار شد.فایل نمونه سوالات جهت دانش آموزانی که تیتر سوال را ننوشتند یا غایب بودند ارسال شد.
تکلیف: جدول ضرب 6 تا 10 فردا پرسش خواهیم داشت.جهت کلاس های پیش رو فقط دفتر ریاضی و ارمغان های 31 و 32 همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: ارمغان 31و32 قسمت های فارسی وهدیه و اجتماعی در کلاس انجام شد. دوره مطالب مهم دروس در کلاس انجام شد.
تکلیف: پسران عزیزم امروز خیلی خوب و با دقت تمام مطالب کتاب فارسی من جمله بیاموز و بگو ها و واژه آموزی ها و شعر حفظی تمرین شود. سپس کاربرگ را با دقت حل کنید.

مهارت زندگی

مدرس: رنج بردار، محبوبه
فعالیت: ادامه آموزش ریلکسیشن با سفرهای ذهنی و تداعی مناظر طبیعی، جهت آرام سازی ذهن در موقعیت های استرس زا و بحران روانی صورت پذیرفت. این نوع تصویرسازی می تواند حتی از خاطرات خوش سفرها،دورهمی های خانواده و حتی جمع دوستان باشد که در ذهن ناخودآگاه وجود دارد و با این تداعی فرد را از شرایط ناخوشایند رها می سازد.
تکلیف: اولیای گرانقدر می توانند با کمک پسران گلمان، از این روش برای مدیریت تکانه ها استفاده کنند.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سوالات مروری در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: پسرم نمونه سوالات مروری امروز را با دقت چک کن،و 3 سوال آن را با تغییر در عدد ها در دفتر ریاضی ات بنویس و تکرار و تمرین کن(دانش آموزانی که مسابقه ی کتابخوانی دارند معاف از تکلیف هستند به شرط مطالعه ی کتاب مسابقه).فردا جدول ضرب 1 تا 5 را خواهم پرسید حسابی تمرین کن.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش جامع کل کتاب انجام شد.
تکلیف: خدا قوت شیر مردان کلاسم.به پایان آمد این دفتر****حکایت همچنان باقی است.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
تکلیف: پسران توانمندم شعر وطن خیلی خوب حفظ شود. جهت کلاس های فردا دفتر لغات حتما آورده شود.

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: پرسش و پاسخ آموخته ها انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
تکلیف: پسرم با توجه به پرسش جامع از فصل 1 تا 14 علوم روز شنبه تکلیف نوشتاری نخواهید داشت،به دلخواه می توانید جهت استفاده ی بهینه از باقیمانده ارزشیابی های پایانی کتاب علومت استفاده کنی.کتاب درسی را به همراه نمونه سوالات هر درس خوب مطالعه کن.جهت کلاس های روز شنبه فقط دفتر ریاضی همراه عزیزانم باشد.

فارسی سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: تمرینات دوره ای از مطالب واژه آموزی ها و مبحث های آموزشی بیاموز و بگو و شعر های حفظی کل کتاب فارسی انجام شد.املای کلی توسط معاونت محترم گرفته شد.
تکلیف: پسران من از روز شنبه ارمغان های باقی مانده را جهت تمرین های کلاسی به همراه خود داشته باشید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: آشتیانی، مهدیه
فعالیت: هدیه های آسمانی تمرین و دوره و سپس پرسیده شد.

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: تمرین و تکرار دروس و رفع اشکال پاورپوینت انجام شد. و دانش آموزان پروژه ی خلاقانه طراحی کردند.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: شعر جشن یادگیری تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: