فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان پسرانه فلکه اطلاعات تهران
کلاس: مریخ

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: سلام و ارادت.پرسش کتبی ضرب 0 تا 3 در کلاس برگزار شد.سوال 3 و 4 کاردرکلاس صفحه ی 35 کتاب درسی ریاضی و سوال اول و دوم تمرین صفحه ی 36 در کلاس با مشارکت عزیزانم کامل و مبحث ارزش پول در کشورهای مختلف با رعایت تمام نکات آموزش داده شد.نمونه ی فیلم ها و پی دی اف جهت تکرار و تمرین بیشتر ضرب 3 ارسال شد.لطفاً پرینت گرفته شود و مطابق ضرب دو در منزل چسبانده شود.کتاب کار علوی در مدرسه نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم تمرین صفحه ی 36 کتاب ریاضی درسی را کامل کن به غیر از کادر آبی رنگ پایین صفحه،سپس یک مسئله مطابق مسئله ی 2 یا 3 صفحه ی 35 کتاب ریاضی را بنویس و *معلم شو*، مسئله را درست قدم به قدم مطابق آموزشی که به شما در کلاس دادم به مادر یا پدر عزیزت یاد بده و از مامان یا بابا بخواه که با یک جمله ی زیبا زیر مسئله به من اطلاع بدهند که تا چه اندازه از آموزش شما راضی بودند و از 20 امتیاز چه امتیازی به شما می دهند.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: اصلاحیه ی اطلاعیه دیروز مبنی بر آزمونک علوم فردا،پرسش کتبی (آزمونک) از درس سوم و چهارم خواهد بود.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: کتاب کار علوی قسمت جعبه کلمات درس چهارم (آواز گنجشک) با دانش آموزان کار شد.

املا سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: املا خلاقانه از درس چهارم (آواز گنجشک) گفته شد.
تکلیف: پسرم پنج خط املا به یکی از والدین بگو و تصحیح کن، نمره بده.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: درس ششم (تغییر در خانواده) تدریس شد. دوره درس های گذشته جهت تثبیت یادگیری دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: کتاب مطالعات اجتماعی تحویل دانش آموزان شد. هفته آینده پرسش کلاسی از درس اول تا ششم دارند.

هنر سوم

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: حضور دانش آموزان در جلسه ی پرسش و پاسخ نویسنده ی کوچک با حضور خانم کلر ژوبرت

بازی استراتژیک

مدرس: کرمی، هما
فعالیت: نرمش موزیکال و بازی ریتمیک بوسیله کاپ گیم انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جدول ضرب پرسش شد.صفحه ی 34 کتاب درسی(مبحث:ارزش پول) به همراه پیش دانسته هایی از کلاس دوم در مورد سانتی متر و میلی متر بخش اندازه گیری صفحه ی 34 همراه با دست ورزی با متر و اندازه گیری وسائل مختلف در کلاس تدریس شد.صفحه ی 35 تا سوال دو در کلاس کامل انجام شد.فردا پرسش ضرب خواهیم داشت،کتاب درسی و کتاب کار علوی هر دو همراه عزیرانم باشد.
تکلیف: لطفاً بر اساس آموزش ضرب در جلسه ی اولیای عزیز مبنی بر فعالیت های مهارتی و تماتیک آموزش ضرب با استفاده از لیوانهای یک بار مصرف یا خانگی یا بشقاب و... بعنوان تعداد دسته،و نی یا ماکارونی بعنوان اعضا دسته یا (تعداد دسته)،دست ورزی ضرب ستون 0 تا 3 انجام و در صورت امکان عکس یا فیلم زیر یک دقیقه ای آن در پرتال ارسال شود یا با ذکر انجام این فعالیت در دفتر ریاضی عزیزانم،توسط اولیا انجام این تکلیف مهارتی به بنده اطلاع داده شود.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: آزمایش و پرسش و پاسخ کلاسی از درس چهارم انجام شد.کتاب کارها تحویل عزیزانم داده شد.فردا فقط کتاب علوم درسی همراهشان باشد.
تکلیف: سه شنبه از درس دوم و سوم پرسش کتبی خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
تکلیف: پسرم لغاتی که ارزش املایی دارند، از درس (4 و 5)، یکبار در دفتر مشق بنویس.

املا سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
تکلیف: پسرم دفتر املا همراه تون باشه، فردا املا خلاقانه از درس چهارم دارید. روانخوانی درس چهارم در حضور یکی از والدین انجام بده.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش کلاسی از درس پنجم انجام شد. ادامه درس ششم بانوی قهرمان تدریس شد.
تکلیف: کتاب ها تحویل دانش آموزان شد. هفته ی آینده پرسش کلاسی از شش درس اول دارند.

مهارت اجتماعی

مدرس: دهقانی، نفیسه
فعالیت: مروری بر دروس هفته های گذشته توسط خود دانش آموزان انجام شد. اتکیت میز غذاخوری تدریس شد.آشنایی با قاشق و چنگال و نحوه استفاده از انها و درست در دست گرفتن قاشق و چنگال با تک تک دانش آموزان تمرین شد و به وسیله ویدیو آموزشی آموزش داده شد. دانش آموزان توسط پاور پونیت با وسایل روی میز غذا خوری کارد ،قاشق، چنگال ، بشقاب ،نمکدان و فلفل پاش و دستمال سفره و... آشنا شدند. آموزش نحوه برش کردن میوه به وسیله کارد و چنگال داده شد
تکلیف: لطفا نحوه صحیح دست گرفتن قاشق و چنگال هنگام غذا خوردن در منزل تمرین شود. با تشکر از شما والدین گرامی

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با سلام و احترام.پرسش آموخته های مهر و آبان در کلاس برگزار شد.ضرب 3 آموزش داده شد.فیلم آموزش ارسال می شود.کتاب ریاضی در کلاس نگه داشته شد.
تکلیف: پسرم ضرب ستون 3 را فقط به صورت شکل و عبارت ضرب و سه تا به انتخاب خود به صورت عبارت فارسی روی برگه ی a4 بنویس..تکرار و تمرین ضرب 0 تا 3 را حتما انجام بده.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: کتاب کار علوی ،تمرین های درس چهارم در کلاس انجام شد. کتاب کار در کلاس نگه داشته شد.نیازی به همراه داشتن کتاب علوم نیست.
تکلیف: علوم درس چهارم پرسش می شود لطفاً کامل مطالعه کن.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: روانخوانی درس چهارم و پنجم جهت تثبیت یادگیری دانش آموزان در کلاس انجام شد. املا کار شد.
تکلیف: پسرم کلمات درس چهارم و پنجم که نقطه آنها زیر خط زمینه است را پیدا کن و بنویس. مثال: بلدرچین

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: برای روز شنبه فقط دفتر ریاضی و کتاب ریاضی همراه عزیزانم باشد
تکلیف: پسرم پیک ارمغان شماره ی 7 را بادقت انجام بده، نمونه سوالات ارسالی صرفاً به جهت رفع اشکال است انجام آن کاملا اختیاری است.پسرم برای پرسش آموخته های مهر و آبان،کتاب ریاضی فصل اول و دو صفحه ی اول از فصل دوم یعنی صفحات ( 8 تا 27 ) را کامل همراه نکات و سوالات کتاب کار مرور کن.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: نمایش برزگر و بلدرچین توسط دانش آموزان اجرا شد. طرح بیدپا شماره 2 برگزار شد. املا مسابقه ای (پا تخته ای ) گفته شد.

قرآن سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: پرسش کلاسی انجام شد. از صفحه 27 تا صفحه 30 با مشارکت و همکاری دانش آموزان تدریس شد‌.

سرود

مدرس: نصیری، زهرا
فعالیت: تمرین دوباره سرود 13 ابان تمرین سرود جدید نام جاوید وطن به صورت گروهی و انفرادی
تکلیف: حفظ سرود روز خوب 13 آبان حفظ سرود نام جاوید وطن

رایانه

مدرس: فتحی مهماندوست، صونا
فعالیت: ایجاد عکس در اسلاید و سربرگ تنظیمات عکس آموزش داده شد و دانش آموزان در برنامه تمرین کردند.
تکلیف: دو اسلاید با دیزاین دلخواه، شماره اسلاید و پاورقی ایجاد کرده و در هر کدام عکس دلخواه قرار دهید و تنظیمات زیبایی را روی آنها اعمال کنید.

هوش و ریاضی

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: جهت آمادگی روز شنبه توضیحات مباحث مهم و نکات مربوطه و نمونه سوالات مروری فصل اول و حل مسئله ی فصل دوم در کلاس انجام و رفع اشکال شد.
تکلیف: لطفاً اولیای عزیز طبق سوالات مروری و سر فصلهای کتاب ریاضی و نمونه سوالات پیک های ارمغان هفته های گذشته اگر دانش آموز مبحثی را غایب بوده یا ایراد دارد بررسی و رفع اشکال کرده یا در صورت نیاز در یک یادداشت به بنده اطلاع داده شود.دانش آموزانی که پیک ارمغانشان امضا ندارد،یا غایب بودند،یا تحویل ندادند،یا بدون نام برگه ها را تحویل داده و نتوانستن آنها را شناسایی کنند..تمام برگه ها بررسی و امضا شده تحویل دانش آموزان شده است.

ریاضی سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: با سلام.صفحات 10 و 11 کتاب کار علوی رفع اشکال شد صفحه ی 12 و 13 کتاب کار در کلاس انجام شد لطفاً اولیا بازدید بفرمایند،در صورت داشتن اشکال نمونه سوال مطابق آن در منزل حل کنند.پرسش و پاسخ ضرب طبق روال انجام شد.برای فردا هیچ کتابی از ریاضی یا علوم همراه عزیزانم نباشد،فقط دفتر ریاضی همراهشان باشد.
تکلیف: پسرم صفحه ی 47 کتاب کار را تا سوال 8 با دقت انجام بده.سوال 9 صفحه ی 48 به دلیل داشتن توضیحات لطفا در منزل انجام *نشود.* ضمناً پرسش و پاسخ ضرب را مطابق آموزش امروز با گرفتن وُیس از خودت داشته باش ( یک بار ضرب ها را بپرس و صدای خود را ضبط کن سپس به صدای خود گوش بده و پاسخ سوالات را بلند بیان کن).فردا مجدداً از همه پرسش خواهیم داشت.

علوم سوم

مدرس: بهجتی، مریم
فعالیت: پرسش کتبی از تمام دانش آموزان گرفته شد.
تکلیف: پسرم لطفاً درس چهارم رو کامل مطالعه کن .جلسه ی آینده مجدد پرسش خواهیم داشت.

فارسی سوم

مدرس: کطائیان، مهدیه سادات
فعالیت: نمایشنامه درس 5 (بلدرچین و برزگر) توسط دانش آموزان در کلاس اجرا شد.
تکلیف: پسرم از درس 4 و 5 (آواز گنجشک ، بلدرچین و برزگر) کلماتی که نقطه آنها بالای خط زمینه است، پیدا کن و در دفتر مشق بنویس. مثال: کشتزار، آلودگی صوتی

سواد مالی

مدرس: ربیعی، پریسا
فعالیت: تمرین و مرور 5 درس اول انجام شد. درس6(بانک و تاریخچه آن) تدریس شد. موضوعات مطرح شده:افتتاح حساب-مدیریت پول-معرفی اولین بانک ایرانی-آشنای با لوگوی انواع بانک ها-خدمات بانک ها
تکلیف: فعالیت منزل صفحه 54 انجام شود.

زیبانویسی

مدرس: اقبالیان، زهرا
فعالیت: زیبا نویسی شعر پدربزرگ آموزش داده شده و نوشته شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: